abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88992386
Niemand?

Maargoed, heb zelf al een alternatief:

3 dagen Santa Fe voor 54 euro per persoon per dag . 4, 5 en 6 februari 2011.

Das bijna net zo goedkoop als de Efteling.

En 2 leaseauto's, dus brandstof hoeven we ook niet te betalen, best makkelijk zo O-)
pi_89476011
Nog een week, dan zit ik weer in de Rock'n'Rollercoaster! *O*
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_89477301
Hahahah Ik ook!!!
Be brave. Be kind.
pi_89484516
Moet wel zeggen dat ik een beetje bang ben voor het verplichte winterbanden verhaal in Frankrijk. Heeft iemand ervaring met zonder of met winterbanden rijden? En is het echt nodig?
Be brave. Be kind.
pi_89490199
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:42 schreef Esje-lief het volgende:
Moet wel zeggen dat ik een beetje bang ben voor het verplichte winterbanden verhaal in Frankrijk. Heeft iemand ervaring met zonder of met winterbanden rijden? En is het echt nodig?
Het is niet voor niks verplicht natuurlijk :{
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89494200
Klopt, maar ik wil graag ervaringen...
Be brave. Be kind.
pi_89494428
Wat wil je nu horen dan? Wij hebben er winterbanden onder zitten en geloof me ik schiet niet 3 meter door bij het stoplicht zoals ik anderen van de week wel heb zien doen.

Of het nodig is kan niemand inschatten natuurlijk. Niets zo veranderlijk als het weer.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89495846
Hoe dat het wegdek is, of er op de weg veel gestrooid is etc etc.

Wij zijn al bezig met het kijken of we winterbanden kunnen huren of kopen
Maar aangezien we over 5 dagen al weggaan en niet weten of het zo snel kan wil ik graag ervaringen horen.

Is het zo'n rare vraag?
Be brave. Be kind.
pi_89495964
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:48 schreef Esje-lief het volgende:
Hoe dat het wegdek is, of er op de weg veel gestrooid is etc etc.

Wij zijn al bezig met het kijken of we winterbanden kunnen huren of kopen
Maar aangezien we over 5 dagen al weggaan en niet weten of het zo snel kan wil ik graag ervaringen horen.

Is het zo'n rare vraag?
persoonlijk vind ik het een vreemde vraag, ik denk dat het merendeel van de autobezitters gewoon winterbanden onder de auto heeft zitten als het winter wordt (de structuur van winterbanden is anders waardoor je bij sneeuw e.d. veel meer grip hebt)
pi_89496076
Ik rij niet. ( heb ook geen rijbewijs ) dus is voor mij gewoon een informatie vraag.
Be brave. Be kind.
pi_89496288
Pfft, we zijn afgelopen woensdag teruggereden, alles is heel goed gestrooid in Frankrijk en Belgie, dus we konden normaal doorrijden.

Ik heb gewoon zomerbanden.
pi_89496317
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Esje-lief het volgende:
Ik rij niet. ( heb ook geen rijbewijs ) dus is voor mij gewoon een informatie vraag.
ik rij zelf ook niet.. (en heb ook geen rijbewijs :+)
pi_89496362
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:55 schreef CasB het volgende:
Pfft, we zijn afgelopen woensdag teruggereden, alles is heel goed gestrooid in Frankrijk en Belgie, dus we konden normaal doorrijden.

Ik heb gewoon zomerbanden.
Dank je wel... ( als we dan geen banden kunnen regelen )
Be brave. Be kind.
pi_89509406
Oh, dat wist ik helemaal niet, van die verplichte winterbanden.
Ik heb ook gewoon zomerbanden onder mijn autootje, ik rij normaal ook niet zoveel. De grootste stukken zijn de jaarlijkse ritjes naar Disneyland.

Gelukkig ziet het er voor volgende week wel gunstig uit, in elk geval voorspellen ze nu 1 tot 3 graden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_89621548
Ik post ook weer even in dit topic! Ben mijn man zo gek aan het krijgen dat ie in maart 2011 weer met ons mee naar Disney gaat!
Ik wil in het Newport Bay hotel, 4 dagen. Het liefst met de bus, dus dan kom je al snel bij Oad uit volgens mij.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_89623180
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 07:54 schreef Tezz het volgende:
Ik post ook weer even in dit topic! Ben mijn man zo gek aan het krijgen dat ie in maart 2011 weer met ons mee naar Disney gaat!
Ik wil in het Newport Bay hotel, 4 dagen. Het liefst met de bus, dus dan kom je al snel bij Oad uit volgens mij.....
die periode zou ik ook wel willen.. (om vervolgens ergens halverwege/eind december nogmaals te gaan)
maar zolang ik geen geld heb gaat het niet door..
en geen bus meer voor mij, brrr... ik betaal wel wat meer voor de trein... :P
pi_89627405
Oad heeft vanaf vandaag 12 uur weer een 48-uurs actie, tot 50% korting: Boek vanaf dinsdag 7 december 12.00 uur t/m donderdag 9 december 12.00 uur en bespaar tot 50% op je verblijf
pi_89629401
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:51 schreef mschol het volgende:

[..]

die periode zou ik ook wel willen.. (om vervolgens ergens halverwege/eind december nogmaals te gaan)
maar zolang ik geen geld heb gaat het niet door..
en geen bus meer voor mij, brrr... ik betaal wel wat meer voor de trein... :P
Mijn man wil niet zelf rijden en ik doe het ook niet, dus de bus is prima voor ons! Vorig jaar met de Oad-Kidsbus naar Disney geweest en dat is me prima bevallen! Opgestapt in Eindhoven.
pi_89631501
wow een halve dag in de bus zitten?!!

zonde van de tijd!! je mist 2 dagen zowat
pi_89631821
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:12 schreef psv-gomes het volgende:
wow een halve dag in de bus zitten?!!

zonde van de tijd!! je mist 2 dagen zowat
Ja maar als we allebei niet willen rijden dan houdt het op he!
pi_89633007
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja maar als we allebei niet willen rijden dan houdt het op he!
trein?
stuk comfortabler en kortere reistijd.. (althans, voor mij)
pi_89633437
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef mschol het volgende:

[..]

trein?
stuk comfortabler en kortere reistijd.. (althans, voor mij)
Ja ik ben nog aan het uitzoeken of dat wat is. Wel wat duurder volgens mij!
pi_89633774
Ik vond de trein helemaal niks.

1. NS, Prorail, Connexxion, ik heb er als dagelijks gebruiker van het OV weinig vertrouwen in.
2. Je moet je tassen/koffers constant meeslepen
3. Waar laat je je bagage in de bus/trein, de thalys en de tgv hebben maar beperkte ruimte en laten we het maar niet hebben over de gewone trein en bus.
4. Je kunt bijna niets leuks kopen, want dat moet ook allemaal weer mee terug.
5. Je bent gebonden aan de vertrektijden
6. Overstappen is niet altijd ideaal
7. Je doet er nog steeds minimaal 5 uur over. (vanuit Hoofddorp)

Anderhalf jaar geleden lekker met de auto naar Disney gereden, onderweg 1 maal stoppen om wat te drinken en te eten. Enige nadeel: 4 uur op, 5 uur in de auto en om 10-11 uur aankomen. Ik had wel wat moeite om mijn oogjes open te houden de eerste paar kilometers . . . Maar eenmaal aangekomen op 24 December hebben we 4 fantastische kerstdagen in Eurodisney vertoefd met alles erop en eraan. Kerstontbijt, kerstdiners, vuurwerk, nepsneeuw :P , alleen wel 1500 euro lichter . . . Overigne is de trein in de zomer en kerstperiode wat beter te doen, omdat de trein dan vanaf Schiphol naar Disney rijdt. Anders moet je eerst naar Brussel Zuid om daar over te stappen.
pi_89636441
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja ik ben nog aan het uitzoeken of dat wat is. Wel wat duurder volgens mij!
ja als je bv een week van te voren boekt dan is het duur en doe je dat 3 mnd van te voren is het nog geodkoop
en bovendien is er een aanbieding op het moment bij de thalys; retourtje parijs 70 euro
pi_89645856
Jippie,

we hebben definitief geboekt!

Per ongeluk had degene die had geboekt ook reis en annuleringsverzekering aangeklikt, site was zo aardig aan te nemen dat iedereen n reisverzekering wilde hebben...

Gelukkig nog kunnen annuleren, scheelde 125 euro!

4 5 en 6 februari 2011 zitten wij met z'n 8en in 2 hotelkamertjes van Santa Fe, voor n enorm bedrag van 51 euro per persoon per dag! Voordeliger gaat volgens mij niet lukken!!!

Vraagje: hoelaat kan je 4 februari in het park terecht? Of eerst inchecken enzo?

Dit ivm verwachte vertrektijd van huis.

Vorige keer dat ik er was, waren we erg vroeg, dachten we bij Hotel New York wat te gaan drinken, dus wij lekkere koffie gepakt, opgedronken, wilden afrekenen, bleek dat we met onze slaperige hoofden het ontbijt-gedeelte in waren gegaan... Hoefden dus niet te betalen :-)
pi_89650566
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef JohnB52 het volgende:
Jippie,

Per ongeluk had degene die had geboekt ook reis en annuleringsverzekering aangeklikt, site was zo aardig aan te nemen dat iedereen n reisverzekering wilde hebben...

4 5 en 6 februari 2011 zitten wij met z'n 8en in 2 hotelkamertjes van Santa Fe, voor n enorm bedrag van 51 euro per persoon per dag! Voordeliger gaat volgens mij niet lukken!!!

Vraagje: hoelaat kan je 4 februari in het park terecht? Of eerst inchecken enzo?

Dit ivm verwachte vertrektijd van huis.

Vorige keer dat ik er was, waren we erg vroeg, dachten we bij Hotel New York wat te gaan drinken, dus wij lekkere koffie gepakt, opgedronken, wilden afrekenen, bleek dat we met onze slaperige hoofden het ontbijt-gedeelte in waren gegaan... Hoefden dus niet te betalen :-)
ik vind toch altijd wel erg jammer dat je exorbitante bedragen moet neerleggen bij die disney hotels (zelfs met 50% korting)... daarom vallen die vaak direct af... (nou scheelt et wel dat ik alleen ga)
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:19:33 #207
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_89654173
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind toch altijd wel erg jammer dat je exorbitante bedragen moet neerleggen bij die disney hotels (zelfs met 50% korting)... daarom vallen die vaak direct af... (nou scheelt et wel dat ik alleen ga)
Ook al is het inderdaad te duur, toch pak ik altijd een Disney hotel. Kies dan toch altijd voor het gemak om op loopafstand naar het park te kunnen.

Deze actie is trouwens behoorlijk aantrekkelijk!
Ik kan me herinneren dat ik afgelopen zomer voor 3 dagen/2 nachten in de ¤600 kwijt was. Nu is dat echt de helft en dan heb je ook nog eens de mogelijk om tijdens de jaarwisseling te gaan! Helaas geen geld anders had ik alweer geboekt ;) Hadden we tenminste een planning met oud op nieuw ;)
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_89666438
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:20 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het wel mee vind vallen eigenlijk. Je moet natuurlijk niet in de "dure" tijden gaan, maar daarbuiten met de 2=1, 3=2 en 4=3 acties en kinderen tot 6 jaar gratis, 30% korting, 50% korting vind ik het voor een park waar zoveel te beleven is echt meevallen. Het is dat mijn zoon nu nog even te klein is, maar anders had ik er nu ook weer gebruik van gemaakt en had ik toch minimaal Sequoia lodge of luxer geboekt. Het is natuurlijk ook afhankelijk van ieders eigen situatie wat exorbitant is en wat niet, maar ik vind het eigenlijk wel goed te doen en belangrijker nog ik vind het het bedrag waard. Wellicht als mijn kind(eren) ouder zijn en het volle pond moeten betalen dat ik er anders tegenaan kijk. Maar voor een gezin met jonge kinderen vind ik het prima te doen.
pi_89666463
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef JohnB52 het volgende:
Jippie,

Volgens mij vanaf het moment dat het park open is en dat zal waarschijnlijk in die periode om 10 uur zijn.
pi_89674170
Is het niet zo dat je "magical hours" hebt, of al eerder door de kaartcontrole/verkoop kan, dat je even op het plein moet wachten? Kan het me niet goed meer herinneren van 3 jaar geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')