Is het ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:45 schreef Kwalberto het volgende:
Dit moet wel een troll zijn________!
Dan doe je dat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik lees liever een goed boek, speel een computerspelletje of voer liever een goed gesprek op een terras.
Waar is die autist eigenlijk?quote:
Slechts een kwestie van tijd tot hij zich hier meldt.quote:
Die 'autist' heeft volgens mij een socialer leven dan menig fokkerquote:
www.amish-online-dating.com/quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef LaStrange het volgende:
Waar haalt TS dan de chickies vandaan om mee te batsen?
Ik geloof er geen kont van.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef Seam het volgende:
[..]
Die 'autist' heeft volgens mij een socialer leven dan menig fokker
WoW-chicksquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef LaStrange het volgende:
Waar haalt TS dan de chickies vandaan om mee te batsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door mtx1680 op 22-07-2010 22:01:51 ]Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
Hoe weet jij dat nou? Nerd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:45 schreef Lakitu het volgende:
Echt he, mensen die naar discotheken gaan![]()
Het zijn clubs.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Hmm een discotheek is in het algemeen wel redelijk triest ja, vooral aangezien het beleid vaak is om het volume zo hard te zetten dat er vaker naar de bar wordt gegaan, mja een stampende parasiet om je heen wordt natuurlijk volledig gecompenseerd door "lichaamstaal" maar als ik voor de zoveelste keer vriendelijk lach naar iemand die ik niet heb verstaan dan kanker ik op naar de kroeg en voer daar een normaal gesprek en hoop zo een vrouw te kiezen waarvan ik wel kan weten of ze leuk is, en als het puur lichamelijke aantrekkelijkheid is doe ik gewoon alsof ik haar net wat leuker vind dan ze is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |