abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84365907
Ik heb een vraagje, is er ook een of andere manier dat je kunt voorkomen dat je gaat.. squirten zegmaar? Heel leuk en aardig allemaal, maar op sommige momenten kan het ook heel vervelend zijn.

enig advies?
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:32:02 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_84365919
-niet doen-

[ Bericht 77% gewijzigd door liesje1979 op 22-07-2010 22:08:59 ]
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_84365936
Wanneer is het vervelend dan?
pi_84366184
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef Socios het volgende:
Op momenten dat je het ergens anders doet dan in een bed met een handdoek naast je.
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:41:44 #5
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_84366228
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:40 schreef amarente het volgende:

[..]

Op momenten dat je het ergens anders doet dan in een bed met een handdoek naast je.
Oplossing: Altijd een handdoek meenemen.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_84366260
Ander standje?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_84366277
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:40 schreef amarente het volgende:
Keertje anaal dan maar op zo een moment?
pi_84366416
Toch jammer dat je een serieus iets vraagt en alleen van die tering reacties krijgt.
pi_84366535
Mijn reactie was anders serieus bedoeld. Volgens mij is de beste manier om het te voorkomen om dan niet op die manier te stimuleren.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_84366729
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Soempie het volgende:
Mijn reactie was anders serieus bedoeld. Volgens mij is de beste manier om het te voorkomen om dan niet op die manier te stimuleren.
Tja, dat is inderdaad een manier, maar niet echt de manier die mij het prettigst lijkt. Ik doelde meer op klaarkomen zonder al dat gedoe eromheen? Vroeger kon ik het wel, maar sinds iets meer dan een jaar geleden kwam het 1x, en is het nooit meer anders geweest.
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:01:22 #11
30252 Soempie
Procreating
pi_84366903
Heb je het dan ook als alleen je clitoris wordt gestimuleerd?

Ik heb niet elke keer 'dat gedoe eromheen', dus ik kan je niet helpen verder.
pi_84366937
http://ehealthforum.com/h(...)ting-t159073-a1.html

Volgens de reacties op deze vraag is het niet mogelijk om dit zomaar even te stoppen. Helaas

En zoals één persoon in de reactie zegt.
quote:
life is to short to worry about simple things like this.
En zo is het
pi_84367246
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:01 schreef Soempie het volgende:
Heb je het dan ook als alleen je clitoris wordt gestimuleerd?

Ik heb niet elke keer 'dat gedoe eromheen', dus ik kan je niet helpen verder.
Ja, eerst niet, maar tegenwoordig wel.
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:12:59 #14
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_84369394
anders reageer je gewoon serieus, tis toch geen ONZ?
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_84372084
Voor mij is de enige manier om het tegen te gaan gewoon niet klaarkomen door g-spot stimulatie. Dus dan inderdaad standjes aanpassen inderdaad en alleen de clit stimuleren..
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_84372193
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Voor mij is de enige manier om het tegen te gaan gewoon niet klaarkomen door g-spot stimulatie. Dus dan inderdaad standjes aanpassen inderdaad en alleen de clit stimuleren..
Bij mij gebeurt het "helaas" ook bij alleen de clit stimuleren..
pi_84372419
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef amarente het volgende:

[..]

Bij mij gebeurt het "helaas" ook bij alleen de clit stimuleren..
in dat geval kun je dat ook beter vermijden als je niet wil squirten lijkt me zo
lijkt mij dat wanneer je tijdens de seks alleen maar denkt "niet squirten! NIET squirten!", de seks er niet bepaald lekkerder op wordt..
(of wat socios zegt, al zou dat bij mij geen fuck helpen )
  One tough cookie donderdag 22 juli 2010 @ 22:11:02 #18
169210 liesje1979
pi_84375113
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef Made-In-Holland het volgende:
anders reageer je gewoon serieus, tis toch geen ONZ?

Dit dus.
Bagger verwijderd.
pi_84386423
Ik zou naar je huisarts gaan
Niet zo fris ook voor je vriend als je op hem zit lekker te bouncen en je komt op een gegeven moment klaar en zeikt hem helemaal onder
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:47:22 #20
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84388519
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 07:42 schreef tsjas het volgende:
Ik zou naar je huisarts gaan
Niet zo fris ook voor je vriend als je op hem zit lekker te bouncen en je komt op een gegeven moment klaar en zeikt hem helemaal onder
Lol tis niet echt pis.... jij komt toch ook klaar en er komt wat uit...
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:51:12 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_84388620
en hoe zorg je er voor dat een vrouw kan squirten?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:53:53 #22
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84388675
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:51 schreef MikeyMo het volgende:
en hoe zorg je er voor dat een vrouw kan squirten?
Stimulatie van de G spot. Niet iedere vrouw kan zich laten gaan zodat ze kan squirten. Als een vrouw verkrampt er bij zit gaat het echt niet lukken.

Ik heb gehoord dat het op het begin een gevoel is dat je moet plassen en veel vrouwen durven niet over dat punt heen te gaan en schrikken er van.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_84389127
komop squierten uitzetten hoe gekker wil je het nog hebben? je lichaam regelt veel voor je en dan wil jij dat gaan veranderen.

gewoon zorgen dat je voldoende aan je trekken komt,zul je ook geen last hebben van een 'lekkende kraan'
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84389387
Ik denk echt dat het plassen is gewoon
Ik heb het nooit mogen ervaren, maar als ik die vieze filmpjes op internet kijk komt het rechtstreeks uit de plasbuis en waar komt het anders vandaan? Uit welk orgaan zou dat vocht anders precies komen?
Ik snap heel goed dat TS er vanaf wil, ik zou overigens zelf ook wel klaar willen komen zonder sperma :p
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:34:07 #25
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84389688
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef tsjas het volgende:
Ik heb het nooit mogen ervaren, maar als ik die vieze filmpjes op internet kijk komt het rechtstreeks uit de plasbuis en waar komt het anders vandaan? Uit welk orgaan zou dat vocht anders precies komen?
Ik snap heel goed dat TS er vanaf wil, ik zou overigens zelf ook wel klaar willen komen zonder sperma :p
Nou meestal is het op die internet films ook wel plassen. Maar als me vriendin squirt is het echt geen plas. Het ziet er niet uit als plas. Het ruikt niet als plas. Dus kan uit eigen ervaring wel beweren dat het geen plas is.

En ik heb meerdere proefpersonen gehad.

En je wilt niet weten hoe geil het is als je je vriendin neukt en ze komt zo heftig klaar dat je natte ballen hebt waardoor de heen en weer beweging van de lichamen over elkaar heen lekker soepel zijn.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:44:26 #26
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_84389965
Ik zou mijn vriendin juist graag zien squirten haha.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:56:05 #27
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_84390307
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:34 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Nou meestal is het op die internet films ook wel plassen.
Dat zei Sasha Grey ook in een interview, dus is het waar. Maar ze drinken wel 3 liter water van te voren
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_84390646
@ TS misschien kan je tijdens het klaarkomen doen alsof je heel nodig moet plassen en dat dan ophouden.
Misschien is het onzin maar misschien heb je er wat aan.
Bij een man is het wel zo dat als hij klaarkomt dat hij dan alles gaat spannen zeg maar, maar als hij dan geforceerd ontspant is het orgasme sterker. Dus misschien is dat bij vrouwen ook wel zo. Dan kom je dus wel minder sterk klaar
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:08:38 #29
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84390684
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:44 schreef Stommerik het volgende:
Ik zou mijn vriendin juist graag zien squirten haha.
Nou ik kan je wel een move aanraden. Ik noem em de spiderman omdat het een beetje lijkt op de beweging wat spiderman maakt als hij zijn web spuit .

*Gebruik veel glijmiddel dat vergemakkelijkt het bewegen en maakt het stukken soepeler.
1. Gebruik je Middel & Ring vinger.
2. Stop deze in de poes van je vriendin.
3. Laat je handpalm rusten op de venus heuvel. Dan heb je een goede start positie.
4. Je wijsvinger en pink zijn gewoon gestrekt en lopen parallel aan de schaamlippen naar onder.
5. Als je nu rustig druk uit oeffend naar boven tegen haar G-spot (met ring en middel vinger). Even vragen of je het lekkere plekje raakt daar kan je vriendin het beste mee helpen.
6. Als je de G-spot dus hebt gevonden moet je er voor zorgen dat je vriendin op haar gemak is en ze ook niks tegen zal gaan houden. Zeg dat gewoon dat je het niet erg vind en dat het niks uit maakt. Gewoon genieten van het moment. (handoeken zijn aangeraden voor als het lukt.)
7. Nu ga je druk opbouwen met je ring en middel vinger. (Niet met nagels maar met je platte vinger toppen). En weer minder druk. Een soort kom hier beweging alleen dan met je ring en middelvinger. (als je dit goed doet zal je vriendin merken dat ze een soort plas gevoel krijgt) Dit is alleen maar op het begin raar en verzeker haar nogmaals dat het niet erg is wat er ook gebeurd
8. Als regel 7 van toepassing is doe je het steeds heftiger en dan begint ze vanzelf wel te spuiten, is regel 7 niet van pas dan heb je waarschijnlijk nog niet het goede plekje en ga je weer naar stap 5.

Neem de tijd, forceer niets, geniet van het gevoel wat je je vriendin kan geven. En wees vooral niet teleur gesteld van geen of maar een druppeltje. Oefening baart kunst zeggen ze. En vrouwen moeten ook leren om met dat gevoel om te gaan. Heb van meerdere vrouwen gehoord waarbij het dan uiteindelijk gelukt was dat het echt ultiem lekker is

Me huidige vriendin kan er ook wel wat van .

Als mensen dit uitproberen hoor ik graag hun sucsex verhalen
pi_84391072
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:08 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Nou ik kan je wel een move aanraden. Ik noem em de spiderman omdat het een beetje lijkt op de beweging wat spiderman maakt als hij zijn web spuit .

*Gebruik veel glijmiddel dat vergemakkelijkt het bewegen en maakt het stukken soepeler.
3. Laat je handpalm rusten op de venus heuvel. Dan heb je een goede start positie.
4. Je wijsvinger en pink zijn gewoon gestrekt en lopen parallel aan de schaamlippen naar onder.
5. Als je nu rustig druk uit oeffend naar boven tegen haar G-spot (met ring en middel vinger). Even vragen of je het lekkere plekje raakt daar kan je vriendin het beste mee helpen.
6. Als je de G-spot dus hebt gevonden moet je er voor zorgen dat je vriendin op haar gemak is en ze ook niks tegen zal gaan houden. Zeg dat gewoon dat je het niet erg vind en dat het niks uit maakt. Gewoon genieten van het moment. (handoeken zijn aangeraden voor als het lukt.)
7. Nu ga je druk opbouwen met je ring en middel vinger. (Niet met nagels maar met je platte vinger toppen). En weer minder druk. Een soort kom hier beweging alleen dan met je ring en middelvinger. (als je dit goed doet zal je vriendin merken dat ze een soort plas gevoel krijgt) Dit is alleen maar op het begin raar en verzeker haar nogmaals dat het niet erg is wat er ook gebeurd
8. Als regel 7 van toepassing is doe je het steeds heftiger en dan begint ze vanzelf wel te spuiten, is regel 7 niet van pas dan heb je waarschijnlijk nog niet het goede plekje en ga je weer naar stap 5.

Neem de tijd, forceer niets, geniet van het gevoel wat je je vriendin kan geven. En wees vooral niet teleur gesteld van geen of maar een druppeltje. Oefening baart kunst zeggen ze. En vrouwen moeten ook leren om met dat gevoel om te gaan. Heb van meerdere vrouwen gehoord waarbij het dan uiteindelijk gelukt was dat het echt ultiem lekker is

En niet de clit stimuleren ondertussen o.i.d?
pi_84391143
quote:

[..]

En dan naar buiten masseren of heen en weer masseren zeg maar?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:22:49 #32
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_84391194
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef Socios het volgende:
Bij de tandarts bijvoorbeeld.
zzz
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:25:09 #33
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84391281
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:19 schreef tsjas het volgende:

[..]

En niet de clit stimuleren ondertussen o.i.d?
Zou kunnen maar dan concentreer je je op meerdere dingen tegelijk en heb je kans dat je die andere beweging niet goed uitvoert. Je kan ook een beetje druk uit oefenen op het zachte gedeelte van de venus heuvel. Daardoor krijgt je vriendin meer druk op de G-Spot.

Ik hoef iig niet de clit te stimuleren om me vriendin bijna tegen het plafond te laten spuiten

Eventueel al je vriendin het lekker vind kan ze het ook zelf doen.

* btw even een toevoeging aan het stappen plan. Het makkelijkste (vind ik dan) om goede druk uit te oefenen en geen kramp in de vingers te krijgen is jezelf naast haar te zetten. Dus zeg maar een T dan is de uitvoerende de voet van de T en je vriendin de bovenkant.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:29:31 #34
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84391465
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:21 schreef tsjas het volgende:

[..]

En dan naar buiten masseren of heen en weer masseren zeg maar?
je beweegt je ring en wijsvinger in een kom hier beweging heen en weer tegen de binnenkant van de venus heuvel zeg maar.

Als je je hand helemaal plat hebt met gestrekte vingers. Dan met je ring en middelvinger de handpalm aanraken.
Die beweging zeg maar.
pi_84391722
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef Lon3 het volgende:

[..]

je beweegt je ring en wijsvinger in een kom hier beweging heen en weer tegen de binnenkant van de venus heuvel zeg maar.

Als je je hand helemaal plat hebt met gestrekte vingers. Dan met je ring en middelvinger de handpalm aanraken.
Die beweging zeg maar.
Ok, maar als je de beweging terug doet doe je dat dan ook met druk of juist niet?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:42:50 #36
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84391959
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef tsjas het volgende:

[..]

Ok, maar als je de beweging terug doet doe je dat dan ook met druk of juist niet?
Nee zonder druk, je neemt dan juist de druk weg op de G-spot. Ik heb het dus ook over druk van binnen uit naar boven tegen de binnenkant van de venus heuvel. Als je een beetje voelt zit er ook ergens en soort zwellichaam wat een beetje harder en een beetje geribbeld is.

En dan niet met het topje en je nagels van je vingers maar met het gedeelte waar blinden mee lezen
pi_84392720
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:42 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Nee zonder druk, je neemt dan juist de druk weg op de G-spot. Ik heb het dus ook over druk van binnen uit naar boven tegen de binnenkant van de venus heuvel. Als je een beetje voelt zit er ook ergens en soort zwellichaam wat een beetje harder en een beetje geribbeld is.

En dan niet met het topje en je nagels van je vingers maar met het gedeelte waar blinden mee lezen
ok dus een soort van naar buiten toe masseren zeg maar?
Ik ga het proberen :p
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:05:01 #38
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_84392766
Thnx! Ga het eens op die manier proberen!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:09:44 #39
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84392957
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 12:05 schreef Stommerik het volgende:
Thnx! Ga het eens op die manier proberen!
Wel je resultaten hier posten he
  vrijdag 23 juli 2010 @ 12:18:50 #40
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_84393271
Komt goed!
pi_84394587
Er zijn zelfs filmpjes te vinden waar ze het voor doen.

Ik vind het overigens rete geil als ze zo klaar komt.
Maar ik kan me wel in TS vinden.. niet altijd, iedere keer dat gedoe.
pi_84394672
LePoo waar dan? Ik wou dat ik zo kon squirten, wat je soms ziet op filmpjes, sjonge,jonge..
pi_84394778
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:31 schreef amarente het volgende:

Squirten "uitzetten"

If $handdoek < 2 "2 leek mij wel een veilge waarde, anders is het zo vervelend als je op het strand ligt
then $squirten = 0
else $squirten = 1

Hoe zetten we die code in TS's hersens?
  maandag 26 juli 2010 @ 09:25:31 #44
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84494822
En heren? zijn hier al test resultaten bekend van de spiderman? :P
pi_84497478
:@

Ik heb het geprobeerd en ze vond het een irritant gevoel dus ik heb het maar op de normale manier afgemaakt. Ik zal wel wat fout doen. Misschien te ruw of juist niet ruw genoeg, ik weet het niet.
  maandag 26 juli 2010 @ 11:27:12 #46
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_84497792
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef tsjas het volgende:
:@

Ik heb het geprobeerd en ze vond het een irritant gevoel dus ik heb het maar op de normale manier afgemaakt. Ik zal wel wat fout doen. Misschien te ruw of juist niet ruw genoeg, ik weet het niet.
Op het begin voelt het inderdaad raar, dit komt omdat het een nieuw gevoel is en veel schrikken van het plas gevoel wat dan ook op komt.
  maandag 26 juli 2010 @ 12:11:25 #47
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_84499161
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:25 schreef Lon3 het volgende:
Mijn vriendin komt vrijdag pas terug van vakantie. Het weekend ga ik het zeker proberen!
pi_84499206
squirten :') ga lekker op de wc zitten als je moet zeiken. :r
pi_84499258
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:12 schreef BiffTannen het volgende:
squirten :') ga lekker op de wc zitten als je moet zeiken. :r
:')
ga lekker ergens onder de dekens liggen rukken.
als jij het smerig vindt ga je toch lekker ergens anders heen :W
pi_84499286
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
als jij het smerig vindt ga je toch lekker ergens anders heen :W
Inderdaad, een squirtende vrouw is ramgeil :P
pi_84499319
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:11 schreef Stommerik het volgende:

[..]

Mijn vriendin komt vrijdag pas terug van vakantie. Het weekend ga ik het zeker proberen!
keep us posted
^O^

Is het ook enigzins (met oefening oid) te "controleren" ?
Het squirten zelf is hier geen probleem, maar de timing, is daar wat aan te oefenen?
soms is het een beetje jammer dat t zegmaar na de sex opeens komt oid haha.

Oh en squirten.. _O_ :D
pi_84499460
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:25 schreef Lon3 het volgende:
Kende deze 'spiderman' al, komt ook veel voor in tantra en wat spirituelere groepen. Werkt inderdaad zeer goed!
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  maandag 26 juli 2010 @ 12:30:46 #53
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_84499746
ja O+ ! Mij lukt het meestal alleen als ik wat gedronken of gebruikt heb, ben ik ultiem ontspannen denk ik.

En voor ts miss n handige om te kijken of je wat met je bekkenbodemspieren kunt tegenhouden?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 26 juli 2010 @ 15:03:23 #54
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_84505727
Ik zou er dan geen problemen mee hebben... Ik zou het wel eens willen mee maken bij een vrouw
  maandag 26 juli 2010 @ 16:54:54 #55
311882 olalamadame
je suis un paraplu
pi_84510355
Amarente, Ik heb hetzelfde probeem gehad. Squirten is fantastisch, maar elke keer is inderdaad een beetje overdreven...(not to mention de extra was die je er van hebt... :') )

Ik heb ontdekt dat als ik tijdens het orgasme mijn bekkenbodemspieren iets anders aanspan het bij mij droog blijft. Dat moest ik trouwens wel even oefenen want dat ging niet vanzelf... ;) Succes ^O^
Vouloir c'est pouvoir....
  dinsdag 27 juli 2010 @ 10:52:29 #56
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_84539990
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef tsjas het volgende:
Dan denk je verkeerd.

quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:23 schreef tsjas het volgende: ik zou overigens zelf ook wel klaar willen komen zonder sperma :p
Een simpele ingreep en je wens is verhoord!
pi_84592896
Nou.. Ik denk dat als je komt op stimulatie op de clit ipv je gspot, dan moet het lukken toch? Want als het goed is kom je 'spuitend' als je gspot flink wordt gestimuleerd.. Dus misschien zo?
Enum, jij wil het uitzetten.. Ik zou het graag 'aan zetten!' Tips? :p
pi_84593222
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ja O+ ! Mij lukt het meestal alleen als ik wat gedronken of gebruikt heb, ben ik ultiem ontspannen denk ik.

En voor ts miss n handige om te kijken of je wat met je bekkenbodemspieren kunt tegenhouden?
leuk... Zon waterbed... :9 ;)
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
  donderdag 29 juli 2010 @ 01:56:46 #59
311882 olalamadame
je suis un paraplu
pi_84614136
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 16:16 schreef Missmieszje het volgende:
Want als het goed is kom je 'spuitend' als je gspot flink wordt gestimuleerd..
Nou, ik kan je vertellen dat ik ALLEEN spuitend klaarkom als ik clitoraal bevredigd word....dus dat geldt niet voor iedereen! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door olalamadame op 29-07-2010 20:50:57 ]
Vouloir c'est pouvoir....
pi_84626867
hmm, ik heb het zelf nog nooit gehad.. maar het lijkt me wel wat. gehe, al helemaal de blik op zijn gezicht achteraf! :Y
Quickly, I must hurry, for there go my people and I am their leader.
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:52:50 #61
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_87192775
Een tijd geleden heb ik hier de spiderman uitgelegd en wilden een aantal heren dit uitproberen :) ben wel erg benieuwd of het nog gelukt is dus even een kickje ;)
pi_87192938
ik zal het eens proberen bij mn vriendin als ik dr weer zie (vrijdag) ^O^
pi_87220836
- en weg is je gebagger -

[ Bericht 76% gewijzigd door Adolecens op 05-10-2010 23:22:50 ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:20:07 #64
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_87250197
Dat er nog steeds mannen zijn die denken dat een vrouwelijke ejaculatie urine is is wel heel erg raar, zeker aangezien ze het zelf nog nooit hebben gezien, geroken of zelfs geproeft in het echt.
Dus nee, heb het niet over pornofilmpjes.

Maar zoals de "spiderman" beschrijving werjt bij mij ook het beste, in het begin vond ik het ook een vreemd gevoel maar nu niet meer, nu is het gewoon een heel fijn gevoel.
wel ben ik de controle over mijn lichaam zo goed als kwijt als ik zo'n orgasme krijg maar dat schijnt ook vaker voor te komen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_87327109
quote:

[..]

Nou ik kan je wel een move aanraden. Ik noem em de spiderman omdat het een beetje lijkt op de beweging wat spiderman maakt als hij zijn web spuit :P.

5. Als je nu rustig druk uit oeffend naar boven tegen haar G-spot (met ring en middel vinger). Even vragen of je het lekkere plekje raakt :) daar kan je vriendin het beste mee helpen. :P
7. Nu ga je druk opbouwen met je ring en middel vinger. (Niet met nagels maar met je platte vinger toppen). En weer minder druk. Een soort kom hier beweging alleen dan met je ring en middelvinger. (als je dit goed doet zal je vriendin merken dat ze een soort plas gevoel krijgt) Dit is alleen maar op het begin raar en verzeker haar nogmaals dat het niet erg is wat er ook gebeurd ;)

Neem de tijd, forceer niets, geniet van het gevoel wat je je vriendin kan geven. En wees vooral niet teleur gesteld van geen of maar een druppeltje. Oefening baart kunst zeggen ze. En vrouwen moeten ook leren om met dat gevoel om te gaan. Heb van meerdere vrouwen gehoord waarbij het dan uiteindelijk gelukt was dat het echt ultiem lekker is :)

Me huidige vriendin kan er ook wel wat van }) .

Als mensen dit uitproberen hoor ik graag hun sucsex verhalen ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit?
I always tell the truth. Even when I lie.
pi_87328554
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef sexxi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit?
dat is m inderdaad :D
alleen is het geloof ik wel voor iedereen persoonlijk of je op het hoogtepunt je hand weg moet halen of nog even door moet gaan.. ;)
pi_87331183
Zet 'm maar aan! Niks mis met squirten. :9
pi_87338937
Zeg spidermeneren...
Heeft een van jullie een idee wat je kunt doen tegen kramp in de handen als je dat doet? Mijn vriend heeft relatief kleine handen (kleiner dan mijn eigen, terwijl hij wel langer is dan ik en gewoon geen klein ventje ofzo) en hij kan er echt maar net bij. Dus dan is het 2 minuten tof maar dan verkrampt ie en gaat het niet meer. Ik heb echt wel veel meer tijd nodig en nee, ik wil geen andere vent ;)

Iemand een idee? Misschien dat ik beter in een andere houding kan liggen ofzo? Kan ik mezelf zeg maar ondieper maken? :')
pi_87348305
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef Dipkip het volgende:
Zeg spidermeneren...
Heeft een van jullie een idee wat je kunt doen tegen kramp in de handen als je dat doet? Mijn vriend heeft relatief kleine handen (kleiner dan mijn eigen, terwijl hij wel langer is dan ik en gewoon geen klein ventje ofzo) en hij kan er echt maar net bij. Dus dan is het 2 minuten tof maar dan verkrampt ie en gaat het niet meer. Ik heb echt wel veel meer tijd nodig en nee, ik wil geen andere vent ;)

Iemand een idee? Misschien dat ik beter in een andere houding kan liggen ofzo? Kan ik mezelf zeg maar ondieper maken? :')
Wil je misschien een andere vent?
Niet mij, want ik heb ook kleine handen. :(
pi_87348326
geen sex hebben
GET A LIFE! DuDe!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:47:44 #71
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_87350340
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:41 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Oplossing: Altijd een handdoek meenemen.
Douglas Adams wist dit al lang.
Non possumus non loqui
pi_87350359
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:53 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Stimulatie van de G spot. Niet iedere vrouw kan zich laten gaan zodat ze kan squirten. Als een vrouw verkrampt er bij zit gaat het echt niet lukken.

Ik heb gehoord dat het op het begin een gevoel is dat je moet plassen en veel vrouwen durven niet over dat punt heen te gaan en schrikken er van.
Kortom: ze zijn gewoon aan het plassen en de media en de wetenschap liegen ons voor.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 12:34:36 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_87353479
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Kortom: ze zijn gewoon aan het plassen en de media en de wetenschap liegen ons voor.
Kan jij plassen terwijl je klaarkomt?
Nee he, dat is bij vrouwen niks anders. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 09-10-2010 12:49:36 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_87353756
Ik denk dat het bij mannen en vrouwen idd hetzelfde is. Kan niet tegelijk.
pi_87353778
Staat het squirten nou nog niet uit?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:03:05 #76
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_87355612
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef Klaudias het volgende:

[..]

De media liegt je inderdaad wel voor als je denkt dat het squirten in porno films echt is. Misschien sporadisch een enkeling die echt spuit (cytherea), maar de meeste gevallen is het inderdaad daar wel plassen.
pi_87356486
ik heb het zelf 1 keer mogen meemaken dat een sexbuddy op die manier klaarkwam, alleen was het bij haar wit en stroperig (het was 100% zeker geen sperma), echt heel apart.
Doe eens lief!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:00:59 #78
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_87356744
Een vriend die vrouwensquirt slikt voorkomt ook troep. :)
pi_87360400
hoe squirt je dan ? :)
pi_87360527
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:03 schreef Lon3 het volgende:

[..]

De media liegt je inderdaad wel voor als je denkt dat het squirten in porno films echt is. Misschien sporadisch een enkeling die echt spuit (cytherea), maar de meeste gevallen is het inderdaad daar wel plassen.
Het is een complot van de overheid in samenwerking met de media. Onder Balkenende III is het squirten bij de wet aan banden gelegd, en onder Balkende IV is het squirten volledig verboden. Het is sowieso erg gevaarlijk omdat er afentoe zwavelzuur vrijkomt.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:55:51 #81
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_87361948
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:02 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Het is een complot van de overheid in samenwerking met de media. Onder Balkenende III is het squirten bij de wet aan banden gelegd, en onder Balkende IV is het squirten volledig verboden. Het is sowieso erg gevaarlijk omdat er afentoe zwavelzuur vrijkomt.
_O-
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')