quote:
Echt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou eerder dan, maar dan is dat topic nu weer omhoog geschopt
Dat ongeluk in Wassenaar. Met die jongeren er in. Twee zaten in de kofferbak...
Ooooh dat, ja dat is al even geleden hoor. Maar dat was ook uberstom natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou eerder dan, maar dan is dat topic nu weer omhoog geschopt
Dat ongeluk in Wassenaar. Met die jongeren er in. Twee zaten in de kofferbak...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien straalt het overal waar Tombo zich bevindt!
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh dat, ja dat is al even geleden hoor. Maar dat was ook uberstom natuurlijk.![]()
En dit was uiteraard een garpje
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien straalt het overal waar Tombo zich bevindt!
Nou idd...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh dat, ja dat is al even geleden hoor. Maar dat was ook uberstom natuurlijk.![]()
quote:En dit was uiteraard een garpje
Ik zie het nu ook. Toen had ik mot met Mirjamquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Topic is weer een beetje actueel ivm uitspraak van de rechter.
Dat las ik gister en toen zag ik jouw reacties, maar die waren idd al van 2009
Met de deur in huis vallen krijgt wel een nieuwe dimensie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Dit nog gezien?
Die eerste foto... joehoeeeeeeeee! *plons*
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Dit nog gezien?
Die eerste foto... joehoeeeeeeeee! *plons*
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de deur in huis vallen krijgt wel een nieuwe dimensie.
Ik wil er nog een keer mee duiken. Gespot heb ik ze ook, die staartshot die iedereen maakt moest ook natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De spotters kwamen om walvissen te zien.
Nou... dát is gelukt!
Ja, daardoor kwam ik dus bijna te laatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland![]()
![]()
Op zoek naar de A9
Dat kan ik nietquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daardoor kwam ik dus bijna te laat
Wutquote:Vermoedelijk was de bestuurder op zoek naar de A9 maar was hij verdwaald. Volgens een woordvoerder van de politie dacht de man dat hij via het spoor naar Alkmaar kon. Hij is aangehouden.
quote:
Standaard toch. Weer zo'n nietszeggend kabinet .quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland En dit
Heeft die draak straks toch nog z'n zin![]()
Eerst de boel torpederen, en nu vrijwel niks anders meer kan (of rechts moet lukken) kan hij lekker z'n eisen neerleggen. Eerst vond hij toch dat ze 'nederig' moesten zijn en het gepast was even niet te regeren. Maar nu ze het pluche ruiken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil er nog een keer mee duiken. Gespot heb ik ze ook, die staartshot die iedereen maakt moest ook natuurlijk
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu een paar jaar achter elkaar steeds een maand naar Zuid-Afrika geweest (familie woont daar) en de eerste keer dat ze er kwamen hebben ze van een punt van een walvisstaart en een stukje rug echt 30 foto's staan maken, zo verguld waren ze dat ze de walvis zagen. Niet wetende dat toen ze 3 minuten verder rijden bij een baai kwamen waar het er van stikte op dat moment en dat ze dus nog véél mooiere foto's konden maken
Dan gun ik het nog meer aan een rechts kabinet. Gewoon omdat dat meer recht doet aan de verkiezingsuitslag. Maar dan zitten ook die draken van het CDA er weer bijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard toch. Weer zo'n nietszeggend kabinet .
Tja, zo'n middenkabinet is iig niets, dan wordt er weer 4 jaar niets beslotenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan gun ik het nog meer aan een rechts kabinet. Gewoon omdat dat meer recht doet aan de verkiezingsuitslag. Maar dan zitten ook die draken van het CDA er weer bij
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan gun ik het nog meer aan een rechts kabinet. Gewoon omdat dat meer recht doet aan de verkiezingsuitslag. Maar dan zitten ook die draken van het CDA er weer bij
Tombola, c'est en tous temps lumineux où te esquote:
Ja kan me niet voorstellen dat die wat ziet in rechts, die zal ook wel aansturen op middenkabinet. Ligt weer veel te macht nu bij die Verhagenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Verhagen gaat dat gewoon weer onderuit schoffelen natuurlijk, pogingen tot rechts.
Met influisteren van Lubbers
Tu es un crepe du panquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombola, c'est en tous temps lumineux où te es?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombola, c'est en tous temps lumineux où te es?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kan me niet voorstellen dat die wat ziet in rechts, die zal ook wel aansturen op middenkabinet. Ligt weer veel te macht nu bij die Verhagen![]()
Maar slim gespeeld, eerst een beetje de boot afhouden en wachten tot ze dan wel Paars-plus moeten proberen, en als dat dan faalt staat hij ineens vele malen sterker aan de onderhandelingstafel
quote:
Fermé ton tête!quote:
Ik denk dat dat z'n ergste nachtmerrie isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel slim gespeeld.
Ben echter benieuwd of ze hem houden aan zijn uitspraak dat hij best bereid is om over rechts te praten, als eerst Rutte en Wilders het maar eens werden. Die zijn het aardig eens namelijk, inmiddels... Dus ik neem aan dat men Verhagen nu kan 'dwingen' in elk geval met ze te praten.
Een koeienpan?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
Tu t'en va...
L'amour a pour toi,
Le sourire d'un autre
Ah okquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik vanavond geen zin heb om alleen terug te gaan
Als ik vanavond geen zin heb om naar huis te gaan
Als ik vanavond geen zin heb om mijn bek te houden
Als ik vanavond zin heb om te schreeuwen tot mijn stem breekt
Patrick Bruel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is HVJNTB?????quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
ESF![]()
You know you love itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hou van je nooit te breken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is HVJNTB?????
[..]
You know you love it
Ach laat die jongen ook eens een keer een beetje per ongeluk in z'n onderbroekje komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om die vlekjes!
quote:
Echt?quote:
Nou idd...quote:Waarom ik weet dat![]()
quote:je kent me niet
Gadver, gaan we daar weer over beginnen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach laat die jongen ook eens een keer een beetje per ongeluk in z'n onderbroekje komen
Hou van je, niet te brekenquote:
Veel Liefs En KusJES.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om die vlekjes!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Belle
C`est un mot qu`on dirait inventé pour elle
Quand elle danse et qu`elle met son corps à jour
Tel un oiseau qui étend ses ailes pour s`envoler
Alors je sens l`enfer s`ouvrir sous mes pieds
De titel zegt me wel vaag wat. Maar als je zou zeggen zing eens een stukje van een Bruel liedje dan zou ik het echt niet weten. Maar hij is wel populair toch? Ook muzikaal? Of dat niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je dat nummer?
Casser la voix? Dat refrein vind jij zelfs nog wel mooi volgens mij
jE w33t t0g, 0nze l1efdE 1s n1eT t3 br3kEn!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
Maar dat 'hou van je, niet te breken'...
waar slaat dat laatste gedeelte op dan? Da's iets te letterlijk vertaald uit een andere taal ofzo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jE w33t t0g, 0nze l1efdE 1s n1eT t3 br3kEn!
quote:
quote:Op 02-10-2009 17:57 schreef Garisson72
[..]
Hey!
Zijn we al virtueel getrouwd? Gaat ook snel hè!
O je hebt ook je fobo uitgemest, zie ik! Ziet er weer maagdelijk uit. Ik heb laatst hetzelfde gedaan, all be it niet zo rigoreus als jij.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt je Fobo toen ooit leeggegooid, dus alles is wegggggg
Ben ik dan echt de enige brave fokker?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt je Fobo toen ooit leeggegooid, dus alles is wegggggg
Maar! Als troots ben ik wel een sappige roddel op het spoor! Ook jij hebt een FOK!-eega!
hoi!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige brave fokker?
troost, troots, what's in a name.quote:
Ik heb het eens teruggezocht, maarre...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, je allereerste bericht in mijn fobo ooit was ook zo geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige brave fokker?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het eens teruggezocht, maarre...
JIJ hebt zoiets in ZIJN fobo gepost hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn berichtje dat ik bedoelde aan mij is weg, heb fobo opgeruimd.
Iets als fr13nDs 4eVah ofzoiets
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Lijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik vind haar net een Playboy bunny, en ik dacht eerst hij met zn handen... nouja.. you do the mathquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben ons huwelijk nooit geconsumeerd.
In tegenstelling tot....
[ afbeelding ]
Meer foto's (sommige zijn ECHT mooi, of je Yo en Wes nou leuk vindt of niet):
Yo en Wes getrouwd #7 En nu op huwelijksreis
[..]
Ik heb het eens teruggezocht, maarre...
JIJ hebt zoiets in ZIJN fobo gepost hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I haz a stalker.
brb even KLB topic openen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2010 11:39:12 ]
Ja, dat was van jou naar hem volgens mij hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn berichtje dat ik bedoelde aan mij is weg, heb fobo opgeruimd.
Iets als fr13nDs 4eVah ofzoiets
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I haz a stalker.
brb even KLB topic openen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat was van jou naar hem volgens mij hoor
Het staat namelijk nog wel in ZIJN fobo:
Fotoboek van Loveless85
Okee okeequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah, geloof me nou maar gewoon
Dat berichtje is nav al eerdere berichtjes.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind haar net een Playboy bunny, en ik dacht eerst hij met zn handen... nouja.. you do the math![]()
En die lipstick kusjes op z'n bovenarm... asjeblieft
je kunt berichten verwijderen. En de rest leeglaten volgens mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan je je fobo ook opheffen? Of alleen leeg halen?
Oh dat is het dus wel goed ja dat ze als bunny er bij loopt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was voor hun Moulin Rouge feest daar.
Dan is haar outfit niet zo gek hoorDe rest van de dagen zag ze er helemaal niet hoerig uit.
quote:
Ja, en het locken zodat er niet meer gereageerd kan worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt berichten verwijderen. En de rest leeglaten volgens mij
Nee joh, wij hebben toch nooit ruzie?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Begonnen wij niet met ruzie? Of in elk geval dat ik je irritant vond?
En dat we dat toen enigszins hadden glad gestreken en dat jij toen fr13ndS 4eVah schreef ofzo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is het dus wel goed ja dat ze als bunny er bij loopt.
Moest hij z'n SBS-pak niet aan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, wij hebben toch nooit ruzie?
Leuke fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een leuke fotoOok bij het Moulin Rouge feest.
Verder kijken de geïnteresseerden maar in het andere topic en zal ik over Yo ophouden
[ afbeelding ]
Zij ziet er lekker uit daarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een leuke fotoOok bij het Moulin Rouge feest.
Verder kijken de geïnteresseerden maar in het andere topic en zal ik over Yo ophouden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |