abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84395189
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 01:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar stel in ieder geval voor dat een man iets liegt tegen jou, waardoor je met hem naar bed gaat.
Dat doen alle mannen toch? Al is het maar zoiets als "ik hou echt van je!" of "je bent de enige voor mij!" of zelfs maar doen alsof je haar interessant of speciaal vindt... Mannen liegen continue om vrouwen in bed te krijgen.

Disclaimer: ik ga vooral met studenten en "young professionals" om, dat vertroebeld mijn beeld waarschijnlijk wel wat.
Ja, ik generaliseer.
pi_84395358
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef xenobinol het volgende:
Mmmm... sex heb je toch met elkaar omdat je sex wilt hebben? Of ben ik nu naief
Behoorlijk ja. Zoveel vrouwen die seks inzetten om iets (gedaan) te krijgen. Waar denk je dat het begrip pikstraf bijvoorbeeld vandaan komt?
Ja, ik generaliseer.
pi_84395685
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 03:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik wil meer reacties hebben van vrouwen die zoiets hebben meegemaakt zoals in dat artikel. Dus het hoef niet door sterren status te zijn, maar dat was de enige voorbeeld die ik kon bedenken.

EDIT: Wacht, ik heb een andere scenario bedacht. Een man vertelt tegen jou dat hij verliefd op je is en een serieuze relatie wilt of dat hij vrijgezel is, waardoor je met hem naar bed gaat. Daarna blijkt dat hij helemaal geen serieuze relatie wilt of dat hij een vriendin heeft en hij wilt verder niks met jou te maken hebben.
Tja, dat is kut. Gewoon dumpen die gast.
signatuurloos
pi_84395800
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat doen alle mannen toch? Al is het maar zoiets als "ik hou echt van je!" of "je bent de enige voor mij!" of zelfs maar doen alsof je haar interessant of speciaal vindt... Mannen liegen continue om vrouwen in bed te krijgen.

Disclaimer: ik ga vooral met studenten en "young professionals" om, dat vertroebeld mijn beeld waarschijnlijk wel wat.
Leuk hoor die waarheid, maar hiermee krijg je wel een negatief beeld over mannen.
signatuurloos
pi_84396301
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
Leuk hoor die waarheid, maar hiermee krijg je wel een negatief beeld over mannen.
Er zijn uitzonderingen. Alleen filteren de meeste vrouwen erg slecht. Gewoon kristisch blijven en niet voor de eerste "wat heb je mooie ogen" vallen.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:47:18 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84396475
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

N'ja, leven gaat door.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84396514
quote:

Nee, niet alle mannen doen dat. Sowieso, mensen die gelijk "ik hou echt van je!" of "je bent de enige voor mij!" roepen zijn gewoon sneu. En degenen die dat geloven mogelijk nog triester. Of 12 jaar oud ofzo.

Buiten dat doe je niet "alsof" je haar interessant vindt, op dat moment is ze daadwerkelijk interessant (weliswaar alleen voor de seks, maar daardoor wel degelijk interessant).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2010 13:49:14 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:50:43 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84396622
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, niet alle mannen doen dat. Sowieso, mensen die gelijk "ik hou echt van je!" of "je bent de enige voor mij!" roepen zijn gewoon sneu. En degenen die dat geloven mogelijk nog triester. Of 12 jaar oud ofzo.

Buiten dat doe je niet "alsof" je haar interessant vindt, op dat moment is ze daadwerkelijk interessant (weliswaar alleen voor de seks, maar daardoor wel degelijk interessant).
Je zou verbaasd zijn hoeveel vrouwen meteen verliefd worden als een man zoiets doet of zegt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84396626
quote:

[..]

Volgens mij heb ik dan de ideale vriend want die doet niet aan dit soort onzin. Ook niet toen ik hem net leerde kennen. Hij zegt ook nooit dat hij van mij houdt. Is ook niet nodig.
pi_84396688
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Je zou verbaasd zijn hoeveel vrouwen meteen verliefd worden als een man zoiets doet of zegt.
Ik date nooit meisjes die de pubertijd nog niet zijn ontstegen. Misschien dat het daaraan ligt?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:55:16 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84396820
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik date nooit meisjes die de pubertijd nog niet zijn ontstegen. Misschien dat het daaraan ligt?
Denk meer aan de leeftijd tussen 18 en 23.
pi_84396871
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Denk meer aan de leeftijd tussen 18 en 23.
Dat zeg ik toch.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:57:07 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84396894
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch.
Is dat puberteit? Ik dacht dat puberteit onder de 18 was.
pi_84396898
Je gaat toch met iemand naar bed omdat je hem leuk vind, zo niet ben je een golddigger
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_84396937
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:57 schreef Keep_Walking het volgende:
Is dat puberteit? Ik dacht dat puberteit onder de 18 was.
Welk deel van "nog niet zijn ontstegen" begreep je niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2010 13:59:26 ]
pi_84397629
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch.
Dat is jong adolescent, niet pubertijd.
pi_84397846
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is jong adolescent, niet pubertijd.
Dat staat los van de geestelijke c.q. mentale gesteldheid, waar ik op doel. Wel even in de juiste context lezen.
pi_84398387
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef Techno het volgende:

In mijn ervaring en omgeving (en nee, die is niet representatief voor alle mannen en/of heel Nederland) zeggen mannen alles wat nodig is om een vrouw in bed te krijgen. En er zijn genoeg vrouwen in mijn omgeving (nee, ook niet representatief voor alle vrouwen) die het allemaal slikken als zoete koek omdat ze het heel graag willen geloven.

En ze hoeft echt niet interessant te zijn op dat moment hoor. Genoeg mannen die het niet echt boeit of ze met lekkere vrouw A of lekkere vrouw B staan te praten, als er uiteindelijk maar seks van komt. Dat zijn van die figuren die wat staan te knikken en te uhuh'en als het meisje haar verhaal verteld, en ondertussen in hun hoofd al wat standjes doornemen.

Triest? Ja. Realiteit? Vaak. (leeftijd >20 - <30, randstad)
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:38:37 #44
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_84398647
Ik zou me bedrogen voelen, maar niet verkracht.
Het zou wat zijn als alle vrouwen die zich bedrogen ( omdat de man gelogen heeft )voelen hun partner zouden aangeven wegens verkrachting.

Ik denk dat vrouwen op een bepaalde manier seks en liefde koppelen dat ze zich bedrogen zullen voelen. Bij mannen is dat anders, mannen kunnen wel seks en liefde onderscheiden op een bepaalde manier dat ze 's avonds er niet wakker van liggen als een vrouw ze heeft " gebruikt".
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_84398882
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:38 schreef raebyddet het volgende:
Bij mannen is dat anders, mannen kunnen wel seks en liefde onderscheiden op een bepaalde manier dat ze 's avonds er niet wakker van liggen als een vrouw ze heeft " gebruikt".
Pfff...

Dus als man ben je niet gekwetst als je enkel als lustobject word gebruikt

Waarom denken zoveel mensen dat vrouwen en mannen zoveel anders in elkaar zitten? Er is een enorm verschil in beleving tussen mensen onderling, maar de meeste vooroordelen over wat mannelijk of vrouwelijk is, is cultureel bepaald en/of aangepraat imho.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:44:17 #46
286493 raebyddet
pi_84398911
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef Northside het volgende:

[..]

In mijn ervaring en omgeving (en nee, die is niet representatief voor alle mannen en/of heel Nederland) zeggen mannen alles wat nodig is om een vrouw in bed te krijgen. En er zijn genoeg vrouwen in mijn omgeving (nee, ook niet representatief voor alle vrouwen) die het allemaal slikken als zoete koek omdat ze het heel graag willen geloven.

En ze hoeft echt niet interessant te zijn op dat moment hoor. Genoeg mannen die het niet echt boeit of ze met lekkere vrouw A of lekkere vrouw B staan te praten, als er uiteindelijk maar seks van komt. Dat zijn van die figuren die wat staan te knikken en te uhuh'en als het meisje haar verhaal verteld, en ondertussen in hun hoofd al wat standjes doornemen.

Ik vind het onzin dat de vrouw het gelooft omdat ze het graag wil geloven, is de vrouw dan haar verstand kwijt wanneer ze met elkaar het bed induiken? Is haar zicht vertroebeld door die mooie woorden? Ik geloof dat de vrouw dan bij haar volle verstand is en het zelf ook heel graag wilt en dus niet moet gaan zeiken wanneer ze erachter komt dat haar bedpartner tegen haar gelogen heeft. Als je zo snel met iemand het bed induikt moet je ook niet verwachten dat de man het op een "eerlijke" manier doet.
pi_84398929
quote:

[..]

Maar gelukkig generaliseer jij nooit he? .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:45:46 #48
286493 raebyddet
pi_84398981
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:43 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Pfff...

Dus als man ben je niet gekwetst als je enkel als lustobject word gebruikt

Waarom denken zoveel mensen dat vrouwen en mannen zoveel anders in elkaar zitten? Er is een enorm verschil in beleving tussen mensen onderling, maar de meeste vooroordelen over wat mannelijk of vrouwelijk is, is cultureel bepaald en/of aangepraat imho.

!

Ok, laat ik het anders zeggen, vrouwen zullen er langer mee zitten.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:48:09 #49
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_84399094
quote:

[..]

Eens voor een groot deel Vreemd genoeg verbaasde ik me erover hoe dta buiten de randstad ging toen ik een brabantse vriend kreeg.

Ik heb zelf nooit hele slechte ervaringen er mee gehad, maar mijn beste vriendin wel. Dan was zo'n gast zogenaamd verhuisd naar de Nederlandse antillen en dan spotte ik hem de week er na mete en zwangere vriendin. Of een jongen die vertelde piloot te zijn en dat 2 maanden volhield terwijl hij gewoon werkeloos was. En een gast die in een porsche reed die gehuurd bleek te zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:49:25 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84399147
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

Eens voor een groot deel Vreemd genoeg verbaasde ik me erover hoe dta buiten de randstad ging toen ik een brabantse vriend kreeg.
Hoe ging "Het" in brabant dan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')