quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben het nog nooit zo eens geweest met een klacht
nog niet door dat kwiwi een kloon is? teringquote:
Want TS is natuurlijk de enige op de wereld die wel eens graag een boek leest, waardoor hij nooit een partner zal krijgen met dezelfde interesse....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:50 schreef Opkloter het volgende:
Sorry, maar met uitgaan/feesten/festivals raak je zeer snel in contact met andere mensen, met als gevolg sex. met een boek zul je het nooit bereiken.
American Pie, the book of love! Mja die heeft hij niet gelezen uiteraard.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:50 schreef Opkloter het volgende:
SADNESS
![]()
TS is ook het type dat aan internet-dating doet zeker![]()
![]()
Sorry, maar met uitgaan/feesten/festivals raak je zeer snel in contact met andere mensen, met als gevolg sex. met een boek zul je het nooit bereiken.
Verder vindt niet iedereen dezelfde dingen leuk als jou, en ben je ook een meeloper als je denkt dat je niet bij de standaard hoort
tis maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Want TS is natuurlijk de enige op de wereld die wel eens graag een boek leest, waardoor hij nooit een partner zal krijgen met dezelfde interesse....
Hou toch op, bekrompen mannetje
Dat dacht ik er direct ook achteraan na m'n post ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:14 schreef Biels het volgende:
Fifa met je vrienden op zaterdagavond voor je naar de clubs gaat.
Dat is echt zo'n vreselijk slechte film.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:53 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
American Pie, the book of love! Mja die heeft hij niet gelezen uiteraard.
Dat klopt 100%. Vooral stiffler is in die film giiiiiiiiiiiiiigantisch slecht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vreselijk slechte film..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Leonidas82 het volgende:
Soms ga ik wel eens uit in het spel secondlife of in de habbokroegEen laagdrempelige manier om andere mensen te ontmoeten, je bespaart geld en je loopt tenminste geen klappen op. Ook bijna een rl date geregeld tijdens secondlife, maar dat is uiteindelijk niks geworden. gevalletje borderline (zij dan).
In een disco kun je trouwens niet fatsoenlijk praten maar schreeuwen. Vaak gezien dat er een vechtpartij uitbrak en ik bijna een duw kreeg. Lekker avondje uit dan
helaas....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:33 schreef Leonidas82 het volgende:
Soms ga ik wel eens uit in het spel secondlife of in de habbokroegEen laagdrempelige manier om andere mensen te ontmoeten, je bespaart geld en je loopt tenminste geen klappen op. Ook bijna een rl date geregeld tijdens secondlife, maar dat is uiteindelijk niks geworden. gevalletje borderline (zij dan).
In een disco kun je trouwens niet fatsoenlijk praten maar schreeuwen. Vaak gezien dat er een vechtpartij uitbrak en ik bijna een duw kreeg. Lekker avondje uit dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |