kthxbye.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef HJTP het volgende:
-edit-
Gooi die walvis weer in de zee, en jezelf erbij.quote:
Dan moet ik reclame krijgen over dikke keizers en konings en eind-baze. Doei gayboy.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef FreezePop het volgende:
De reclame is gemaakt voor de persoon. Jij krijgt dikke mensen reclame omdat je dik bent. Ik krijg allemaal reclame over eindbazen en hoe er één te zijn omdat ik een eindbaas ben
mag dat niet?quote:
quote:
quote:6. Advertenties
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina’s binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddelijke uitsluiting van FOK!
Nee de reclames passen zich aan aan het topic...quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef FreezePop het volgende:
De reclame is gemaakt voor de persoon. Jij krijgt dikke mensen reclame omdat je dik bent. Ik krijg allemaal reclame over eindbazen en hoe er één te zijn omdat ik een eindbaas ben
quote:
Stoer man, jij zal vast wel een "rich businessman" zijn? Dat je een abbo kan betalen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef Socios het volgende:
FOK!kers zonder FOK!fullabonnement.![]()
Nergens reclame te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |