Voor die prijs mag je het wel komen ophalen, ik vertrek zelf wel over 10 dagen voor 2 maanden naar amerika, dus echt in de buurt van utrecht zal ik niet zijn de komende tijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:24 schreef m0ridin het volgende:
Ik zie m voor 99 nieuw staan (http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=CUBE15X) dus zou zelf denken aan eh... zo'n 70 euro?
Maar ik vertrek sowieso morgenochtend voor een weekje of anderhalf vakantie en ben dan n dag of 2 thuis om weer door te gaan naar lowlands. Ben dus bang dat t sowieso n beetje lastig wordt de komende 2 weken.
(Naast t feit dat t ook nog aardig uit de buurt is, hehe... kom je toevallig wel ns in (de buurt van) Utrecht?)
Geen ideequote:
Nouja heb er 300 euro voor betaald een jaar geleden, en het spul is nauwelijks aangeraakt dus eigenlijk wel miminaal 180 voor het setjequote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Wat wil je minimaal hebben voor het setje, weet misschien iemand die interesse heeft, of ander los voor de verstker ?
thx voor de tipquote:Op woensdag 15 december 2010 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaar leren spelen
Spam em daar, wie weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |