Geslaagd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef krengetje het volgende:
[..]heerlijk al je stoned bent of hebt gezopen
Yeeehaww!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar ik zou hem best in willen pakken
Hij mag best op mijn back
Jij bent een slimmerd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]Iets zegt me dat je het over andere plumbing hebt
Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik ben liever lui dan moe.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Lotusss het volgende:
Als we het over klusjes in huis gaan hebben... mijn woonkamer moet nog steeds geverfd worden, de kozijnen en deuren ook nog....
Fuck. Heb ik me nu al tot klusjesman van het topic gemaakt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Lotusss het volgende:
Als we het over klusjes in huis gaan hebben... mijn woonkamer moet nog steeds geverfd worden, de kozijnen en deuren ook nog....
Even de leidingen doorspuiten enzo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]Iets zegt me dat je het over andere plumbing hebt
Mijn gootje ontstoppenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Even de leidingen doorspuiten enzo.
Maar als anderen niet kunnen ben je niet te beroerd een helpende hand te bieden dus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het nog niet duidelijk zijn, ik ben liever lui dan moe.Dus mocht je hulp nodig hebben, aarzel dan niet om eerst bij anderen te vragen.
Alleen ben jij dan een échte handyman, en niet die ene van die natuurfilmsquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Fuck. Heb ik me nu al tot klusjesman van het topic gemaakt?
Mooi. Ik weet nog wel wat kunstjesquote:
Zal es ff checken. Pakte de eerste die opkwam in Youtube, als suggestie bij mijn profielquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Leuk, maar aan de softe kant
liever dit:
Ik dacht erover om een stoel te verven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik zou je geen mormel willen noemen
Kan hij gelijk je vriezer ijsvrij makenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:58 schreef Lotusss het volgende:
quote:
Ik heb nog een TV meubel van de IKEA wat in elkaar gezet moet worden, een badkamerlamp die opgehangen moet worden en een hordeur die geinstalleerd moet worden. Sorry Lotus, hij blijft de hele dag & nacht bij mij!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen ben jij dan een échte handyman, en niet die ene van die natuurfilms
Geledigd.quote:
Scherp...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:02 schreef Thrust het volgende:
[..]
Kan hij gelijk je vriezer ijsvrij maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |