Ben je een beetje tevreden met je xbox360 waarvoor je hard hebt moeten bollepellen?quote:
Ik ben niet de mocro die je vannacht in je bed had, ben blankquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
nee want ik ben geen slet, je kent me niet gekke mocro
quote:
wtf wat heeft dat mee te make wie segt dat ik met een mocro in bed ben geweest:Squote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben niet de mocro die je vannacht in je bed had, ben blank
Slechte kloon dit, AP.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
doe is even normaal:S wat heeft dat mee te maken ik kan je rapporteren hoor,..... en trouwens ik ben een meisje kan geen homo zijn en nee ik ben niet gay!
wie is ap?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik weet onder welke naam AP zit. Echt maar dat zeg ik niet maarzo, je moet eerst iets leuks posten in mijn fobo.
xx
Dit gaat zo niet werken, AP.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef poepdoosz het volgende:
[..]
oke dan ben ik ap?
weet ik veel wie dat is:P ja oke ik geef toe ik ben AP!!! de applede ap!
Positief of negatief...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
AP is wel een echte cultheld op fok
is het leuk?:( want ik moetquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef pleinsud het volgende:
Mijn zusje van elf gaat in haar vakantie twee weken naar de ''zomerschool'', het is op de middelbare school waar ze graag naar toe wilt.
beide!quote:
Ehm geen idee, ik heb het rooster wel gezien. Voornamelijk veel rekenen en taal lessen, en in de middag ''leuke activiteiten'' zoals graffiti spuiten lolz, vage workshops etc.quote:
me ouders zijn net van gedachten veranderd. k ga niet:D!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef pleinsud het volgende:
[..]
Ehm geen idee, ik heb het rooster wel gezien. Voornamelijk veel rekenen en taal lessen, en in de middag ''leuke activiteiten'' zoals graffiti spuiten lolz, vage workshops etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |