vetquote:Op maandag 26 juli 2010 00:49 schreef Under_Score het volgende:
mijn improvisatie-skillz aan het werk
Haha, dat vond ik nou ook!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
Als die kerel rechts naar beneden kijkt wanneer hij speelt heeft hij iets heel Dave Mustainerigs.
Mooi ding zeg welke is het ?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Ibanez het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk mijn eerst volgende aankoop.
hey, die heb ik thuis staanquote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Ibanez het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk mijn eerst volgende aankoop.
Scheckter demon 7quote:Op maandag 26 juli 2010 10:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Mooi ding zeg welke is het ?
Ik ga denk ik voor de stephan carpenter sc 207
Ja ik dacht alquote:
Waarschijnlijk moet je gewoon de credentials invullen van het account waarop je op de pc kunt werken waar die share staat.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Pc experts,
als ik wil inloggen op het netwerk om mijn schijf te kopiëren dan vraagt hij om een netwerkwachtwoord. Deze heb ik echter nooit ingesteld?
Kan eigenlijk nergens vinden waar die te krijgen zijn ?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die wou ik eigenlijk ook ooit eens hebben, maar is toen een Bo~el MC7 geworden.
helaasquote:Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef Aresdreams het volgende:
music productive in duitsland, in NL bijna niet...
De Bo~El MC 7, toch niet in roze????? De Marcel Coenen signature....quote:Op maandag 26 juli 2010 11:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die wou ik eigenlijk ook ooit eens hebben, maar is toen een Bo~el MC7 geworden.
Gewoon even bij die man langsgaan en er ene op maat laten maken...quote:
Ja ik ga even langs in zutphen grappenmakerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Gewoon even bij die man langsgaan en er ene op maat laten maken...
Ja?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:24 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja ik ga even langs in zutphen grappenmaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |