quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:20 schreef mschol het volgende:
iemand hier ervaringen met hotels in de buurt van disney? en dan bedoel ik dus niet de disney (partner)hotels maar echt andere ketens..
ik heb inmiddels een paar gevonden die in de buurt van rer station val 'd europ liggen.
vorig jaar zat ik daar in een residhome, wat prima was. Helaas zijn die nu (voor de periode die ik wil gaan) 2x zo duur (ik heb nu een ander hotel in de buurt en die is 187 voor 3 nachten)
mijn plan is om met de bus van den haag -> parijs (internationaal busstation) in de nacht van 23/24 september (kom om 6:00 aan)
dan disney voor 4 dagen
en dan op maandag om 22:45 de bus terug om rond 5:45 weer op centraal te staan
het L'elysee is inderdaad een partnerhotel en is (vind ik persoonlijk) nog wat te prijzigquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef Aarti het volgende:
Ik heb in L'elysee geslapen, maar dat is volgens mij wel een partnerhotel?
Was trouwens oke. niet denderend. goeie locatie, gratis vervoer naar het park. oude verlopen kamers.
uur neem ik aan, dat is handig om te wetenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
je gaat met de eurolines? dan kom je aan op paris gailieni. dan nog ong 1,5 met de metro
er kwam iig wel een brief binnen dat als je in augustus een pass besteld dat er voor de begeleider een half jaar extra bij kwam en voor het kind 10% kortingquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Meestal bieden ze je voor een euro extra wel 18 maanden i.p.v. 12 maanden aan dan.
In september is het meestal wel rustiger. Doordeweeks is sowieso rustiger en alles buiten de schoolvakanties is ALTIJD beter.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Disney. Het wordt ergens in september, oktober of november. Ik wil eigenlijk eind september, mijn gezelschap begin november, dus we zijn er nog niet over uit
. Het zit 'm in het kerstgebeuren. Is dat nou interessant genoeg om het reisje nog twee maanden voor uit te stellen? En is het, buiten de vakantieperiode, in nobeler niet te deuk in het park? We gaan dan overigens voor 2 dagen.
Wat te doen, wat te doen...
De adder is dat het maar t/m 3 november loopt en dan is er nog geen kerst in het park. Dat is pas vanaf de 8ste ongeveer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu kwam ik net weer dit tegen.
http://www.peterlanghout.(...)en-nacht-gratis.html
Dit is weer goedkoper dan alle andere prijzen die ik heb gezien. Ik zie door het bomen het bos niet meer. Maar ik ga morgen even met Peter Langhout bellen, als deze aanbieding gewoon geldt, en er geen adders onder het gras zitten, gaan we lekker 4 dagen in kerstsfeer
.
Godver, vannacht kon ik nog gewoon voor 9 november boeken voor die prijsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De adder is dat het maar t/m 3 november loopt en dan is er nog geen kerst in het park. Dat is pas vanaf de 8ste ongeveer.
Ook is het hotel geen disney hotel en dus wat verder weg en geeft je geen recht op de extra magic hours. Dat houdt in dat je wat eerder het park in mag, voor de grote drukte dus, omdat je in één van de zes disney hotels logeert.
bij sommige attractie's kan ik me heel goed voorstellen dat het erg relaxt is om eerder dan de rest naar binnen te kunnen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver, vannacht kon ik nog gewoon voor 9 november boeken voor die prijs. Even kijken of dat alsnog kan. Die extra uren maken dan niet zoveel uit, als ik 4 dagen zou gaan.
Ik zou het ook prettiger vinden, maar de prijsverschillen zijn zodanig dat ik een 'jammer dan'-houding heb. En op zich... tweede week november, van dinsdag t/m vrijdag, ik hoop heel erg dat het mee gaat vallen met de drukte.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
bij sommige attractie's kan ik me heel goed voorstellen dat het erg relaxt is om eerder dan de rest naar binnen te kunnen...
ik heb een jaarpas (dream) waardoor ik wel gebruik kan maken van die uren, alleen door stakende fransen vorige keer niet echt gebruik van kunnen maken..
kan ik heel goed begrijpenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou het ook prettiger vinden, maar de prijsverschillen zijn zodanig dat ik een 'jammer dan'-houding heb. En op zich... tweede week november, van dinsdag t/m vrijdag, ik hoop heel erg dat het mee gaat vallen met de drukte.
Ik kom via bovengenoemde link uit op 480 euro voor 2 personen. Dat is dus 3 nachten, 4 dagen entree en ontbijt. Helemaal zo slecht nog niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik heel goed begrijpen
die disney hotels krijg ik korting op, maar dat is helaas echt verwaarloosbaar klein (het verschil)
dus zal ik snel een hotel net buiten disney kiezen (zo zat ik in december in residhome val 'd europe, wat prima beviel en maar 180 euro kostte voor 3 nachten)
dat is erg goed te doen zelfs..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kom via bovengenoemde link uit op 480 euro voor 2 personen. Dat is dus 3 nachten, 4 dagen entree en ontbijt. Helemaal zo slecht nog niet, volgens mij.
Mijn reisgenoot heeft slechte ervaringen met Santa Fe. En ik wil best 30 euro pp meer betalen voor de luxe van Dream Castle, zeker als ik er 3 nachten door ga brengen. Maar bedankt voor het meedenken!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
C_C voor exact dezelfde reis maar dan in Hotel Santa Fé betaal je op de officiele site ¤ 416,- en voor ¤ 456,- zit je in Cheyenne. Dit is via de 1 dag en 1 nacht gratis optie.
thalys, over 4 weken? moet een fortuin gekost hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb net de Thalys geboekt.. zit er over vier weken!Vorige keer was namelijk alweer 1,5 jaar geleden
.
Nee, 97 euro! Da's niet veel tochquote:Op woensdag 1 september 2010 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
thalys, over 4 weken? moet een fortuin gekost hebben?
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, 97 euro! Da's niet veel toch? Disney kom ik sowieso gratis in en m'n verblijf kost ook niks
.
Ja, een vriendin van mij werkt er, dus kan bij haar slapen en ze kan bezoekers het park in meenemen. Dus da's tofquote:Op woensdag 1 september 2010 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis disney? nice (ik heb jaar kaart dus in dat opzicht is het goedkoop toegang hebben)
gratis verblijf? familie ofzo? (ik zit ergens in de buurt in een hotel)
en tot slot: 97 euro? vanaf waar vertrek jij en waar kom je aan? (thalys rijdt niet tot disney namelijk)
ik zit er vanaf de 24ste t/m 27 en toen was trein 159, 50 (geen thalys, die was nog duurder), vertrek den haag
nice deal..quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van mij werkt er, dus kan bij haar slapen en ze kan bezoekers het park in meenemen. Dus da's tof. Ik vertrek in Rotterdam en reis in Parijs gewoon verder met de metro. En het reizen naar R'dam is gratis omdat ik een studenten ov heb
. Opvallend dat de prijzen zoveel kunnen schelen, maar het is maar net wanneer je boekt en of er nog plaatsen over zijn op de 'goedkope' tijden. Maar ik reis niet vroeg in de ochtend ofzo, gewoon in de middag.
Heb er iig onwijs veel zin in, aangezien ik alweer twee jaar geen vakantie heb gehad.
Het Etap hotel toevallig? Daar sliep ik vorige keer. Prima hotel, maar neem wel je eigen kussens mee, want die van het hotel zijn keihardquote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nice deal..
ik ga nu met de bus (58,- retour), kom aan in parijs (om 6:00 op vrijdag)
kan dan om 8:00 het park al in, dus moet me eff een uurtje in parijs vermaken![]()
hotel (180,-, 3 nachten + ontbijt) ligt bij val 'd europe, naast het rer station zo ongeveer
dus dat is allemaal wel te doen, ik ben vooral benieuwd hoe de bus bevalt...
het ibis hotel (zelfde gebouw volgens mijquote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het Etap hotel toevallig? Daar sliep ik vorige keer. Prima hotel, maar neem wel je eigen kussens mee, want die van het hotel zijn keihard.
altijd handig als je mensen kentquote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van mij werkt er, dus kan bij haar slapen en ze kan bezoekers het park in meenemen. Dus da's tof.
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 1 september 2010 17:30 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
altijd handig als je mensen kent
gewoon een jaarkaart kopen joh....3 keer gaan en je hebt em er al uitquote:Op donderdag 2 september 2010 19:06 schreef EdVe het volgende:
De Veronicamagazine komt weer met een aanbieding:
http://www.oad.nl/veronica
3 DAGEN FEESTEN IN DISNEYLAND® PARIS
Speciaal voor alle lezers van Veronica Magazine heeft Disneyland Paris een feestelijk 3-daags arrangement samengesteld van vr 19 t/m zo 21 nov 2010. Niet alleen krijg je een flinke korting op de normale prijs, maar ook opent het Walt Disney Studios Park op zaterdag 20 november ‘s avonds exclusief voor Veronica Magazine lezers haar poorten!
Exclusieve avondopenstelling:
Alle topattracties zijn speciaal voor jou geopend, inclusief de attracties The Twilight Zone Tower of Terror, Stitch Live!, Crush’s Coaster en Cars Race Rally. Natuurlijk zijn ook de Disney Figuren van de partij!
Heb ook een jaarkaart. Maar een avond met alleen NL'ers is ook heel leuk... En je kan Crush meerdere keren doen zonder uren in de rij te staan.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:31 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
gewoon een jaarkaart kopen joh....3 keer gaan en je hebt em er al uit![]()
mn broertje heeft er een, hij gratis naar binnen en ik voor 19 eurootjes beide parken de hele dag heen en weer super relaxed!
fastpass zit toch bij je ticket inbegrepen? (de fastpasses zelf zijn gratis, en die kan je halen met je ticket)quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:49 schreef winka het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk op 29 september naar Disneyland. Is het dan nodig om een fastpass te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |