Banaanvraag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
dit is nog erger dan tubgirl, Ban voor Danny!
volgnes mij heb je ipv ABP ABN uitgezed, wand ik kan niet meer normaal tiepequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef HJTP het volgende:
[..]
*zet ABP uit voor Fok*
excuus voor mijn slechte gewoonte de regels slechts te skimmen. Ik wist het niet, ik zal ze nu meteen grondig doorlezen voordat ik nog meer fouten maak.
Die zit zeker te vappen op dat dikke wijf?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:22 schreef porsche1 het volgende:
Als ik eerlijk ben, heb ik nog nooit de regels van FOK! gelezen.
Ja.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat verklaart je postgedrag en het aantal notes dat je hebt gekregen.
Ik heb ze anders ook nooit gelezen hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar jij zal ook een kut user zijn geweest als je ze wel had gelezen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ze anders ook nooit gelezen hoor
Ik bestudeer ze iedere ochtend voordat er weer een nieuwe FOK!dag begint.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb ze anders ook nooit gelezen hoor
Heb je jezelf ook een note gegeven voor het zonder mijn uitdrukkelijke schriftelijke toestemming in drievoud wijzigen van mijn post?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Oh, je bent zeker zielig omdat je een trage stofwisseling hebt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:31 schreef porsche1 het volgende:
Wat doen jullie nou allemaal of ik dik ben enzo?
Dat is heus niet leuk hoor.
Doe ff normaal ja. Denk je dat ik het leuk vind dat ik dat heb?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, je bent zeker zielig omdat je een trage stofwisseling hebt?
Hm? Bolle?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |