Ja,dat wil ik ook vertellen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef trovey het volgende:
Gewoon aan haar vragen of ze meer in je ziet dan alleen een vriendin door haar gedrag naar jou toe en als dat wel zo is gewoon zeggen dat jij dat niet zo voelt wellicht een idee?
Alsof mensen mij geld gaan betalen als ik het op een gratis website zetquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef r8ality het volgende:
Zit niet te zeuren. Maak geile filmpjes, zet ze op een website en word rijk.
Dan doe je het licht uit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik wil geen seks met haar.![]()
Niet dat ik daar iets op tegen heb,maar ik vind haar niet bepaald opwindend ofzo.
Eerder lelijk.
Dag vriendschapquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan doe je het licht uit?
Of vertel haar dat jij je zowel fysiek als emotioneel niet aangetrokken voelt tot haar. Eerlijkheid duurt het langst ;-)
Beoordeel een boek nooit op zijn kaft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Alsof mensen mij geld gaan betalen als ik het op een gratis website zet
Geen commentaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Beoordeel een boek nooit op zijn kaft.
Dan blijf je je irriteren aan haar tot je op het punt van breken beland en een schop tussen haar ogen plant.quote:
Neu,misschien word ik uiteindelijk ook verliefd op haar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan blijf je je irriteren aan haar tot je op het punt van breken beland en een schop tussen haar ogen plant.
Dat stelt de schop alleen maar met een paar maanden tot jaar uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Neu,misschien word ik uiteindelijk ook verliefd op haar.
Leuk dat je zo positief bent.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat stelt de schop alleen maar met een paar maanden tot jaar uit
Ik noem mezelf liever realistquote:
Niet dat ik weet,alleen dat ze nooit iets met een jongen heeft gehad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef wimjongil het volgende:
Is ze recent uit de kast gekomen dan?
Dat zegt doorgaans vrij weinig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Niet dat ik weet,alleen dat ze nooit iets met een jongen heeft gehad.
Ze weet al dat ik een vriendje hebquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:18 schreef Aapvis het volgende:
Gewoon zeggen dat je een jongen op het oog hebt
Sinds we elkaar beter leerden kennen..dus al een paar maandjes.quote:
Ik hoop maar dat ze echt lesbisch is,anders word ze echt focking boos op mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef Aapvis het volgende:
oke die is obvious niet hetero,
Gewoon tegen haar zeggen, niks mis mee
wat je dus niet moet doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:33 schreef IceCreamm het volgende:
Begin een gesprek met haar over mensen die pot zijn. En over hoe kansloos die mensen meestal zijn.
Trollquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:33 schreef IceCreamm het volgende:
Begin een gesprek met haar over mensen die pot zijn. En over hoe kansloos die mensen meestal zijn.
Dan zeg je tegen haar dat ze het er zelf naar heeft gemaakt dat je dat vroeg. Persoonlijk erger ik me dood aan vriendinnen die niks met elkaar hebben en zich zo klef gedragen (BESTEEE, NTB, SCHATJJEEEE, etc.). Als jij dat ook vind, en je vriendin zegt dat ze niet op je valt, kan je haar vragen om te stoppen met die irritante lesbische trekjes naar jou toe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:32 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze echt lesbisch is,anders word ze echt focking boos op mij.
Ik haat dat ook,die eindeloze krabbels op hyves met WJNMK etc.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen haar dat ze het er zelf naar heeft gemaakt dat je dat vroeg. Persoonlijk erger ik me dood aan vriendinnen die niks met elkaar hebben en zich zo klef gedragen (BESTEEE, NTB, SCHATJJEEEE, etc.). Als jij dat ook vind, en je vriendin zegt dat ze niet op je valt, kan je haar vragen om te stoppen met die irritante lesbische trekjes naar jou toe.
HVJ WJNMK NTBquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef xSummergirlx het volgende:
Nou,in ieder geval,ik ga slapen.![]()
Binnenkort ga ik nog met haar winkelen,misschieeeeeeeen kan ik dan het lef vinden om het te zeggen.
doei schatjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef xSummergirlx het volgende:
Nou,in ieder geval,ik ga slapen.![]()
Binnenkort ga ik nog met haar winkelen,misschieeeeeeeen kan ik dan het lef vinden om het te zeggen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:25 schreef xSummergirlx het volgende:
En trouwens,
Ik ben nieuw op FOK! dus hoi.
Dit is tevens het 1e topic dat ik open.
Je bent dus nieuw op fok, maar je weet wel wat een troll is?quote:
De troll bestaat overal op het wereldwijde web.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:37 schreef Cklein het volgende:
[..]
[..]
Je bent dus nieuw op fok, maar je weet wel wat een troll is?
Je verhaal heeft zijn geloofwaardigheid verloren bij deze
En daarbij kan ze ook al meegelezen hebben, deed ik ook (ja, ik ben ook nieuwquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:53 schreef Scherbatsky het volgende:
[..]
De troll bestaat overal op het wereldwijde web.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
er is maar een manier, dat is experimenteer met haar, leg het vast op video en stuur ons de link
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |