Ze weet al dat ik een vriendje hebquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:18 schreef Aapvis het volgende:
Gewoon zeggen dat je een jongen op het oog hebt
Sinds we elkaar beter leerden kennen..dus al een paar maandjes.quote:
Ik hoop maar dat ze echt lesbisch is,anders word ze echt focking boos op mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef Aapvis het volgende:
oke die is obvious niet hetero,
Gewoon tegen haar zeggen, niks mis mee
wat je dus niet moet doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:33 schreef IceCreamm het volgende:
Begin een gesprek met haar over mensen die pot zijn. En over hoe kansloos die mensen meestal zijn.
Trollquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:33 schreef IceCreamm het volgende:
Begin een gesprek met haar over mensen die pot zijn. En over hoe kansloos die mensen meestal zijn.
Dan zeg je tegen haar dat ze het er zelf naar heeft gemaakt dat je dat vroeg. Persoonlijk erger ik me dood aan vriendinnen die niks met elkaar hebben en zich zo klef gedragen (BESTEEE, NTB, SCHATJJEEEE, etc.). Als jij dat ook vind, en je vriendin zegt dat ze niet op je valt, kan je haar vragen om te stoppen met die irritante lesbische trekjes naar jou toe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:32 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze echt lesbisch is,anders word ze echt focking boos op mij.
Ik haat dat ook,die eindeloze krabbels op hyves met WJNMK etc.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen haar dat ze het er zelf naar heeft gemaakt dat je dat vroeg. Persoonlijk erger ik me dood aan vriendinnen die niks met elkaar hebben en zich zo klef gedragen (BESTEEE, NTB, SCHATJJEEEE, etc.). Als jij dat ook vind, en je vriendin zegt dat ze niet op je valt, kan je haar vragen om te stoppen met die irritante lesbische trekjes naar jou toe.
HVJ WJNMK NTBquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef xSummergirlx het volgende:
Nou,in ieder geval,ik ga slapen.![]()
Binnenkort ga ik nog met haar winkelen,misschieeeeeeeen kan ik dan het lef vinden om het te zeggen.
doei schatjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef xSummergirlx het volgende:
Nou,in ieder geval,ik ga slapen.![]()
Binnenkort ga ik nog met haar winkelen,misschieeeeeeeen kan ik dan het lef vinden om het te zeggen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:25 schreef xSummergirlx het volgende:
En trouwens,
Ik ben nieuw op FOK! dus hoi.
Dit is tevens het 1e topic dat ik open.
Je bent dus nieuw op fok, maar je weet wel wat een troll is?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |