Fijne vakantie!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:57 schreef anna82 het volgende:
Ik ben er stiekem ook nog nooit geweest! Maar een vriend van mij heeft er een boekje over geschreven, dus ik weet er alles van af
En nu moet ik slapen van mijn meneer, want morgen om 6:00 vertrekken de happy campers! Slaap lekker LB en iedereen die dit leest.
Ps wie dit leest is gek
Geeft niet hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga trouwens ook de laptop afsluiten, en lekker naar bed zo.
Sorry miniMaar misschien ben je wel de eerste die bruiloftsfoto's ziet!
agreed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:29 schreef loveli het volgende:
Mo, huwelijksnacht, zet je internet uit...
Eensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:11 schreef cloneduplicaat het volgende:
Het huidige door de media opgedrongen schoonheidsideaal bemoeilijk de integratie van vrouwen in typisch mannen beroepen.
Ik was samen met mijn broertje, die houdt ook van wandelen en kan handige dingen zoals kaart lezen en omgaan met een kompasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef sigme het volgende:
Ik wil ook best nog wat meer horen over de wandelvakantie van Chicolate.
Liep je met bepakking? Heb je gekampeerd of in pubs geslapen, was het een georganiseerde wandeling, liep je alleen met je vriendje? Vertel! (Als je zin hebt)
Oh mag je vragen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef Blurred86 het volgende:
Oh ja inderdaad, daar wilde ik ook nog naar vragen! Sinds mijn zus de West Highland Way (in Schotland) heeft gelopen wil ik ook al altijd zoiets doen!
Sigme heeft verder alle vragen die ik wilde stellen al wel gesteld eigenlijk, vraag me alleen nog af op wat voor budget je ongeveer moet rekenen voor zo'n vakantie (of is het onbeleefd om daar naar te vragen)
Nou, we waren van plan om te gaan trainen jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wel een heel helder stuk![]()
Ben ik nog benieuwd hoeveel je hebt getraind vantevoren (heb je hier misschien wel gezegd maar ik loop vaak achter en scan dan een beetje)
Ik heb Mini en Uniek gisteren de liefde verklaardquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat heb ik hier gemist? Ge-editte foto's en liefdesverklaringen en opbiechtingen? Vertel me allesss
van mijn kant welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb Mini en Uniek gisteren de liefde verklaard![]()
Weet eigenlijk nog niet of het wederzijds is
Awwwquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb Mini en Uniek gisteren de liefde verklaard![]()
Weet eigenlijk nog niet of het wederzijds is
Ik zou het niet alleen doen nee, er zijn nogal wat plaatsen waar je makkelijk wat kan breken of van een klif af waaien enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef Blurred86 het volgende:
Dat klinkt echt super Chico! En de kosten vallen me eigenlijk ook erg mee (ik zou het dan ook gewoon zelf regelen allemaal idd en gewoon in hostels slapen), ik had verwacht dat Ierland erg duur zou zijn..
Ik zou zoiets best wel eens in mijn eentje willen doen maar ergens lijkt me dat ook wel een beetje gevaarlijk ofzo? (dat niemand hulp kan halen als er iets gebeurt en dat niemand weet waar je precies bent). Maar misschien dat ik mijn zus wel zo ver krijg, lijkt me ook leuk! Verder ken ik echt niemand die zoiets zou willen doen geloof ik. Hoe/waar ontmoet je mensen die dat soort dingen leuk vinden en waar het dan ook nog mee klikt?![]()
Pfoe ik wilde net (om half 10) gaan omkleden om te gaan hardlopen en toen ging ik heel even op bed liggen en ben ik in slaap gevallen, ben net weer wakkerGa vanavond maar hardlopen denk ik
Nu maar even aankleden en boodschappen doen en lunchen!
Nee, noodzakelijk, want lichte katerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink gaan rennen? Die is gek! Wil trouwens ook alles weten over die wandelvaksntie,
Terwijl ze je uitgebreid vertelde over de klamboe waar ze thuis onder slaapt zeker?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En XM is mijn persoonlijke heldin. Ze heeft vannacht de mega-irritante mug gevangen die al een tijdje rond mijn hoofd zoomde![]()
Nee. Maar ik weet welke jullie hebben. Moet 'm ook nog eens bestellen, maar ben bang dat ie niet past omdat de nachtkastjes (lees: plankjes) aan het bed hebben vastgemaakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terwijl ze je uitgebreid vertelde over de klamboe waar ze thuis onder slaapt zeker?
Loveli had ook een mug zo uit de lucht gegrepenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, noodzakelijk, want lichte kater(na 3 wijn, niet normaal). Het was erg leuk trouwens
En mo had een prachtige jurk aan.
En XM is mijn persoonlijke heldin. Ze heeft vannacht de mega-irritante mug gevangen die al een tijdje rond mijn hoofd zoomde![]()
Volgens mij heeft niemand van ons foto's gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:08 schreef j.t het volgende:
Mooi dat gisteren leuk was!! Ben benieuwd naar de hopelijke foto's!
Mijn lijstje van gisteren was zeer slecht:
O: yoghurt met choco muesli
T: water
L: water
T: water
D: hachee
T: halve pizza 4 kazen en paar happen Ben en Jerry's!![]()
Vandaag tot nu toe 2 witbrood met oude kaas.
Ben dus niet thuis en dat is te merken!
Fijn dat je goed thuis bent gekomen! Vandaag nog wezen reizen om mee te kunnen varen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef P.F het volgende:
Voel je je wel weer beter?
Ja is helemaal goed gekomen, ben voor de deur in Amsterdam afgezet door een heel aardig neefje van Mr Mo!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef _Calimero_ het volgende:
T: 2x krentebol en een liter kwijl over alle mooie fietsen
ja dat was best maf! En die oudere meneer met de drankjes: "Daaaamessss van het interrrrrnetttt, willen jullie nog eennnnn drrrrrankje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:47 schreef loveli het volgende:
Het was erg leuk, Mr. Mo zag eruit of 'ie z'n geluk niet op kon en Mo straalde (duh).
We hoefde niet uit te leggen hoe we elkaar kenden, de bediening begroette ons met "ah, jullie zijn van het internet."
Ooooh!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:55 schreef Phaidra het volgende:
Oh Maria, ik heb 3 konijntjes gezien toen ik vanochtend ging wandelen ( ik was wat vroeg wakker...)!
haha! hoe wist hij dat in hemelsnaam dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ja dat was best maf! En die oudere meneer met de drankjes: "Daaaamessss van het interrrrrnetttt, willen jullie nog eennnnn drrrrrankje?"
Volgens mij had Mo ons aangekondigdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha! hoe wist hij dat in hemelsnaam dan?
Wat vakkundig op de gevoelige plaat is vastgelegd door ondergetekendequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef AKnynke het volgende:
ohja, ik kan ook een S toevoegen aan m'n lijstje: ik heb trampolinegesprongen op de bruiloft. Samen met DaD!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:29 schreef loveli het volgende:
Mo, huwelijksnacht, zet je internet uit...
Kun je dan weer niet slapen door alle koffiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
En nog gekker: nog aardig ook!
Heb al zoveel koffie op vandaag! Vannacht ga ik heerlijk lang slapen, ben dit niet gewend
Wattes?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja het was heel leuk ja.
Mindere puntjes:
- DaD die voor mij gaat douchen en niet even zegt dat het licht na verloop van tijd uitgaat (automatisch licht) en dat het licht boven de wastafel wel gewoon handmatig werkt. Ergo: ik heb me in het donker staan afspoelen en aankleden, alles met behulp van tast- en reukorgaan.
- een vreemde man die midden in de nacht in onze kamer stond!.
U gaat een meet plannen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb weer veel te veel meiden niet of te kort gesproken! moet ik volgende keer toch echt anders aanpakken![]()
Nee hoor, normaal slaap ik prima op een behoorlijke caffeinespiegelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je dan weer niet slapen door alle koffie*ervaringsdeskundig is*
dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee hoor, normaal slaap ik prima op een behoorlijke caffeinespiegel. Als ik een bed zie, of een achterbank of een schouder, kan ik slapen
Geen idee. DaD zei het ook pas toen we alweer in de auto naar het station zaten (ze was het vergetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wattes?gelukkig leven jullie nog!
Enig idee wie het was?
![]()
quote:En nog sorry dat ik zo snel praatte![]()
Tsja, mijn man heeft zijn studie literatuurwetenschappen Cum Laude afgesloten en werkt nu op een helpdesk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Terug uit de stad, en mag ik even gal spuwen?
Ik háát de meewarige blik die je van al die gesjeesde carrièremensen krijgt, als je zegt dat je kunsthistoricus bent![]()
![]()
En dan ook heel moeizaam gaan nadenken wat ik dan zou kunnen doen....Ik heb verdomme een mastertitel, het lijkt me toch niet te hooggegrepen als ik om een administratief baantje vraag
Hmmzz die was de weg een beetje kwijt dus!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee. DaD zei het ook pas toen we alweer in de auto naar het station zaten (ze was het vergeten). Het zal wel een verdwaalde bruiloftsgast zijn geweest. Ik sliep, dus ik heb niks gemerkt, maar wat ik van DaD (die overigens tot 5 uur wakker heeft gelegen, ocherm) begreep, keek zij op toen de deur open ging, zei hij iets als 'sorry' en ging toen weer weg.
[..].
Niet echt... ik ga nu als wanhoopspoging nog maar wel een vage kennis van jaren terug aanschrijven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tsja, mijn man heeft zijn studie literatuurwetenschappen Cum Laude afgesloten en werkt nu op een helpdesk.
Hij heeft wel in de wetenschap gewerkt, maar ging bijna ten onder aan de stress.
Het is nog lang niet makkelijk om aan een baan te komen, daar helpt een titel op een verkeerd vakgebied gewoon helemaal niets.![]()
Heb je geen connecties binnen de kunstwereld zodat je daar een baan kunt vinden?
Welke? De eerste of de tweede? Gaan we smileys analyseren?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hmmzz die was de weg een beetje kwijt dus!
Wat bedoel je met die ""?
Ik heb ook eens geprobeerd aan een simpel kantoorbaantje te komen via een UZB, maar bij alle mogelijke opties die ik gaf vroeg ze: heb je daar ervaring mee / diploma's voor? en omdat het antwoord nee was kwam ik niet erg ver.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet echt... ik ga nu als wanhoopspoging nog maar wel een vage kennis van jaren terug aanschrijven.
En hopen dat mevrouw van Randstad toch nog iets voor me kan vinden. Het moet toch verdorie niet zo moeiljk zijnik heb geen vreselijk specifieke eisen gesteld. Gewoon een kantoorbaantje, liefst secretariaat of ander baliewerk.
Ja sorry hoor!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja het was heel leuk ja.
Mindere puntjes:
- DaD die voor mij gaat douchen en niet even zegt dat het licht na verloop van tijd uitgaat (automatisch licht) en dat het licht boven de wastafel wel gewoon handmatig werkt. Ergo: ik heb me in het donker staan afspoelen en aankleden, alles met behulp van tast- en reukorgaan.
- een vreemde man die midden in de nacht in onze kamer stond!.
De tweede denk ik he! Ik snap hem ook niet zo goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke? De eerste of de tweede? Gaan we smileys analyseren?.
Daar nemen ze liever iemand voor aan met een specifieke opleiding en met ervaring.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Niet echt... ik ga nu als wanhoopspoging nog maar wel een vage kennis van jaren terug aanschrijven.
En hopen dat mevrouw van Randstad toch nog iets voor me kan vinden. Het moet toch verdorie niet zo moeiljk zijnik heb geen vreselijk specifieke eisen gesteld. Gewoon een kantoorbaantje, liefst secretariaat of ander baliewerk.
O ik bedoelde er niks mee, hoor. Gewoon iets van "ja je praatte idd wel erg snel". Ik vond het later wel beter gaan, hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De tweede denk ik he! Ik snap hem ook niet zo goedWant ik vond het wel echt lastig om te proberen langzamer te praten! Het is bij mij veelal een keuze tussen ratelen of murmelen. Dus ik hoop dat dat niet vervelend voor jou was.
Een persoolijke afwijzing geeft sowieso een beter gevoel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef _Calimero_ het volgende:
over solliciteren gesproken, ik heb zojuist de leukste afwjzing ever binnengkregen:
De uni hier is nogal blut geloof ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij de uni van Groningen is, maar bij de UU werken heel veel alumni van letteren als administratieve kracht, en daar is ook best in door te groeien![]()
Dus misschien daar eens informeren? Een onderwijssecretariaat is best een leuke plek om te werken!
Op het einde riep ik heel hard tegen jullie tafeltje binnen 'doooooeeei ik ga'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik bedoelde er niks mee, hoor. Gewoon iets van "ja je praatte idd wel erg snel". Ik vond het later wel beter gaan, hoor.
Wat een beetje de ellende is: ik moet én liplezen én horen en in zo'n lawaaierige omgeving gaat dat amper samen. Gek genoeg versta ik nog het meest als het zó lawaaierig is dat iederéén moet schreeuwen. Dan gaan mensen blijkbaar toch duidelijker praten.
Misschien zijn zelfs dingen als bachelor/master coördinator of promotiemedewerker (toch in praktijk voornamelijk een kantoorbaan) een optie? Op de TUe nemen ze daar standaard mensen van de studie zelf voor aan. Informeren kan geen kwaad natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De uni hier is nogal blut geloof ikonderwijssecretariaat lijkt me wel echt heel leuk ja! Of de mediatheek
Ze zijn vooral bang dat je snel uitgekeken bent op het werk en dan een baan zoekt die je écht leuk vindt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:59 schreef Sts het volgende:
Lijkt me wel ongelooflijk frustrerend. Ik snap ergens wel dat ze mensen met ervaring/diploma's willen, maar de meeste administratieve baantjes zijn geen rocket science en het inwerken zal daarom waarschijnlijk niet lang duren.
Yepquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking: oh okee! Oefening baart vast kunst met dat soort dingen![]()
Heb ik dat gezegd? Weet ik niet meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Op het einde riep ik heel hard tegen jullie tafeltje binnen 'doooooeeei ik ga'
omdat niemand mij ooit verstaat
en jij als enige: ik hoorde je wel hoor!
Haha ja!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Weet ik niet meer. Ik was me er wel van bewust dat je wegging trouwens
.
Mooie vriendin had die man met wie je meereed![]()
.
Oh, zo had ik het helemaal niet bekeken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze zijn vooral bang dat je snel uitgekeken bent op het werk en dan een baan zoekt die je écht leuk vindt.
Iemand die al ervaring heeft én een opleiding heeft gedaan vindt het kennelijk leuk werk en zal dus niet snel vertrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:05 schreef sigme het volgende:
Over baantjes: ik ben gister op gesprek geweest in mijn allernetste pak voor een ideale klus: vlakbij en maar 2 dagen/week. Na mijn gesprek moest de projectmanager bedenken of hij meer een manager kon gebruiken (de andere goede kandidaat) of meer een meewerkend voorman (ik).
Ben zojuist gebeld.Gefeliciteerd! Ga je nu alsnog in de zomer werken of is het pas voor later dit jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Per direct. Maar 2 dagen/week werken, 5 dagen/week vrije zomer vind ik dat geen opoffering. En lekker op de fiets erheen, heerlijk!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:06 schreef Sts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ga je nu alsnog in de zomer werken of is het pas voor later dit jaar?
Klinkt als een geweldig levenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Per direct. Maar 2 dagen/week werken, 5 dagen/week vrije zomer vind ik dat geen opoffering. En lekker op de fiets erheen, heerlijk!
En hoewel mijn tarief relatief laag is, verdient het natuurlijk enorm goed, dus dan werkt mijn lief 2 dagen/week, ik 2 dagen/week en kunnen we behoorlijk sparen.
Klinkt geweldig!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Per direct. Maar 2 dagen/week werken, 5 dagen/week vrije zomer vind ik dat geen opoffering. En lekker op de fiets erheen, heerlijk!
En hoewel mijn tarief relatief laag is, verdient het natuurlijk enorm goed, dus dan werkt mijn lief 2 dagen/week, ik 2 dagen/week en kunnen we behoorlijk sparen.
Mijn professie: softwaretesten. Waarbij ik in dit geval niet het testen doe maar het coördineren ervan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, lekkerrr![]()
Wat is het voor werk?
Tofquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:53 schreef sigme het volgende:
Dank allemaal.
[..]
Mijn professie: softwaretesten. Waarbij ik in dit geval niet het testen doe maar het coördineren ervan.
Spaarlijstje (in willekeurige volgorde):
hypotheek afbetalen
nieuwe auto
motorrijbewijs + toebehoren
trektocht zuid-amerika
Maar het project is van beperkte duur, er is te weinig budget en dus krijg ik steeds maar per maand een contract. Vind ik prima, alleen heb ik dus geen idee hoe lang er gespaard kan worden.
Ik denk dat ik liever ongebonden reis; dus niet met een eigen ingevaren motor. Maar voorlopig heb ik geen motorrijbewijs, geen tijd & geen geld en een héleboel zaken die me hier aan de grond houden: Hond, varkens, verbouwing volgend jaar en zo nog wat obstakelsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TofWil je dan ook eventueel met de motor door Zuid-Amerika trekken (a la Motorcycle diaries
) of zoals XM met bussen e.d.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks even foto's maken van alle mooie bloemen en cadeaus die we gehad hebben
en hier alvast 2 voorproefjesOh wauw wat een mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat zien jullie er mooi uit en gelukkig en en en ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
+ prachtig verliefd paartje op de foto's = traantje wegpinkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben een geweldige dag gehad en kan niet stoppen met lachen en naar mijn ring kijken!
Troost je maar met de gedachten dat frituren niet slankverantwoord is.quote:
Vraag om een verdoving.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:06 schreef Chicolate het volgende:
Bwuh volgens de tandarts heb ik een gaatje. Over 3 weken ofzo terugkomen, dan gaan ze boren enzo
.
En, wat droeg je?quote:
zwarte broek met blauwe shirtjequote:
quote:
Kreta? Het is in elk geval zo toeristisch dat je geen problemen zult hebben met mensen kijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weeeeeeeeeeeet het niet, hellup
Wil 8 dagen op vakantie met vriend.
Eisen: Eind augustus nog mooi weer/strand, je moet kunnen wandelen, je moet vanaf een uur of 5 lekker op een terras zitten, bier drinken en heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel mensen kijken.
Tevens moet je gewoon vreselijk lekker kunnen eten!
Dus........... al gekeken naar Albufeira maar daar schijnt het eten goor te zijn
Ik ook! Hij staat op mijn computer in Nederland.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zit tegen mn vriend te squealen over jullie jurk en pak en hij zegt ongeveer "Uhu. Ja. Aha. Ja, leuk". Ben ik dan toch stiekem een vrouwmensch
![]()
De blijheid van die foto![]()
Mini: ik wil de lion king weer zien!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat toevallig, bij Dennis en Valerio vs. de rest gingen ze net ook op Harry de Hengst. Met Peter Jan Rens. Wat een jeugdsentiment!.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Shiny, heb jij onlangs nog iets van neen gehoord?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Meh.. ben bij mn ouders en kan m'n geurtje nergens vinden... vrees dat ie toch is achtergebleven in de kamer in Groenlo... Snap niet hoe dat kan.. maar net hele tas uitgepakt en hij zit er echt niet in.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij was de hele kamer leeg XM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je bf Maria en veel plezier!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk dat er een nieuwe kitty komt Vik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je bf Maria en veel plezier!
@ spoiler.
Ik droomde vannacht dat ik m'n stagecoach zoende. En niet voor het eerst. Het is een leuke, mooie vrouw hoor, maar ik heb me nooit tot haar aangetrokken gevoeld.
Ik wil Inception ook nog zien.
Niet meer actief op Fok!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Meh.. ben bij mn ouders en kan m'n geurtje nergens vinden... vrees dat ie toch is achtergebleven in de kamer in Groenlo... Snap niet hoe dat kan.. maar net hele tas uitgepakt en hij zit er echt niet in.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:27 schreef P.F. het volgende:
[..]
Bizar, ik droomde vannacht dat ik jouw luchtje had omdat ik hem zo lekker vond! (Ik heb hem niet hoor!!!)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:42 schreef P.F. het volgende:
[..]
Hij was wel echt lekker en ik rook hem de volgende dag nog! Heb ik ook niet vaak!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Cali!!
Is het morgen trouwens niet de 3e zondag van de maand?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali!.
Ik ben met sigme's bruidstaart bezig, loop een uurtje achter op schema. Maar dat kan ook komen omdat ik een uur langer op bed ben blijven liggen.. Nu eerst even een boterham met aardbeitjes eten.
.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ohja, hardlopen!!![]()
awww het was zo leuk he, en ik ben ook weer blijven slapen, maar er is weinig geslapen![]()
En hij is zo leuk, want dan zegt ie steeds dat hij me leuk vindt, of mooi en dan smelt ik een beetje
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ohja, hardlopen!!![]()
awww het was zo leuk he, en ik ben ook weer blijven slapen, maar er is weinig geslapen![]()
En hij is zo leuk, want dan zegt ie steeds dat hij me leuk vindt, of mooi en dan smelt ik een beetje
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk Cali!
Ik zag trouwens dat het gemiddelde bezoek van de parade in rotterdam (oud, welvarend en bezadigd) nogal afwijkt van utrecht (veel meer ook jong en studentikoos), vandaar dat mn idee van de parade zo elitair was, maar er zijn natuurlijk zo weinig students in rotterdam!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tas uitgepakt, geurtje écht spoorloos.
Helaas!
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammer! ook niet ergens in een auto ofzo?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)parade-duisburg.html.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:46 schreef Chicolate het volgende:
Ik word zo blij van mensen als Cali met dr geslaagde date en DaD die weer dr vriend terug heeft.
Edit: als in, van die gelukkig verhalen kan ik zelf ook echt blij worden. Vind de andere Slankies ook hele leuke mensen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)parade-duisburg.html.
Ja toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:00 schreef Noukjee het volgende:
Heeft DaD haar vriend terug? want dat heb ik gemist geloof ik!
Hoe was het?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef Blurred86 het volgende:
Precies ja! en bedanktik hoop dat het straks allemaal blijkt mee te vallen..
Nu nog beslissen wat ik aan zal trekken.. ik wil er natuurlijk wel fantastisch uitzien, maar niet alsof ik er heel veel moeite voor gedaan heb
gefeliciteerd! hebben jullie een leuke dag gehad?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes Blurred, hopelijk is het niet-ongemakkelijk-maar-ook-niet-raar!![]()
Goeiemorgen!
Mijn vriendje is jarig en we gaan naar Artis zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net heeerlijk gegeten bij de Thai: kipcitroenkoekjes en garnalenpasteitjes met chilisaus als voorgerecht en als hoofdgerecht gele cocoscurry met kip en biefstuk met broccoli en rode curry. We delen altijd bij de thai![]()
Ohja en overdag over de parade gelopen, inderdaad een stuk gevarieerder publiekVriendlief had echter honger
![]()
Euhm, hij kwam op een gegeven moment bij me eten, en dat liep een beetje uit de hand (qua aantrekkingskracht, zeg maarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanwaar de nickchange?
DaD: hoe is dat eigenlijk gegaan met je vriend? Ik heb dat helemaal gemist.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe was het?
[..]
gefeliciteerd! hebben jullie een leuke dag gehad?
Oh ja, zou je dat willen doen aub? Misschien vergeet ik het morgen te zeggen en ik had je het willen vragen, de foto's hier (voor mijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik tevreden ben en sigme vindt het goed, dan post ik wel een foto van de taart. Morgen.
En alle andere Noorderlijke slankies he!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat je een leuke dag had, Maria!.
En ook fijn om te horen dat Emmen veel gaver is. Is er ook eens iets gaafs in het noorden van het land!(op mezelf na dan
).
Moeilijk. Het was echt een fijne middag, heel vertrouwd en gezellig en echt fijn om elkaar weer te zien (vond hij ook) maar echt hartverscheurend toen hij net weer wegging. Vond het echt verwarrend (en hij ook smste hij net). Ik kan het gewoon maar niet begrijpen.quote:
Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is ja... Ik ben vergeten waarom jullie het hebben uitgemaakt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Moeilijk. Het was echt een fijne middag, heel vertrouwd en gezellig en echt fijn om elkaar weer te zien (vond hij ook) maar echt hartverscheurend toen hij net weer wegging. Vond het echt verwarrend (en hij ook smste hij net). Ik kan het gewoon maar niet begrijpen.
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En alle andere Noorderlijke slankies he!Emmen is echt tof, we gaan daar misschien nog in augustus heen als ik vrij neem!
Die verblijven zijn sowieso veel mooier dan in Artis
![]()
Neemt niet weg dat we het weer leuk hebben gehad in Artis! Een miereneter met baby op de rug, psychotische stokstaartjes, the ever elusive kleine panda (hilariteit voor het vriendje) en nog veel meer!
![]()
Ik bedacht me trouwens dat ik echt nog nooit in Groningen ben geweest (had het met iemand over 'vakantie in NL' en toen bedacht ik me dat ik Drenthe en de Achterhoek etc. etc. wel gezien heb, en veel delen van NL wel ivm werk in verschillende plaatsen. Maar Groningen is altijd ver weg)
Alvast een fijn feest gewenst morgen! Veel plezierquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, zou je dat willen doen aub? Misschien vergeet ik het morgen te zeggen en ik had je het willen vragen, de foto's hier (voor mij) en in het taartenbaktopic (voor jou
) te zetten.
En jou kennende ben je niet volmaakt tevreden en jouw taarten kennende heb ik nog nooit zo'n mooie taart gezien.
Jij denkt ook altijd aan alles! Leuk!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Alvast een fijn feest gewenst morgen! Veel plezier
Ik? Ik denk dat je me verwart met iemand anders, ik denk namelijk nooit ergens aan vergeet áltijd dingen als verjaardagen, belangrijke dingen van mensen etcquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij denkt ook altijd aan alles! Leuk!
Nee hoor, het valt me wel vaker op dat je steeds informeert naar mensen en ook serieus en uitgebreid op issues in gaat. Komt miss door je achtergrond?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik? Ik denk dat je me verwart met iemand anders, ik denk namelijk nooit ergens aan vergeet áltijd dingen als verjaardagen, belangrijke dingen van mensen etcdit is een uitzondering
Ow, lastig zeg... dat is inderdaad erg verwarrend, en zonder duidelijkheid is het heel moeilijk om verder te gaan, lijkt me. Ik hoop dan ook dat je in staat bent om snel de duidelijkheid te krijgen die je nodig hebt, welke kant het dan ook op gaat, dan heb je in ieder geval een duidelijke richting,...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef Blurred86 het volgende:
Calimero, hij heeft het uitgemaakt omdat hij niet meer verliefd is, maar ik heb heel erg het gevoel dat wat hij zegt niet hetzelfde is als wat hij voelt/wil en dat maakt het voor mij heel verwarrend.
Het is inderdaad zoals jij zegt DaD, het voelt verkeerd om uit elkaar te zijn en de onduidelijkheid is voor mij heel moeilijk.
We hebben afgesproken om zo nog even te msnen (als hij weer thuis is, het is 2.5 uur met de trein) dus ik ben benieuwd..
Echt? O, nou dat is wel heel lief om te horen dan,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, het valt me wel vaker op dat je steeds informeert naar mensen en ook serieus en uitgebreid op issues in gaat. Komt miss door je achtergrond?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |