Eerste Penetratie???quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef KaMo het volgende:
Blabla, iets met EP
Hmm, nice.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik gok dat ding wat hier op m'n gitaar mikt
Ja, de drummert verkracht...quote:
Muziek luisteren, zeer veel en verschillende catergorieen (van avant garde tot southern rock en van alternative tot soul & funk) en een paar (dubstep/gitaar) tracks die ik verwacht te gaan maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarvoor wil je het geluid gaan gebruiken ?
Ik zie niksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:05 schreef brother52 het volgende:
Volgens mij is daar tegenwoordig een knopje voor.
Ah, dan gebruik je vast foksilver.quote:
Fok!Silverquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dan gebruik je vast foksilver.
Of je moet iets verder naar beneden doorscrollen.
Ja het blijven studiomonitoren he, dus het idee is dat ze redelijk neutraal blijven. Maar als je ook tracks wil maken is dat juist wel belangrijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Muziek luisteren, zeer veel en verschillende catergorieen (van avant garde tot southern rock en van alternative tot soul & funk) en een paar (dubstep/gitaar) tracks die ik verwacht te gaan maken.
Nee, dat is een Nuemann.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik gok dat ding wat hier op m'n gitaar mikt
quote:
Blues jamsessiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:02 schreef Svyatagor het volgende:
FOK! 11-jaarsmeet zoekt muzikaal talent!
Ik zie en eindeloze jamsessie voor me.
Zoiets??????quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Fok!Silver![]()
(alleen mogen er wel eens andere tieten boven in beeld komen, deze beginnen te wennen)
TVP.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:33 schreef Witchfynder het volgende:
Fok!silver is idd nog de beste die we gehad hebben. De baggerlayout vond ik altijd, nou ja, bagger.
Pics!quote:
Hoeveel wou je bijleggen??quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:14 schreef genakt het volgende:
Dean ruilen je explorer voor dean v met wat gled erbij ?
75 ?quote:
Klinkt wel okquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:35 schreef genakt het volgende:
[..]
75 ?
valt over te onderhandelen natuurlijk
Goed gespeelt maar wat een klote nummerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:55 schreef Under_Score het volgende:
Whole lotta rosiepaar foutjes maar behoorlijk gespeeld
Wel goed dat je regelmatig iets opneemt dan zie/hoor je de vorderingenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef genakt het volgende:
[..]
Goed gespeelt maar wat een klote nummer
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
Is dit wat? (Muziekzaak zit zo niet in de buurt):
http://cgi.ebay.nl/6m-Guitar-Cable-6-35mm-90-Deg-Right-Angle-Jack-Lead-/280423556512?cmd=ViewItem&pt=UK_Guitar_Accessories&hash=item414a8be5a0
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef Iemand91 het volgende:
Is dit wat? (Muziekzaak zit zo niet in de buurt):
http://cgi.ebay.nl/6m-Guitar-Cable-6-35mm-90-Deg-Right-Angle-Jack-Lead-/280423556512?cmd=ViewItem&pt=UK_Guitar_Accessories&hash=item414a8be5a0
6 mm lijkt me een beetje erg kort voor een kabel.quote:SPECIFICATIONS:
* Cable Type: High Quality, flexible screened
* Cable Length: 6 mm
* Colour: Black
* 6.35mm heavy duty mono jack plugs, one end and a right angled jack the other.
Bovenaan staat wat anders hèquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
6 mm lijkt me een beetje erg kort voor een kabel.
Heb het zelf heel erg. Als ik het vergelijk met 7 maanden geleden ben ik zelf zo veel beter geworden. Niet dat ik nu goed benquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel goed dat je regelmatig iets opneemt dan zie/hoor je de vorderingen
Ja, maar dat kan ook best het merk van de kabel zijn. Je hebt namelijk ook 3Mquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook best het merk van de kabel zijn. Je hebt namelijk ook 3M
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar serieus, een kabel van 6 mm lang? Dan kun je de jacks nog niet eens t.o.v. elkaar bewegen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik heb er 1 om me 2 boss pedalen aan elkaar te zetten
dankje, ik vind hem eigenlijk wel heel erg leuk om te spelenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef genakt het volgende:
[..]
Goed gespeelt maar wat een klote nummer
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
6 mm lijkt me een beetje erg kort voor een kabel.
Nee, die is gewoon 6 meter hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:24 schreef Iemand91 het volgende:
Maar wat denken jullie, zou het écht maar 6 mm zijn??
quote:
Jepquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:12 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dankje, ik vind hem eigenlijk wel heel erg leuk om te spelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:30 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een Dean Vx kopen?
[ [url=http://i2.photobucket.com/albums/y25/Ebut/handel/Dean%20VX/IMG_0016.jpg]afbeelding[/url] ]
das waar, maar we wisselen het steeds af met wat technischer nummers zoals megadeth en iron maiden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja je speelt hem perfect![]()
maar heel de tijd hetzelfde dat nummer ik zou het niet luk vinden om te spelen ( is mijn mening )
maar wel zeker goed gedaan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
das waar, maar we wisselen het steeds af met wat technischer nummers zoals megadeth en iron maiden.
Och, als iemand met een goed bod komtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef genakt het volgende:
[..]
HAHA gelijk in de doorverkoop dean ?
Ik binnenkort de explorer als het goed is
en dean zijn liefde weer terug![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ken wel twee die hem wel willen, maar dan moet ik hem eerst ombouwen naar linkshandig
Daar hebben we de kern van het hele probleem des levens.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Verzendwijze: UPS
thomann Gewicht: 1.20kg
Volg-ID: 1Z8233396811190225
Status: ready for collection
thomann Tijd Gebeurtenis Plaats
23.7.2010 11:45 ready for collection THOMANN
Zou ik het voor mijn verjaardag binnen hebbenzou wel leuk zijn
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
lets hope so
wil ook dingen bestellen,maar sparen voor andere zaken lijkt me op het moment belangrijker...
En ik heb me vrijdag avond nuttig gevuld voor me band
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:53 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik haat dat soort muziek maar dit si toch niet slecht. Speel eens wat type o negative.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, als iemand met een goed bod komt
Ik ken wel twee die hem wel willen, maar dan moet ik hem eerst ombouwen naar linkshandig
Ik moest van mijn vriendin even zeggen hoe überschattig hij isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef Svyatagor het volgende:
Uitslapen is overrated, er moet gerockt worden op de vroege ochtend.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik moest van mijn vriendin even zeggen hoe überschattig hij is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef Svyatagor het volgende:
Uitslapen is overrated, er moet gerockt worden op de vroege ochtend.
[ afbeelding ]
geen idee, maar ik denk dat je dan iets meer kwijt bent dan de 3000+ die je voor een 'gewone' custom shop betaald.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heeft iemand hier ooit een Gibson Custom shop* gitaar besteld?![]()
En zo ja hoe lang duurt het ongeveer voordat je gitaar klaar is?
*Ik bedoel echt custom shop dus met je eigen specifieke wensen een one off only gitaar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
geen idee, maar ik denk dat je dan iets meer kwijt bent dan de 3000+ die je voor een 'gewone' custom shop betaald.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk ja maar dan heb je wel een gitaar die perfect voor je is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk ja maar dan heb je wel een gitaar die perfect voor je is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh ja, want van te voren kun je er zo lekker op spelen...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef Lespaulspelert het volgende:
Wat voor een ding speelt die gast op? En kan dat ding ook het zelfde als een jazzorgan? (booker t etc.)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar de muziek van genakt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd want ik wil een remake laten maken van 1 gitaar die ik al heb
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En je krijgt de garantie dat de kopie exact hetzelfde speelt? Dapper...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:14 schreef Under_Score het volgende:
kun je dan niet beter een re-issue nemen?
quote:
Dat denk je maarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben gelukkig even uitgeGASt lijkt het wel.
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja ze kunnen vervangen worden maar het is een hele klus omdat er een extra 5 standen schakelaar bij moet dus freeswerk..... (Of Dremel)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja ze kunnen vervangen worden maar het is een hele klus omdat er een extra 5 standen schakelaar bij moet dus freeswerk..... (Of Dremel)
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar een goede gitaarbouwer gaan en die een kopie laten maken?
Dan ben je veel minder geld kwijt en waarschijnlijk krijg je dan ook nog wel betere kwaliteit.
quote:
Of nog beter, bouw hem lekker zelf.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is een optie maar dat zal ook prijzig worden.
quote:
[..]
Heb je mij wel eens zien zagen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb geen externe harde schijf maar moet alles van mijn pc naar mijn laptop hebben. Kan ik makkelijk de gewone harde schijf uit de pc halen en tijdelijk aan de mini-laptop koppelen?
Of moet die hele laptop dan open aan de onderkant.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Ah, dat is inderdaad een betere oplossing! Eens kijken of dat morgen gaat lukken. Thanks.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb een USB stick van 2GB en ongeveer 160GB aan muziek,films en foto's dus dat is geen werk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, je hebt een geldprobleem, dat is heel iets anders!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dan zou ik als het even lukt een ethernetkabeltje pakken en zo de twee computers verbinden, want anders kan het nogal lang gaan duren...
Dus we kunnen binnenkort dit soort dingen verwachten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef guitarist het volgende:
Ik heb denk ik CAS (camera... ) ik heb net vanmiddag deze besteld: http://www.electronu.nl/tripod-dolly.html
Al zou ik stiekem wel een Jetking willen.
Oké, ik heb gewoon een koopprobleem.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zie dat ik in ons netwerk thuis gewoon schijf D: kan delen hoor. Dat lijkt me de juiste en makkelijkste oplossing. Je kunt dan gewoon de andere laptop aandoen en bij gedeelde schijven kijken en dan alles ctrl+c crtl+v.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus we kunnen binnenkort dit soort dingen verwachten?
http://vimeo.com/3619872[/url]
Gewoon een man met een cameraquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, dat is met wat geavanceerdere apparatuur gefilmt. Ik ga wel een clipje opnamen voor vrienden.
Ik heb een modem/router met switchfunctionaliteit (niet gek in een router) en daar prik ik alle pc's en laptops in. Gaat ook makkelijk. Heb ik die 24-poorts 3Com switch niet eens nodig, johquote:
Nou, Brian, dat had je niet hoeven doen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:16 schreef guitarist het volgende:
Ik ga wel een clipje opnamen voor vrienden.
Zou tijd wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, Brian, dat had je niet hoeven doen!.
Overigens: vanaf heden heeft Conorach stickers! Deze zijn gratis af te halen a.s donderdag in de EXIT, Rotterdam.
Je stuurt er maar even een paar op dacht ik zoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Overigens: vanaf heden heeft Conorach stickers! Deze zijn gratis af te halen a.s donderdag in de EXIT, Rotterdam.
Een kleintje denk ik.quote:
quote:
Dat is een andere meet.quote:
Klopt. Daar ben ik sowiesoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een kleintje denk ik.
Baroeg open air is dan toch?
Ik heb die dag verder toch niets te doen, dus ik kom ook wel even langs denk ik.quote:
Ah ja, met The Wounded! Dat is ook zo!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een kleintje denk ik.
Baroeg open air is dan toch?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een andere meet.
Voor die meet zochten ze toch talent?
De beste componisten worden pas erkend als ze dood zijn ! Bij FOK! zijn ze misschien wat helderziendquote:
Hoe komen ze dan in godesnaam bij jou uit?
Ik denk eerder dat ze heel erg naïef zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
De beste componisten worden pas erkend als ze dood zijn ! Bij FOK! zijn ze misschien wat helderziend
Dat heb ik ook zoiets bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb een modem/router met switchfunctionaliteit (niet gek in een router) en daar prik ik alle pc's en laptops in. Gaat ook makkelijk. Heb ik die 24-poorts 3Com switch niet eens nodig, joh.
Wij moeten zelfs dubbel bier doen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:25 schreef Cynic het volgende:
11 september dus bierdrinken in Rotterdam?
Lijkt me een goed idee!
Als het een beetje lukt wil ik best voor andere ook eens proberen. Maar ik probeer het eerst even binnen vrienden kring voordat ik keihard op m'n bek ga.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En die shots omhoog dan? Ik had een kraan ofzo verwacht, vandaar dat ik het zei. Maar hij zal wel aan een touw van de brug omhoog getrokken worden ofzo?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon een man met een camera
Voor die rollende shots staat hij gewoon op een paar rolschaatsen en geven ze hem een duw
Hard op je muil gaan is leerzaamquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Als het een beetje lukt wil ik best voor andere ook eens proberen. Maar ik probeer het eerst even binnen vrienden kring voordat ik keihard op m'n bek ga.
Achter op een laadbak of het dak van een auto ofzoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
En die shots omhoog dan? Ik had een kraan ofzo verwacht, vandaar dat ik het zei. Maar hij zal wel aan een touw van de brug omhoog getrokken worden ofzo?
Haha ja, dikke kans inderdaad...quote:Op zondag 25 juli 2010 00:18 schreef guitarist het volgende:
Dat filmpje is trouwens ook met een HD camera gemaakt, ik heb geen HD. Helaas. Hij heeft een camera van 3000, ik van 600....
Koop hem anders nieuw? Ze zijn toch rond de 300quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef Iemand91 het volgende:
Wat zou een tweedehands Squier Classic Vibe 50's/60's doen qua prijs (als je er überhaupt een kan vinden)?
Je ziet ze namelijk nergens tweedehands (misschien zegt dat natuurlijk ook wel wat)
Dat is een switch ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook zoiets bedoel je zeker?
[ afbeelding ]
Goed bezig, Dean!quote:Op zondag 25 juli 2010 01:28 schreef The_Dean het volgende:
Morgen [straks] auditie/jammen bij een tweede band, ben benieuwd
Ja, Kramtried gaat wel gewoon door, lang verhaal.
Succes!quote:Op zondag 25 juli 2010 01:28 schreef The_Dean het volgende:
Morgen [straks] auditie/jammen bij een tweede band, ben benieuwd
Ja, Kramtried gaat wel gewoon door, lang verhaal.
Joah... derde en laatste kansquote:Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Succes!
Maareh, hoeveel vaker wil je nu nog een doorstart met Kramtried gaan maken? Moet je daar niet gewoon een keer de stekker uit trekken? Volgens mij bespaar je jezelf daar een heleboel frustratie mee...
Iemand?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:45 schreef Iemand91 het volgende:
Wat zou een tweedehands Squier Classic Vibe 50's/60's doen qua prijs (als je er überhaupt een kan vinden)?
Je ziet ze namelijk nergens tweedehands (misschien zegt dat natuurlijk ook wel wat)
Verstand?quote:
Ghehe ik ook. Op mijn hele oude semi-akoestische nylon snarige gitaar. En het gekke is dat hij nog goed klinkt ook. (¤100 gitaartjequote:Op zondag 25 juli 2010 07:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Vandaag maar weer eens proberen te zingen![]()
Heb meelij met mijn buren![]()
![]()
Mijn vullingen zitten nu los is dat ook lolquote:
Ik had gisteren bijna een Koreaan uit '89 gehad, vanaf dit forum bytheway, lijkt nu alleen niet door te gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Verstand?
Vraag en aanbod. Dus: weinig aanbod, veel vraag, dat drijft de prijs op in theorie. Persoonlijk zou ik, als ik voor CV zou gaan, gewoon nieuw kopen, ze zijn al niet zo duur!
En vergeet de oude jappen niet, zijn erg goed (Silver Series...)
Wat ik lastig vind is dat het hier zo gehorig is en de buren zijn zeikers.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Bij mij is het zo dat ik of heel hoog zing of heel laag. Ik kan niet echt een "middenzingtoon" vinden, volgens mij als je een zangcursus doet en je stem een beetje onder controle hebt dan moet een tweede stem wel lukken in de band. Doe ik nu ook wel al maar ben ik zelf nog niet echt zelfverzekerd over.
Nee, Silver Series zijn veel beter.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna een Koreaan uit '89 gehad, vanaf dit forum bytheway, lijkt nu alleen niet door te gaan![]()
Zijn de Silver series hier een beetje mee te vergelijken?
Helaas kan ik die nauwelijks vinden, zeker in vergelijking met Koreaanse. Prijs zal ook wel significant hoger zijn...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, Silver Series zijn veel beter.![]()
Japanse Squiers worden over het algemeen erg goed bevonden en enkele series in het bijzonder, zoals de JV, SQ en Silver Series.
Prijs is wel iets hoger, maar zeker de extra uitgave waard in termen van kwaliteitsverschil. Tsja, 150-200 euro voor een koreaan of 300-400 voor een japanner, dan zou ik wel weten waar ik mijn geld aan uitgeef. Bovendien krijg je voor een oude jap vrijwel altijd weer hetzelfde bedrag terug als je er voor betaald hebt, bij een oude zelfs misschien wel meer... Bij een nieuwe gitaar ben je op moment dat je de winkel uitloopt, zo 30% van je waarde kwijt!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Helaas kan ik die nauwelijks vinden, zeker in vergelijking met Koreaanse. Prijs zal ook wel significant hoger zijn...
Ik bedoel wel een oude Koreaan uit 1989 hè. Schijnt dat die (gezien de prijs) ook wel goed zijn. En jouw laatste zin is precies de reden dat ik 2e-hands wil kopen. Maar goed 300 - 400 is voor mij, op dit punt, nog iets te gortig. Misschien als mijn gitaarspelen de moeite waard word.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prijs is wel iets hoger, maar zeker de extra uitgave waard in termen van kwaliteitsverschil. Tsja, 150-200 euro voor een koreaan of 300-400 voor een japanner, dan zou ik wel weten waar ik mijn geld aan uitgeef. Bovendien krijg je voor een oude jap vrijwel altijd weer hetzelfde bedrag terug als je er voor betaald hebt, bij een oude zelfs misschien wel meer... Bij een nieuwe gitaar ben je op moment dat je de winkel uitloopt, zo 30% van je waarde kwijt!
Beloofde foto!quote:
Zoals gezegd, oude Koreanen zijn ok, Japanners zijn een flinke hap beter. Om op budget te starten zijn die koreanen prima. Waarom geen London City, als je budget zo beperkt is?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik bedoel wel een oude Koreaan uit 1989 hè. Schijnt dat die (gezien de prijs) ook wel goed zijn. En jouw laatste zin is precies de reden dat ik 2e-hands wil kopen. Maar goed 300 - 400 is voor mij, op dit punt, nog iets te gortig. Misschien als mijn gitaarspelen de moeite waard word.
Either way...quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar de muziek van genakt
Idd als je te weinig talent hebt om te gitaren kan je maar beter bas nemen als B-optie daar kunnen meer mensen hier over mee pratenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Spelvout het volgende:
Misschien toch maar eens lessen nemen, ik merk dat ik de laatste tijd m'n gitaren compleet links laat liggen omdat nieuwe dingen die ik probeer te leren voor geen meter klinken
En stiekem eens kijken of een basgitaar iets voor mij is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar nee dan krijg je er twee !quote:Op zondag 25 juli 2010 13:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beloofde foto!
Misschien had ik toch beter een nieuwe camera kunnen kopen ipv een gitaar!
[ afbeelding ]
quote:
Dean stuur eens wat terug op pmquote:
Bij dezequote:Op zondag 25 juli 2010 18:57 schreef genakt het volgende:
[..]
Dean stuur eens wat terug op pm![]()
Kan niet wachten tot donderdag
Is goed deanquote:
Vetquote:
Een mooie rodequote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nice, buizen of transistor en hoeveel wat?
Ah, je krijgt ook de Automatisering Gids?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:32 schreef Lespaulspelert het volgende:
Iemand interesse (in ruil voor geld uiteraard, of een mooi bluespedaatlje/wahpadaal/multi effect wat je ook nog hebt liggen) in 50/100 euro adverteringstegoed op google adwords?
quote:
Aan hun te merken wel, die mannen willen wel watquote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig.
Zit er een beetje toekomst in die band?
Tof.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aan hun te merken wel, die mannen willen wel wat
Dat gaat wel erg hard. Waar is de tijd gebleven dat je eerst wat ging jammen.quote:
Meteen eerste nummer wat uitgewerkt en de basis al opgenomen
Mengpaneeltje, twee gitaren en de zang, maar het idee is er.
vetquote:Op maandag 26 juli 2010 00:49 schreef Under_Score het volgende:
mijn improvisatie-skillz aan het werk
Haha, dat vond ik nou ook!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
Als die kerel rechts naar beneden kijkt wanneer hij speelt heeft hij iets heel Dave Mustainerigs.
Mooi ding zeg welke is het ?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Ibanez het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk mijn eerst volgende aankoop.
hey, die heb ik thuis staanquote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef Ibanez het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk mijn eerst volgende aankoop.
Scheckter demon 7quote:Op maandag 26 juli 2010 10:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Mooi ding zeg welke is het ?
Ik ga denk ik voor de stephan carpenter sc 207
Ja ik dacht alquote:
Waarschijnlijk moet je gewoon de credentials invullen van het account waarop je op de pc kunt werken waar die share staat.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Pc experts,
als ik wil inloggen op het netwerk om mijn schijf te kopiëren dan vraagt hij om een netwerkwachtwoord. Deze heb ik echter nooit ingesteld?
Kan eigenlijk nergens vinden waar die te krijgen zijn ?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die wou ik eigenlijk ook ooit eens hebben, maar is toen een Bo~el MC7 geworden.
helaasquote:Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef Aresdreams het volgende:
music productive in duitsland, in NL bijna niet...
De Bo~El MC 7, toch niet in roze????? De Marcel Coenen signature....quote:Op maandag 26 juli 2010 11:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die wou ik eigenlijk ook ooit eens hebben, maar is toen een Bo~el MC7 geworden.
Gewoon even bij die man langsgaan en er ene op maat laten maken...quote:
Ja ik ga even langs in zutphen grappenmakerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Gewoon even bij die man langsgaan en er ene op maat laten maken...
Ja?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:24 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja ik ga even langs in zutphen grappenmaker
nope, de Graphite Black met floydquote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef Ibanez het volgende:
[..]
De Bo~El MC 7, toch niet in roze????? De Marcel Coenen signature....
*barbapappa*
of had je het over de Bo~el? in zutphen of in eindhoven (tenmisnte, als let's play die nu nog voert ipv we music).quote:Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef genakt het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nergens vinden waar die te krijgen zijn ?
Heb wel de site gevonden maar niks waar je ze kan kopen ofzo
Denk deels ook verhoging van de kosten, ach, ik had hem iig nog voor de oude prijs, en nog een korting overheen omdat ik een met tree of life wou...quote:Op maandag 26 juli 2010 13:45 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ja?
Maar daarbij: hij vraagt zich aardig wat. In het begin was het allemaal nog redelijk betaalbaar. Totdat enkele BN'ers in wording, met zijn spullen gingen spelen...
Plaats er eens een pic van danquote:Op maandag 26 juli 2010 14:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nope, de Graphite Black met floyd
[..]
of had je het over de Bo~el? in zutphen of in eindhoven (tenmisnte, als let's play die nu nog voert ipv we music).
[..]
Denk deels ook verhoging van de kosten, ach, ik had hem iig nog voor de oude prijs, en nog een korting overheen omdat ik een met tree of life wou...
ik kies dan ook de opnames uit die het strakst zijn, in sommige nummers zitten nog erg veel fouten. vooral timing fouten omdat we zonder backingtrack opnemen. ik ga vanmiddag een aantal van die backingtracks maken zodat we ook de moeilijkere nummers strak op kunnen nemen en wat mee houvast hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:15 schreef genakt het volgende:
[..]
vetJullie spelen wel elk nummer wat jullie posten strak zeg
Welke van de 2 ben je eigenlijk ?
edit: keek fobo laat maar![]()
Waarom plak je er niet ff een backin drum track onderquote:Op maandag 26 juli 2010 15:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik kies dan ook de opnames uit die het strakst zijn, in sommige nummers zitten nog erg veel fouten. vooral timing fouten omdat we zonder backingtrack opnemen. ik ga vanmiddag een aantal van die backingtracks maken zodat we ook de moeilijkere nummers strak op kunnen nemen en wat mee houvast hebben
omdat deze sneller is gespeeld dan het orgineel. dus de volgende opnames gaan wel met een drum/bass backingtrack.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom plak je er niet ff een backin drum track onder
Die kan je ook versnellen hequote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
omdat deze sneller is gespeeld dan het orgineel. dus de volgende opnames gaan wel met een drum/bass backingtrack.
Schitterend! Die finish van de body vind ik prachtig. Jammer inderdaad dat er geen Tree of Life in de hals zit, maarja: dat is ook zo 2000, haha. Ze klinken bombastisch en zijn synamisch in het spel. Erg mooi product van Nederlandse bodem.quote:
welke is dat precies ?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef Iemand91 het volgende:
Is binnen:
[ afbeelding ]
Weliswaar niet mijn foto, maar toch...Nu nog een gitaar erbij en dan eelt kweken!
Zo die 7 string van jou is echt belachelijk mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 15:32 schreef Aresdreams het volgende:
ik zou graag ooit nog eens een custom door die man laten maken, maar dat zal nog wel ff duren, voordat ik daar ooit genoeg geld voor ga hebben
Dat is een Marshall VS265(R?). 2 x 12", 130 Watt, buisje in de voorversterker. Alleen reverb werkt niet en ik heb nog geen idee hoe ik dat ga (laten) maken.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:28 schreef Svyatagor het volgende:
WTF, heb net even dat Strat-verkooptopic doorgelezen
eensch met deze jongeman!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]
Zo die 7 string van jou is echt belachelijk mooi![]()
![]()
Iemand?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is een Marshall VS265(R?). 2 x 12", 130 Watt, buisje in de voorversterker. Alleen reverb werkt niet en ik heb nog geen idee hoe ik dat ga (laten) maken.
Kijken of ik een goede deal heb gemaakt: Wat zou dit ding (in goede staat) kosten?
Jijzelf?quote:
We willen'm in de band gaan gebruiken om ideeën uit te wisselen etc. Moeten'm alleen even kopen. Is het al via 'de kanalen' uit te proberen?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Meer Guitar Pro gebruikers hier?Heb net eens geupdate naar Guitar Pro 6. Die geluiden klinken nu veel beter en best realistisch
![]()
Hem een file geopend met een spoor waarin een 7-snarige gitaar zit. Weet iemand hoe je deze naar een 6-snaar kan transponeren? Bij de vorige versie hoeft je alleen maar te dubbelklikken voor een menu met opties.
kun je nog beter een soundfont downloadenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja gewoon die oude als GP5 kan je overkap krijgen. Nieuwe heb je alleen "realistischere" geluiden, maar care, het gaat om het ideevoegt niks toe vind ik
Als je links op die gitaar klikt zie ik inderdaad een scherm waar je een instrument + tuning kan kiezen. Ik kan alleen niet het aantal snaren veranderen. (als ik een gitaar aanklik blijft hij bij 7 snaren).quote:Op maandag 26 juli 2010 18:07 schreef Libelah het volgende:
Klikken op de instrumentnaam, links onderin, toch? Dan krijg je een keuzescherm waar je het kan instellen. Althans, in mijn versie.
Ik heb hem ook niet helemaal legaalquote:Op maandag 26 juli 2010 18:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
We willen'm in de band gaan gebruiken om ideeën uit te wisselen etc. Moeten'm alleen even kopen. Is het al via 'de kanalen' uit te proberen?
Hele leuke prijsquote:Op maandag 26 juli 2010 19:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oke, ok. ¤150. Was dat een goeie prijs? (Am I ripped off?)
waarom maak je hem nu niet los dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
![]()
Ik heb mijn GAS pakket binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ga ik 'm open maken (als ik kan wachten)
![]()
![]()
idd misschien om 24:00 openmakenquote:
Ja, die zit er nog gewoon in, reverb zelf lijkt niets mis mee (Alles is goed op elkaar aangesloten, zit nog goed in elkaar), dus ik denk dat het de reverb zelf niet is, maar iets anders. Bedrading lijkt wel oke, misschien in versterker gedeelte. Maar ja, de verkoper heeft voor mij er even een met een bas op gespeeld en het klonk lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 19:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hele leuke prijs
En die reverb is wellicht wel te doen... heb je een kastje onderin liggen?
op die manierquote:
In mijn versie (5) kan je in het keuzescherm waar ik het eerder over had het aantal snaren instellen. Dat doe je linksboven in dat schermpje, in een drop-down venstertje dat van 3 tot 7 loopt...quote:Op maandag 26 juli 2010 18:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Als je links op die gitaar klikt zie ik inderdaad een scherm waar je een instrument + tuning kan kiezen. Ik kan alleen niet het aantal snaren veranderen. (als ik een gitaar aanklik blijft hij bij 7 snaren).
[..]
Ik heb hem ook niet helemaal legaal
quote:
quote:
Druk aan het zoeken hoor...quote:Op maandag 26 juli 2010 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, je hebt ook nog helemaal niks om er over te spelen
Bedoelde het ook niet raar hoorquote:
je koopt een gitaar toch niet voor de mooi?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef Iemand91 het volgende:
D'r is alleen zo veel keus, en als het wat moois is, is het weer gelijk ¤¤¤¤
Koop iets wat past binnen je budget en kijk dan verder...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef Iemand91 het volgende:
D'r is alleen zo veel keus, en als het wat moois is, is het weer gelijk ¤¤¤¤
pics!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb het al uitgepakt![]()
![]()
En het is gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
De kleur van de gitaarband WOW! wat gaaf![]()
![]()
Zo meteen de hoofdtelefoon proberen
Je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoel hè.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Under_Score het volgende:
[..]
je koopt een gitaar toch niet voor de mooi?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |