Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ze hadden het volgens mij best nog een tijd uit kunnen houden.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef marcodej het volgende:
Was dat die aflevering waarbij die lui zo af zaten te geven dat er zoveel regeltjes waren in Nederland, en dat ze, hoezo bevooroordeeld, in die telefoonzaak die verkoper wilden omkopen? Briljante aflevering inderdaad.
Ha ja die was goed!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef marcodej het volgende:
"Oh, wat schitterend, die armoede."
ja klopt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef marcodej het volgende:
Was dat die aflevering waarbij die lui zo af zaten te geven dat er zoveel regeltjes waren in Nederland, en dat ze, hoezo bevooroordeeld, in die telefoonzaak die verkoper wilden omkopen? Briljante aflevering inderdaad.
En alles was ook mooi aan dat land: "Oh, wat schitterend, die armoede."
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Stroekie het volgende:
en voor de wat oudere onder ons schiet me die commercial te binnnen
maar je denkt wel dat ze zullen betalen,
maar als ze nou niet betalen,
nou dan verkoop je toch gewoon de boot![]()
Ze heeft haar piercings allemaal uit:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef marcodej het volgende:
Volwassen vrouwen met zo'n wenkbrauwpiercing (uberhaupt met een piercing) staan bij voorbaat al 1-0 achter bij mij.
Zit het nu terug te kijken. Zo geforceerd ook: "Nee, niet terug naar huis, terug naar Holland. Thuis is daar."
Kan iemand het eerste deel van deze vinden? Ik zie het niet staan op de site van ik vertrek...quote:Nadat vader Berry zijn zaak failliet zag gaan en de Nederlandse regels hem te benauwend werden, besloot de familie Schut voorgoed te vertrekken. Waarheen was onbekend, evenals het doel van de plotseling emigratie. Met drie kinderen op de achterbank, volgde een lange zoektocht door Europa met als ‘toevallige’ eindbestemming de Spaanse badplaats Palamos. Met financiële hulp van Berry’s vader werd hier een makelaarskantoor aangekocht en kon het gedroomde nieuwe leven beginnen. Inmiddels zijn we twee jaar verder en kijken we hoe de familie Schut het er in de Spaanse laagconjuctuur als makelaar vanaf brengt…
Dat is een vermakelijke uitzending ja, vooral het eerste deelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef prinsrob het volgende:
Oh dit lijkt toch het eerste deel te zijn, wat heeft die gast een aardappel in z'n keel
Waar staat het eerste gedeelte dan? Kan ik dan echt niet vinden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Dat is een vermakelijke uitzending ja, vooral het eerste deelDie link die je net gaf is overigens wel het tweede deel.
Die heb ik volgens mij ook al eens gezocht. Hij leek wel verwijderd. Maar ik zou de TROS even benaderen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Waar staat het eerste gedeelte dan? Kan ik dan echt niet vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |