mmmm lekker!!!! eet smakelijk alvast!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:46 schreef Tezz het volgende:
Ik wel! Het wordt uit eten bij de griek. Lekker dolmadakia's, keftedes, inktvis en musaka ! Jummie! Goed wijntje er bij...... heerlijk!
Wat een vreemde combinatiequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef Lief-visje het volgende:
Vanavond rijst met sperziebonen en een hamburger gegeten.
De hamburger was zonder broodjequote:
hoe was de Griek gisteren?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef Tezz het volgende:
Ik ga 'uit eten' bij mijn mama. En dat worden waarschijnlijk verse frietjes met een salade en een snack. Hmm, vers gesneden frietjes zijn heerlijk!
Lekker! Mijn dochter mocht kiezen, en die wil altijd naar de Griek, haha.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe was de Griek gisteren?![]()
ik eet vnv piri piri ribs![]()
met salade en gebakken aardappeltjes met kruidenboter en spekjes
lekkerr!! en wat krijg je toch altijd veel bij De Griek hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lekker! Mijn dochter mocht kiezen, en die wil altijd naar de Griek, haha.
Vooraf hadden we een diverse schotel met allerlei vishapjes, brood met tzaziki en dolmadakia's.
Als hoofdgerecht namen we musaka (ovenschotel), griekse rijst, giros, bonensalade en lamssteak.
Als nagerecht (jummie!) griekse gebakjes (baklava en zo) met koffie........
hmmm
ben je vegetarisch of fan van Valess burgers?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:34 schreef Purdey het volgende:
Snijbonen/witte bonen, aardappelpuree en een Valess camembertburger
En nu wat snoepjes, er staat een gigantische pot Haribo colorado mix naast me
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben je vegetarisch of fan van Valess burgers?
klinkt niet heel aantrekkelijk maar misschien is t wel verrassend lekker. Ben benieuwd! Ik heb net boterhammen met aardbeien gegeten en straks onderweg n mcflurry vers fruit halenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Purdey het volgende:
Daarnet een boterham met speculoos, en een met kipfilet, een schaaltje cherrytomaatjes en een beker optimel. Vanavond eet ik linzenschotel met rijstNieuw recept, dus ben benieuwd
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt niet heel aantrekkelijk maar misschien is t wel verrassend lekker. Ben benieuwd! Ik heb net boterhammen met aardbeien gegeten en straks onderweg n mcflurry vers fruit halen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
heheik heb nu een punt Dudok appeltaart met slagroom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |