ik meen het hoor?quote:
Dat is om sletjes als jij bij te brengen dat er meer in de wereld is dan piemels en mannen met geld die je dumpen zodra je versleten bent.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
ik meen het hoor?
wat heeft t nut als je zomervakantie hebt terwijl je naar school moeten ik klaag hierover!! niks niks defensie
you dont get it do you? jij moet in de zomer naar school omdat je een achterstand heb.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
ik meen het hoor?
wat heeft t nut als je zomervakantie hebt terwijl je naar school moeten ik klaag hierover!! niks niks defensie
Je ging registreren omdat je het idee had dat dit écht iets bijdroeg aan de wereld?quote:
wat heeft dat ermee te maken dan?:S get a life manquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is om sletjes als jij bij te brengen dat er meer in de wereld is dan piemels en mannen met geld die je dumpen zodra je versleten bent.
wat is AP?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet inzien dat dit AP is
Dus ik zat in 1x goed?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken dan?:S get a life man
Ben je een beetje tevreden met je xbox360 waarvoor je hard hebt moeten bollepellen?quote:
Ik ben niet de mocro die je vannacht in je bed had, ben blankquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
nee want ik ben geen slet, je kent me niet gekke mocro
quote:
wtf wat heeft dat mee te make wie segt dat ik met een mocro in bed ben geweest:Squote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben niet de mocro die je vannacht in je bed had, ben blank
Slechte kloon dit, AP.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
doe is even normaal:S wat heeft dat mee te maken ik kan je rapporteren hoor,..... en trouwens ik ben een meisje kan geen homo zijn en nee ik ben niet gay!
wie is ap?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik weet onder welke naam AP zit. Echt maar dat zeg ik niet maarzo, je moet eerst iets leuks posten in mijn fobo.
xx
Dit gaat zo niet werken, AP.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
oke dan ben ik ap?
weet ik veel wie dat is:P ja oke ik geef toe ik ben AP!!! de applede ap!
Positief of negatief...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
AP is wel een echte cultheld op fok
is het leuk?:( want ik moetquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef pleinsud het volgende:
Mijn zusje van elf gaat in haar vakantie twee weken naar de ''zomerschool'', het is op de middelbare school waar ze graag naar toe wilt.
beide!quote:
Ehm geen idee, ik heb het rooster wel gezien. Voornamelijk veel rekenen en taal lessen, en in de middag ''leuke activiteiten'' zoals graffiti spuiten lolz, vage workshops etc.quote:
me ouders zijn net van gedachten veranderd. k ga niet:D!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef pleinsud het volgende:
[..]
Ehm geen idee, ik heb het rooster wel gezien. Voornamelijk veel rekenen en taal lessen, en in de middag ''leuke activiteiten'' zoals graffiti spuiten lolz, vage workshops etc.
weetje ik weet niet eens wie die gozer is ik heb gewoon ja gezegd zodat ik van die discussie af was:Pquote:
ik geloof jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:18 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
weetje ik weet niet eens wie die gozer is ik heb gewoon ja gezegd zodat ik van die discussie af was:P
Het grappigste is dat AP precies dezelfde verdedigingstactiek hanteert als hij zich weer eens in de nesten heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
het grappigste ik ben AP nie eens!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:55 schreef Relko het volgende:
[..]
Het grappigste is dat AP precies dezelfde verdedigingstactiek hanteert als hij zich weer eens in de nesten heeft gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |