Een mooie rodequote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nice, buizen of transistor en hoeveel wat?
Ah, je krijgt ook de Automatisering Gids?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef Lespaulspelert het volgende:
Iemand interesse (in ruil voor geld uiteraard, of een mooi bluespedaatlje/wahpadaal/multi effect wat je ook nog hebt liggen) in 50/100 euro adverteringstegoed op google adwords?
quote:
Aan hun te merken wel, die mannen willen wel watquote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig.
Zit er een beetje toekomst in die band?
Tof.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aan hun te merken wel, die mannen willen wel wat
Dat gaat wel erg hard. Waar is de tijd gebleven dat je eerst wat ging jammen.quote:
Meteen eerste nummer wat uitgewerkt en de basis al opgenomen
Mengpaneeltje, twee gitaren en de zang, maar het idee is er.
vetquote:Op maandag 26 juli 2010 00:49 schreef Under_Score het volgende:
mijn improvisatie-skillz aan het werk
Haha, dat vond ik nou ook!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
Als die kerel rechts naar beneden kijkt wanneer hij speelt heeft hij iets heel Dave Mustainerigs.
Mooi ding zeg welke is het ?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Ibanez het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk mijn eerst volgende aankoop.
hey, die heb ik thuis staanquote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Ibanez het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk mijn eerst volgende aankoop.
Scheckter demon 7quote:Op maandag 26 juli 2010 10:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Mooi ding zeg welke is het ?
Ik ga denk ik voor de stephan carpenter sc 207
Ja ik dacht alquote:
Waarschijnlijk moet je gewoon de credentials invullen van het account waarop je op de pc kunt werken waar die share staat.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Pc experts,
als ik wil inloggen op het netwerk om mijn schijf te kopiėren dan vraagt hij om een netwerkwachtwoord. Deze heb ik echter nooit ingesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |