Maak voortaan even een nieuw deel aan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef Stali het volgende:
[..].
Zat al te zoeken op die site maar die is nu heel druk bezocht.
Alsnog bedankt en ik ga het bekijken en dan maffen..
tvp, nee.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Fingon het volgende:
tvp, zijn er nou nieuwe afleveringen of wat?
Ik heb hun website eens bekeken en moet zeggen dat ze er wel wat van weten te maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:35 schreef fespo het volgende:
geniaal weer gister.
Damn, zie ineens dit topic weer voorbijkomen. Had even hoopquote:
Ik had 'm ook nog niet gezien maar vond 'm wel weer van puikende kwaliteit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef June. het volgende:
Is de aflevering van vanavond wel nieuw? Nog nooit eerder gezien.
Ik had de aflevering ooit wel gezien, maar half vergeten. Het leek toen op een mislukking uit te draaien, zoals het programma natuurlijk graag wil laten zien..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik had 'm ook nog niet gezien maar vond 'm wel weer van puikende kwaliteit.
Was een herhaling weer ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef June. het volgende:
Is de aflevering van vanavond wel nieuw? Nog nooit eerder gezien.
heb hem nu pas voor het eerst gezien, en vond deze best ingetogen netjes in beeld gebracht. Ik heb afleveringen gezien waarin het effect bejag veel duidelijker in beeld werd gebrachtquote:
quote:Serie reportages
Eerder was in Ik Vertrek te zien dat de familie Hoek naar Tsjechië vertrok om daar met veel passie een een appartementencomplex en camping op te zetten. Hiervoor kochten zij een honderd jaar oude boerderij die ze in vier maanden wilden verbouwen. Hoe is het Jan en Corrie en hun drie zoons Erik (23), Maikel (22) en Patrick (19) vergaan?
Wonen zoons Erik en Maikel nog steeds samen in Beverwijk en hebben zij hun ouders kunnen helpen met het ophoesten van de hypotheek? En zijn koeien en vrouwen nog steeds de grote liefdes van jongste telg Patrick?
Ondertussen runnen de Gooise Peter en Sylvia Engelbracht in Maleisië met succes hun spiksplinternieuwe resort. Zoon Storm (12) is nog niet helemaal in z'n sas. Door het ontbreken van een werkvisum gaat hij al anderhalf jaar niet naar school en dan slaat zélfs op een paradijselijk eiland de verveling toe.
Als we het verkocht hebben betalen we je alles terug.... plus de onkosten. Dat zal flink wat zijn bij een persoonlijke leningquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef themauster het volgende:
Vragen aan je kinderen of ze geld willen lenen voor je
voor de megahoofdprijs daar, nog maar ernstig de vraag wat ze er echt voor krijgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef June. het volgende:
Inderdaad, wat zielig voor die jongen. "Ja, maar als we eenmaal de boerderij verkocht hebben.. "
Volgens mij krijgen ze het aan de straatstenen nog niet verkocht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de megahoofdprijs daar, nog maar ernstig de vraag wat ze er echt voor krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |