Nee, palletsorteerderquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:46 schreef mstx het volgende:
Laat me raden: WoW-speler?
Is het bij jou ook zo'n teringzooi dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:46 schreef aardbei.x het volgende:
hahahaha, ben ik blij dat er een slot op mn deur zit
Jawel, maar dan een vrouwelijke teringzooiquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zo'n teringzooi dan?
Dat is schone teringzooi, zoveel beter dan die puinbak die mijn huisgenoot heeft. Hij heeft wel een mooi leven, elke dag dronken, tot 3 uur in bed stinken en dan naar zijn werk. Zie ook dat ik er neit bijzet dat hij voor zijn werk of erna onder de douche gaat, dit doet hij namelijk nooitquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef aardbei.x het volgende:
[..]
Jawel, maar dan een vrouwelijke teringzooi
aka. vervang de bierblikjes door jurkjes en schoenen
Nee die camera is echt enorm bagger, zijn geen normale foto's meer mee te maken sinds ik hem zelf eens heb gerepareerd (failquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een smerige aap, en parkinson mode stond aan ofniet?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is schone teringzooi, zoveel beter dan die puinbak die mijn huisgenoot heeft. Hij heeft wel een mooi leven, elke dag dronken, tot 3 uur in bed stinken en dan naar zijn werk. Zie ook dat ik er neit bijzet dat hij voor zijn werk of erna onder de douche gaat, dit doet hij namelijk nooit
Nee, de bewogen foto's komen door slechte camera en onwel worden van de geur op die kamerquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Thomas B. het volgende:
TS, heb je parkinson ofzo?
Ik heb een hele mooie vuilnisbak zelfs, groot ook, passen met gemak een paar babylijkjes in. Hij snapt alleen niet hoe een vuilnisbak werkt ofzo, is er te dom voor en te alcoholverslaafd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef superdrufus het volgende:
ik zie het probleem, je hebt geen vuilnisbak
geen wonder dat het zo een bende is
Zit hij ook op Fokquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie vuilnisbak zelfs, groot ook, passen met gemak een paar babylijkjes in. Hij snapt alleen niet hoe een vuilnisbak werkt ofzo, is er te dom voor en te alcoholverslaafd.
Niet dat ik weet, hij heeft wel hyves geloof ikquote:
Ken jij veel meiden die willen vetkezen met een alcoholist die stinkt naar 3 maanden oud zweet alsof hij hutspot onder zijn oksels bewaart?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:09 schreef superdrufus het volgende:
regel een meid voor hem, het liefst met ocd. Die houden van dit soort dingen
Is een uitdaging voor zequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ken jij veel meiden die willen vetkezen met een alcoholist die stinkt naar 3 maanden oud zweet alsof hij hutspot onder zijn oksels bewaart?
Nee hij werkt als palletsorteerder. Geen grapje, hij is echt palletsorteerder.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Is een uitdaging voor zeMaar moet hij als huisgenoot geen studie hebben of is hij zo een persoon die eeuwig student is ?
Werkt hij niet heel toevallig samen met Kees Kankerkachel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee hij werkt als palletsorteerder. Geen grapje, hij is echt palletsorteerder.
die komt uit woensel, bitchesquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Werkt hij niet heel toevallig samen met Kees Kankerkachel?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:33 schreef MissMayhem het volgende:
Het zou me niets verwonderen moest die zooi ineens op zichzelf beginnen te bewegen
Lijkt wel de kamer van mn ex!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef beelz het volgende:
zoals de TT al aangeeft: Post hier foto's van de kamer van je huisgenoot om hem onsterfelijk belachelijk te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okeej ik heb een kutcamera
Jouw ex is een alcoholistquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Twiney het volgende:
[..]
Lijkt wel de kamer van mn ex!![]()
Studentenkamers...![]()
![]()
Studentenkamers zijn juist humor. Sowieso beter dan de ikea ingerichte woonkamers waar onpraktische objecten symetrisch zijn geplaatst en nietszeggende Leenbakker schilderijen aan de muur hangen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Twiney het volgende:
[..]
Lijkt wel de kamer van mn ex!![]()
Studentenkamers...![]()
![]()
Episch. Zelf gecraft?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |