er zijn idd meer geluiden dat het hier prima gaat, ook die er wel last van hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef TC03 het volgende:
Vanaf ongeveer 4 minuten. In Nederland heb je dus nergens last van.
Probeer eens een Backup & Restore.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het was voor de update ook al het geval.
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
er zijn idd meer geluiden dat het hier prima gaat, ook die er wel last van hebben.
Maar in het filmpje wordt specifiek aangegeven dat het berik er erg sterk is, 4.0.1 er nog niet op staat.
Dus filmpje zegt op zich, naar mijn mening, weinig.
Dat was ook de conclusie van deze discussie in het vorige topicquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, maar bij goed bereik heb je dus nergens last van. Als je een fatsoenlijke provider zou hebben zou je dus sowieso nergens last van moeten hebben.
Ik deed er 7 seconden over om dit te vinden via Google:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraagje los van de iphone. Stel ik heb nu een prepaid telefoon met nummer, en wil mijn nummer behouden en een nieuwe iphone met abonnement bestellen. Is het dan mogelijk om je nummer te behouden? Ik ga dan van vodafone naar tmobile.
Weinig kans Hans, lukt je zelfs met speech to text nog niet eens, volgende keer eerst ff Googlenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Stansfield het volgende:
tnx. Ik deed er 5 sec over om het te typen.
quote:White models of Apple’s new iPhone® 4 have continued to be more challenging to manufacture than we originally expected, and as a result they will not be available until later this year. The availability of the more popular iPhone 4 black models is not affected.
?? Wat staat er dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef WSquater het volgende:
Ik zie net dat er op de roestvrijstale rand tekst zit (vlak bij de microsim ingang). Was me nog nooit opgevallen..
Ik doelde er meer op dat het binnen zes weken mijns inziens zeker mogelijk moet zijn om in ieder geval een paar batches witte af te hebben. het is immers alleen maar het frontje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze hebben al een paar miljoen iPhones geproduceerd. Maar goed, als er 10 miljoen mensen een iPhone willen..Zie dat even in 6 weken te produceren, dat kunnen die arme kinderarbeidhandjes in China niet aan
En met die witte iPhones was er nog een probleem met de productie van de kleur van het glas. Wat uberhaupt niet vlotjes verloopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef Repeat het volgende:
Vrienden, ik kan geen foto's meer van mn 3GS halen omdat windows em niet meer in mijn computer weergeeft. Itunes herkent em prima en synct normaal. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
quote:If you have any photos that are in your photo album within the phone that are there from any source except the phone itself such as an emailed photo or downloaded photo, PC's and Macs will not recognize your phone. You must delete the "foreign pictures" then the Mac or PC will recognize the phone
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaloezie, dat is een zinloze emotie.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pple-welke-kies-jij/
Welke cases zouden jullie gaan kiezen? Welke case wordt het?
Jammer dat die van Esential of More er niet bij staan.
Ik heb die SwitchEasy Nude hier al liggen. Maar wil er wel een bumper bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:08 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pple-welke-kies-jij/
Welke cases zouden jullie gaan kiezen? Welke case wordt het?
Jammer dat die van Esential of More er niet bij staan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden:
[..]
Achterlijk natuurlijk. Het waren gewoon opgeslagen pics van het internet, maar nu ik die gedelete heb werkt het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |