Mooooooooooooooooooooooiquote:Op maandag 26 juli 2010 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
collection 2000 bmx bandit
Dat zijn inderdaad handige wattenstaafjes zeg... moet woensdag toch even naar de kruid, SOS repair silkwraps halen (Essence 2+1 gratis aanbieding). Dus dan kan ik mooi even die wattenstaafjes mee ritsen. Ook handig voor op vakantie, dan hoef ik mijn kwastjes niet mee te nemen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:42 schreef Sjeen het volgende:
Cleanup tip, ik gebruik altijs de make-up wattenstaafjes van het kruidvat. Ze lijken op deze, maar zitten in zo'n rond doosje.
Werkt perfect, ik gebruik de grote platte kant om vooraf mijn nagels met remover vetvrij te maken en achteraf het puntje om bij te werken.
Echt moooi!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:44 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Pure Petunia + CCL Revvvolution en m51. Tis wat donkerder dan op de foto, en 't zit niet goed op m'n middelvinger maar jammer dan
Even weinig tijd om te reageren (kitten eet aandacht), maar zag vanalles moois voorbij komen!![]()
Getver!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Mooie nagels dames
[ afbeelding ]
Waarom zit die tip zo vreemd o_O Ze heeft vrijwel geen nagelbed..
Ja zo ben ikquote:Op maandag 26 juli 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
whehehe bubsel kan zelfs d'r nagelwielen niet netjes lakken
garpje!
10-pcs-Clear-False-Nail-tips-Art-Display-Practice-Wheelquote:Op maandag 26 juli 2010 13:43 schreef m@x het volgende:
Iemand nog tips via welke Ebay-handelaar ik het beste nagelwielen kan bestellen? Ik heb net even zitten kijken en zie door de wielen het bos niet meer.
Hele mooie stempelactie Holyme
Ik heb dezequote:Op maandag 26 juli 2010 13:43 schreef m@x het volgende:
Iemand nog tips via welke Ebay-handelaar ik het beste nagelwielen kan bestellen? Ik heb net even zitten kijken en zie door de wielen het bos niet meer.
Hele mooie stempelactie Holyme
Thanks. Ik heb gelijk maar even besteldquote:Op maandag 26 juli 2010 13:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
10-pcs-Clear-False-Nail-tips-Art-Display-Practice-Wheel
Deze vind ik goeden snelle levering
Goeie collectie welquote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nagelwielspam![]()
Catrice
[ afbeelding ]
Diversen
[ afbeelding ]
Color Club![]()
[ afbeelding ]
W.I.C.
[ afbeelding ]
Zoya
[ afbeelding ]
Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model's Own
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik nu ook gekocht. Bedankt voor de linkquote:
Whaaa!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net het Herôme WIC giftsetje met mini glasvijl en remover gekocht voor ¤7 (!!!) bij de V&D!
[ afbeelding ]
foto van interrrnet
Gaaf!!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:51 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb net het Herôme WIC giftsetje met mini glasvijl en remover gekocht voor ¤7 (!!!) bij de V&D!
[ afbeelding ]
foto van interrrnet
Da's een mooie combiquote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Welk kleurtje is die #6 van Catrice
Nieuwe lak~ Gliten Up! van Essence over een zwart lakje.
[ afbeelding ]
Mij staat allesquote:Op maandag 26 juli 2010 16:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Berry Bazaar van de huidige catrice limited collectie si echt een suuuuuuuuperlief kleurtje! Die zou zelfs SQ nog staan!
Huh, Glisten Up? Ken ik heul niet! Wel mooie combi zoquote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Lindytje het volgende:
Veul troep maken![]()
[ afbeelding ]
En dan hebbie dit (over the top bling)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
London's Weather Forecastquote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
Leuk gedaan, wat een troepquote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Lindytje het volgende:
Veul troep maken![]()
[ afbeelding ]
En dan hebbie dit (over the top bling)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi zeg!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:53 schreef VGA4xZoom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem hier zien staan van de week (Stond ermee in mijn handen maar toch niet meegenomen) Ik kom deze week weer bij die winkel, moet ik m je dan meenemen?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[frustratie]
IK WIL OOK GLISTEN UP MAAR IK KAN HEM NERGENS VINDEN.
[/frustratie]
Ik denk.. dat je je nagels vaker stoot en daardoor gevoelige vingertoppen hebt?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:34 schreef Tammymara het volgende:
rare vraag, als iemand er antwoord op kan geven zijn jullie het wel.
Mijn nagels doen pijn![]()
Ze zijn niet overdreven lang , maar de laatste dagen doen ze gewoon PIJN.Mijn vingers zeg maar waar nagel zit, en erboven ook. Er zit toch geen gevoel in je nagels?
Ik ben eraan aan het denken om ze af te knippen maar sinds ik gestopt ben met nagelbijten,heb ik nog geen korte nagels gehad en wil het eigenlijk ook niet doen.Maar wat kan dat zijn?en beter nog, wat kan ik eraan doen, behalve afknippen? Het is namelijk best vervelend.
Oew daar heb ik er 3 van! Of nouja 2 die andere is van mijn dochtertje.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:29 schreef Debsterr het volgende:
Zag trouwens zaterdag bij een DA deze nagellak staan:
[ afbeelding ]
Die midden onder zag er wel tof, maar niet voor ¤ 7,-. Is van Max Factor, Colour Effect serie.
aahh die heb ik ook! Maar die heb jij dus over zwart heen gedaan en toen kreeg je dat mooie effect?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:13 schreef VGA4xZoom het volgende:
^ Merci, vind m echt heel gaaf : D
Half transparant nagellakje met flakies<3
[ afbeelding ]
Oh doe eens een swatch danquote:Op maandag 26 juli 2010 19:02 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oew daar heb ik er 3 van! Of nouja 2 die andere is van mijn dochtertje.
Ik heb ze 2 weken geleden in duitsland gekocht daar waren ze 4 euro geloof ik. Mijn dochtertje pakte gelijk die ene die jij ook mooi vind en toen heb ik er ook gelijk 1 voor mezef gepakt plus die 2de linker van boven. Die zwarte vond ik ook mooi maar die hadden ze daar niet meer en die kwam ik hier in NL tegen en toen vond ik 7 euro toch wel wat te hoog
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:41 schreef tliciouz het volgende:
Kun je bij de kruidvat ook spulletjes halen voor nailart? Ik ben namelijk bezig maar een sateprikker is niet alles.
Ja ze verkopen zo'n nail-art pen. Die is ook nog eens magnetisch dus dan kun je je steentjes beter pakken. En ja je kan ook stipjes en zo maken met die pen. Is iets van 1,80. Ze hebben heel veel leuke, goedkope nageldingetjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:41 schreef tliciouz het volgende:
Kun je bij de kruidvat ook spulletjes halen voor nailart? Ik ben namelijk bezig maar een sateprikker is niet alles.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]grotere Kruidvats hebben een nailart lijn van Essence,
Oh top! Dan verwacht ik dat ze dat in Arnhem ook wel hebben. Nooit op gelet eigenlijk tot ik op tumblr keek en steeds meer zin kreeg om figuurtjes te maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja ze verkopen zo'n nail-art pen. Die is ook nog eens magnetisch dus dan kun je je steentjes beter pakken. En ja je kan ook stipjes en zo maken met die pen. Is iets van 1,80. Ze hebben heel veel leuke, goedkope nageldingetjes.
Ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aahh die heb ik ook! Maar die heb jij dus over zwart heen gedaan en toen kreeg je dat mooie effect?
Gebruik je nagelverharder? Veel verharders geven bij sommige mensen pijnlijke nagels, zeker herome extra strength ed. Stoppen daarmee dus en een ander merk proberenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:34 schreef Tammymara het volgende:
rare vraag, als iemand er antwoord op kan geven zijn jullie het wel.
Mijn nagels doen pijn![]()
Ze zijn niet overdreven lang , maar de laatste dagen doen ze gewoon PIJN.Mijn vingers zeg maar waar nagel zit, en erboven ook. Er zit toch geen gevoel in je nagels?
Ik ben eraan aan het denken om ze af te knippen maar sinds ik gestopt ben met nagelbijten,heb ik nog geen korte nagels gehad en wil het eigenlijk ook niet doen.Maar wat kan dat zijn?en beter nog, wat kan ik eraan doen, behalve afknippen? Het is namelijk best vervelend.
Als je er nog een laagje overheen lakt, wordt ie wat dieper/donkerder van kleur, misschien is het dan meer wat voor jequote:Op maandag 26 juli 2010 20:32 schreef Dzjonka het volgende:
Gisteren heb ik China girl Atlantis gelakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vingers zien er maar raar uit in die pic....![]()
Beetje te meisjesachtig, te bubblegum voor mij...... maar wel leuk voor een paar dagen.
China girl?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:32 schreef Dzjonka het volgende:
Gisteren heb ik China girl Atlantis gelakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vingers zien er maar raar uit in die pic....![]()
Beetje te meisjesachtig, te bubblegum voor mij...... maar wel leuk voor een paar dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |