quote:Op zaterdag 24 juli 2010 06:55 schreef Irritatie100 het volgende:
En ik ga nu slapen ik kom net thuis uit zoeen club jeweettoch
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
Dit moet een trolltopic zijn, sterker nog ! ik weet het zeker !
Zeker weer zo'n gare skihut @ Stadhuispleinquote:Op zaterdag 24 juli 2010 06:55 schreef Irritatie100 het volgende:
En ik ga nu slapen ik kom net thuis uit zoeen club jeweettoch
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 06:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitgaan
Clubs
Kroegen
Ritmo
Gamen
Gamen als het RCT of FM is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef superbad het volgende:
Ik liep laatst in het centrum en toen kwam er een lekkere chick de kroeg uitlopen. Zegt ze tegen mij hoi superbad mooi shirt wil je neuken? Zeg ik tegen haar jij spoort ook niet denk je nou echt dat ik met iemand ga neuken die naar kroegen gaat? Toen werd ze opeens boos.
hh hoezo heb je een camera in je moeders douche gehangenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:45 schreef Kubus. het volgende:
Chillen bij vrienden ofzo is vet, drinken en die grafzooi niet, uitgaan in discotheeken heb ik ook maling aan
Gamer for life, en toch, Ironisch genoeg, krijg ik meer kut te zien dan wie dan ook.
Jij ben sick dude. echt sickquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:17 schreef Kingstens het volgende:
[..]
hh hoezo heb je een camera in je moeders douche gehangen
ja. want als je uitgaat krijg je klappenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik vind het ook overrated dom dronken zijn_____!!! Geef mij dan maar WOW daar loop ik terminstens geen klappen op
Tuurlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:45 schreef Kubus. het volgende:
Chillen bij vrienden ofzo is vet, drinken en die grafzooi niet, uitgaan in discotheeken heb ik ook maling aan
Gamer for life, en toch, Ironisch genoeg, krijg ik meer kut te zien dan wie dan ook.
Op World of Warcraft zekerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:45 schreef Kubus. het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |