Fijne vakantie!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:57 schreef anna82 het volgende:
Ik ben er stiekem ook nog nooit geweest! Maar een vriend van mij heeft er een boekje over geschreven, dus ik weet er alles van af
En nu moet ik slapen van mijn meneer, want morgen om 6:00 vertrekken de happy campers! Slaap lekker LB en iedereen die dit leest.
Ps wie dit leest is gek
Geeft niet hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga trouwens ook de laptop afsluiten, en lekker naar bed zo.
Sorry miniMaar misschien ben je wel de eerste die bruiloftsfoto's ziet!
agreed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:29 schreef loveli het volgende:
Mo, huwelijksnacht, zet je internet uit...
Eensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:11 schreef cloneduplicaat het volgende:
Het huidige door de media opgedrongen schoonheidsideaal bemoeilijk de integratie van vrouwen in typisch mannen beroepen.
Ik was samen met mijn broertje, die houdt ook van wandelen en kan handige dingen zoals kaart lezen en omgaan met een kompasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:38 schreef sigme het volgende:
Ik wil ook best nog wat meer horen over de wandelvakantie van Chicolate.
Liep je met bepakking? Heb je gekampeerd of in pubs geslapen, was het een georganiseerde wandeling, liep je alleen met je vriendje? Vertel! (Als je zin hebt)
Oh mag je vragen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef Blurred86 het volgende:
Oh ja inderdaad, daar wilde ik ook nog naar vragen! Sinds mijn zus de West Highland Way (in Schotland) heeft gelopen wil ik ook al altijd zoiets doen!
Sigme heeft verder alle vragen die ik wilde stellen al wel gesteld eigenlijk, vraag me alleen nog af op wat voor budget je ongeveer moet rekenen voor zo'n vakantie (of is het onbeleefd om daar naar te vragen)
Nou, we waren van plan om te gaan trainen jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wel een heel helder stuk![]()
Ben ik nog benieuwd hoeveel je hebt getraind vantevoren (heb je hier misschien wel gezegd maar ik loop vaak achter en scan dan een beetje)
Ik heb Mini en Uniek gisteren de liefde verklaardquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat heb ik hier gemist? Ge-editte foto's en liefdesverklaringen en opbiechtingen? Vertel me allesss
van mijn kant welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb Mini en Uniek gisteren de liefde verklaard![]()
Weet eigenlijk nog niet of het wederzijds is
Awwwquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb Mini en Uniek gisteren de liefde verklaard![]()
Weet eigenlijk nog niet of het wederzijds is
Ik zou het niet alleen doen nee, er zijn nogal wat plaatsen waar je makkelijk wat kan breken of van een klif af waaien enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef Blurred86 het volgende:
Dat klinkt echt super Chico! En de kosten vallen me eigenlijk ook erg mee (ik zou het dan ook gewoon zelf regelen allemaal idd en gewoon in hostels slapen), ik had verwacht dat Ierland erg duur zou zijn..
Ik zou zoiets best wel eens in mijn eentje willen doen maar ergens lijkt me dat ook wel een beetje gevaarlijk ofzo? (dat niemand hulp kan halen als er iets gebeurt en dat niemand weet waar je precies bent). Maar misschien dat ik mijn zus wel zo ver krijg, lijkt me ook leuk! Verder ken ik echt niemand die zoiets zou willen doen geloof ik. Hoe/waar ontmoet je mensen die dat soort dingen leuk vinden en waar het dan ook nog mee klikt?![]()
Pfoe ik wilde net (om half 10) gaan omkleden om te gaan hardlopen en toen ging ik heel even op bed liggen en ben ik in slaap gevallen, ben net weer wakkerGa vanavond maar hardlopen denk ik
Nu maar even aankleden en boodschappen doen en lunchen!
Nee, noodzakelijk, want lichte katerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink gaan rennen? Die is gek! Wil trouwens ook alles weten over die wandelvaksntie,
Terwijl ze je uitgebreid vertelde over de klamboe waar ze thuis onder slaapt zeker?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En XM is mijn persoonlijke heldin. Ze heeft vannacht de mega-irritante mug gevangen die al een tijdje rond mijn hoofd zoomde![]()
Nee. Maar ik weet welke jullie hebben. Moet 'm ook nog eens bestellen, maar ben bang dat ie niet past omdat de nachtkastjes (lees: plankjes) aan het bed hebben vastgemaakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Terwijl ze je uitgebreid vertelde over de klamboe waar ze thuis onder slaapt zeker?
Loveli had ook een mug zo uit de lucht gegrepenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, noodzakelijk, want lichte kater(na 3 wijn, niet normaal). Het was erg leuk trouwens
En mo had een prachtige jurk aan.
En XM is mijn persoonlijke heldin. Ze heeft vannacht de mega-irritante mug gevangen die al een tijdje rond mijn hoofd zoomde![]()
Volgens mij heeft niemand van ons foto's gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:08 schreef j.t het volgende:
Mooi dat gisteren leuk was!! Ben benieuwd naar de hopelijke foto's!
Mijn lijstje van gisteren was zeer slecht:
O: yoghurt met choco muesli
T: water
L: water
T: water
D: hachee
T: halve pizza 4 kazen en paar happen Ben en Jerry's!![]()
Vandaag tot nu toe 2 witbrood met oude kaas.
Ben dus niet thuis en dat is te merken!
Fijn dat je goed thuis bent gekomen! Vandaag nog wezen reizen om mee te kunnen varen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef P.F het volgende:
Voel je je wel weer beter?
Ja is helemaal goed gekomen, ben voor de deur in Amsterdam afgezet door een heel aardig neefje van Mr Mo!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef _Calimero_ het volgende:
T: 2x krentebol en een liter kwijl over alle mooie fietsen
ja dat was best maf! En die oudere meneer met de drankjes: "Daaaamessss van het interrrrrnetttt, willen jullie nog eennnnn drrrrrankje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:47 schreef loveli het volgende:
Het was erg leuk, Mr. Mo zag eruit of 'ie z'n geluk niet op kon en Mo straalde (duh).
We hoefde niet uit te leggen hoe we elkaar kenden, de bediening begroette ons met "ah, jullie zijn van het internet."
Ooooh!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:55 schreef Phaidra het volgende:
Oh Maria, ik heb 3 konijntjes gezien toen ik vanochtend ging wandelen ( ik was wat vroeg wakker...)!
haha! hoe wist hij dat in hemelsnaam dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ja dat was best maf! En die oudere meneer met de drankjes: "Daaaamessss van het interrrrrnetttt, willen jullie nog eennnnn drrrrrankje?"
Volgens mij had Mo ons aangekondigdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha! hoe wist hij dat in hemelsnaam dan?
Wat vakkundig op de gevoelige plaat is vastgelegd door ondergetekendequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef AKnynke het volgende:
ohja, ik kan ook een S toevoegen aan m'n lijstje: ik heb trampolinegesprongen op de bruiloft. Samen met DaD!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 04:29 schreef loveli het volgende:
Mo, huwelijksnacht, zet je internet uit...
Kun je dan weer niet slapen door alle koffiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
En nog gekker: nog aardig ook!
Heb al zoveel koffie op vandaag! Vannacht ga ik heerlijk lang slapen, ben dit niet gewend
Wattes?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:20 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja het was heel leuk ja.
Mindere puntjes:
- DaD die voor mij gaat douchen en niet even zegt dat het licht na verloop van tijd uitgaat (automatisch licht) en dat het licht boven de wastafel wel gewoon handmatig werkt. Ergo: ik heb me in het donker staan afspoelen en aankleden, alles met behulp van tast- en reukorgaan.
- een vreemde man die midden in de nacht in onze kamer stond!.
U gaat een meet plannen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb weer veel te veel meiden niet of te kort gesproken! moet ik volgende keer toch echt anders aanpakken![]()
Nee hoor, normaal slaap ik prima op een behoorlijke caffeinespiegelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kun je dan weer niet slapen door alle koffie*ervaringsdeskundig is*
dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee hoor, normaal slaap ik prima op een behoorlijke caffeinespiegel. Als ik een bed zie, of een achterbank of een schouder, kan ik slapen
Geen idee. DaD zei het ook pas toen we alweer in de auto naar het station zaten (ze was het vergetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wattes?gelukkig leven jullie nog!
Enig idee wie het was?
![]()
quote:En nog sorry dat ik zo snel praatte![]()
Tsja, mijn man heeft zijn studie literatuurwetenschappen Cum Laude afgesloten en werkt nu op een helpdesk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Terug uit de stad, en mag ik even gal spuwen?
Ik háát de meewarige blik die je van al die gesjeesde carrièremensen krijgt, als je zegt dat je kunsthistoricus bent![]()
![]()
En dan ook heel moeizaam gaan nadenken wat ik dan zou kunnen doen....Ik heb verdomme een mastertitel, het lijkt me toch niet te hooggegrepen als ik om een administratief baantje vraag
Hmmzz die was de weg een beetje kwijt dus!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee. DaD zei het ook pas toen we alweer in de auto naar het station zaten (ze was het vergeten). Het zal wel een verdwaalde bruiloftsgast zijn geweest. Ik sliep, dus ik heb niks gemerkt, maar wat ik van DaD (die overigens tot 5 uur wakker heeft gelegen, ocherm) begreep, keek zij op toen de deur open ging, zei hij iets als 'sorry' en ging toen weer weg.
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |