Brokje en MeerBrokjes?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn hapjes! Dus hapje en snackOf je vernoemt ze naar het favo eten van Bolle
Brokjes, of vis en kip of whiskas en felixquote:
hihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brokjes, of vis en kip of whiskas en felix
Nou, dat is praktisch al het warme eten..quote:
warm en etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, dat is praktisch al het warme eten..
ik zou als ik een huisdier had het ook niet naar mijn favo eten noemen want: patat, frikandel speciaal, kroket, nasi goreng, bami goreng, chili con carne, döner kebab/schotel, pizza of gamba's vind ik geen namen voor een huisdierquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en ...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Gamba zou best wel kunnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zou als ik een huisdier had het ook niet naar mijn favo eten noemen want: patat, frikandel speciaal, kroket, nasi goreng, bami goreng, chili con carne, döner kebab/schotel, pizza of gamba's vind ik geen namen voor een huisdier![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
nasi en bami wel joh![]()
of kebab en shaslick of hoe je dat ook schrijft...
Nou liever niet maar als jullie jullie huisdier zo willen noemen ga je gangquote:
Ik zal er over denkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Nou liever niet maar als jullie jullie huisdier zo willen noemen ga je gang
Daar heb je wel een goed puntquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
Nouja plus dat ik dan elke keer honger krijg
Zekersquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal er over denken![]()
[..]
Daar heb je wel een goed punt
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellowquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
Nouja plus dat ik dan elke keer honger krijg
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellow
Twee dingen die ik niet lekker vind dus dat kanquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellow
Hihi, ja, en de cavia's zijn al jaren gras aan het eten en billen aan het schudden in de hemel, dus je mag de namen hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Twee dingen die ik niet lekker vind dus dat kanLieeef
Ik hou ze in beraadquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ja, en de cavia's zijn al jaren gras aan het eten en billen aan het schudden in de hemel, dus je mag de namen hebben![]()
Slaap lekker Beertjequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes ik ga zo slapen. Fijne avond allemaal slaap lekker en tot morgen![]()
Slaap lekker STquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga ook, mijn hoofd doet piep en tuut en boenk boenk boenk![]()
![]()
![]()
Trev, heel veel succes morgen, je kunt het![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Trev ook succes morgen![]()
Daag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |