Ik heb heerlijk elke dag gefietst hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan ze rustig thuislaten. Zal ze niet missen.
12 km gewandeld hier in de omgeving met de hond van hier.
Nu tour kijken.
Ja, en zoniet dan maak je het waarquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want alles wat daar staat is waar!
Niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want alles wat daar staat is waar!
quote:
We houden allemaal van je lieve Steerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En heb net snel alles teruggebladerd: dank iedereen voor alle zorgen terwijl ik lag te ijlen in het ziekenhuis/hotelkamer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....net een zooi foto's erdoorheen gejaagd. Ik ga nu toch maar eens aankleden en wandelen
Tokkiequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....net een zooi foto's erdoorheen gejaagd. Ik ga nu toch maar eens aankleden en wandelen
Yeahquote:
Nee. Ik wacht op jou om dat in Rotterdam te gaan doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou die nu op een bierkratje buiten gaan zitten en chickies nafluiten?
ben je wandelend aan t fokken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht op jou om dat in Rotterdam te gaan doen
Ik ben nog niet weg hequote:
Fluitze !quote:
nog steeds niet over terwijl ik dat iedere keer hardop wens. gisteren zou hij laten weten of hij kon afspreken, liet hij niks van zich horen. vandaag ook niet tot ik em (natuurlijk stomme ik) hem om half 1 belde en hij niet doorhad dat hij iets fouts deed. hij had het druk en dacht als ie niks zou laten horen, ik zou weten dat het niet doorgingquote:
jullie zijn idd niet getrouwd...heldere analyse van hemquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog steeds niet over terwijl ik dat iedere keer hardop wens. gisteren zou hij laten weten of hij kon afspreken, liet hij niks van zich horen. vandaag ook niet tot ik em (natuurlijk stomme ik) hem om half 1 belde en hij niet doorhad dat hij iets fouts deed. hij had het druk en dacht als ie niks zou laten horen, ik zou weten dat het niet doorging![]()
en hij begrijpt het nog niet dat ik loop te zuchten hierom, want "we zijn immers toch niet getrouwd"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kost dat nou? Zo'n Tsjechische?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
sommige dingen moet je gewoon ervaren Steer....zoals de Tsjechische dames
Ik bén een slingerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent inmiddels zo slank, jij past wel tussen twee van die slingers
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jullie zijn idd niet getrouwd...heldere analyse van hemhij zit niet op relatie te wachten want hij heeft er net één van 3 jaar achter de rug. dat begrijp ik goed maar hoor soms ook van mensen dat als iemand iemand echt leuk vind het diegene niet uitmaakt dat die net een relatie heeft gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat laatste hoop ik ergens niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hij houdt niet van moeilijke gesprekken noemt hij dat. hij is gewoon makkelijk (een echte Amsterdammer) zegt hij. en hij zegt dat hij me leuk vind en als ik iets dieps vraag is het gelijk: "begin je nou alweer"quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Da's spijtig om te horen FF
Het lijkt erop dat hij echt niet verliefd op jou is (je denkt immers bijna continu aan de ander als dat wel zo is, ook als je het druk etc. hebt) en dat hij niet op een relatie of vriendschap zit te wachten.
Wat nu?
je houdt altijd een 'probleemzone'. lichaamsdeel(delen) die stukken moeilijker gaan. je ziet er toch goed uit johquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bén een slinger
Die heupen, buik & maag willen er niet af
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk zijn jullie dus fuckbuddies, want 'vrienden dingen' (regelmatig terrasje pakken, praten met elkaar, delen) doen jullie dus ook niet, omdat hij dat niet wil en jou afhoudt.
Maar wel buddies waarvan eentje meer wil dan af en toe een wip. Klinkt niet alsof je helemaal gelukkig bent met deze situatie?
we doen wel (eens) dingen als terrasje pakken (af en toe ja), maar ik wil gewoon van mn verliefde gevoel voor hem af. hij doet zoveel dingen niet of fout wat gewoon niet goed kan gaan. maar als ik aan zijn glimlach denk dan smelt ik als een 14-jarige naieve puberquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk zijn jullie dus fuckbuddies, want 'vrienden dingen' (regelmatig terrasje pakken, praten met elkaar, delen) doen jullie dus ook niet, omdat hij dat niet wil en jou afhoudt.
Maar wel buddies waarvan eentje meer wil dan af en toe een wip. Klinkt niet alsof je helemaal gelukkig bent met deze situatie?
Stomme foute mannenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
we doen wel (eens) dingen als terrasje pakken (af en toe ja), maar ik wil gewoon van mn verliefde gevoel voor hem af. hij doet zoveel dingen niet of fout wat gewoon niet goed kan gaan. maar als ik aan zijn glimlach denk dan smelt ik als een 14-jarige naieve puber
quote:
Ik heb twee externe 1.5 TB schijven waarvan er eentje bij mijn ouders ligtquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:
heb eindelijk eens tijd gemaakt voor t opschonen van foto's ... zit nog veel crap tussen en tis nu echt eens tijd om te zien wat ik wel wil bewaren en wat niet.
iemand een idee hoe je t beste een backup goed kan bewaren en waarop? dvd's gaan na jaren toch slechter worden?
We hadden onze oordopjes weer inquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:ik was jullie kwijt in MAT.. Dacht echt dat ik al wat gezegd had hier
Ik heb voor foto's een stickje gekocht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:
heb eindelijk eens tijd gemaakt voor t opschonen van foto's ... zit nog veel crap tussen en tis nu echt eens tijd om te zien wat ik wel wil bewaren en wat niet.
iemand een idee hoe je t beste een backup goed kan bewaren en waarop? dvd's gaan na jaren toch slechter worden?
de mr zei dat ook al idd... toch maar eens een externe schijf aanschaffen danquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb twee externe 1.5 TB schijven waarvan er eentje bij mijn ouders ligtEn er komt een 2 TB in mijn fileservertje voor nog een kopie. Iig van al mijn originele bestanden.
DVDs zijn idd niet de meest briljante opslagmedia.
Ik denk dat een extern schijfje groot genoeg is om ze erbij te kunnen plaatsen. Ben je iig zeker dat ze op meer plaatsen staan. Je zou ook nog kunnen overwegen een schijf buitenshuis te plaatsen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de mr zei dat ook al idd... toch maar eens een externe schijf aanschaffen dan
heb ook foto's van vroeger 9dia's van heel vroeger die gescand zijn) op dvd, die kan ik dus ook beter op zo een externe gaan zetten?
ja das ook wel een idee idd. Ben al heel veel kwijtgeraakt van vroeger toen onze kelders (we waren net verhuisd dus er stond een hele hoop beneden nog, voor t uitzoeken) ondergelopen waren dus ben wel huiverig voor meer kwijtraken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat een extern schijfje groot genoeg is om ze erbij te kunnen plaatsen. Ben je iig zeker dat ze op meer plaatsen staan. Je zou ook nog kunnen overwegen een schijf buitenshuis te plaatsen.
Wat zonde Elfquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
ja das ook wel een idee idd. Ben al heel veel kwijtgeraakt van vroeger toen onze kelders (we waren net verhuisd dus er stond een hele hoop beneden nog, voor t uitzoeken) ondergelopen waren dus ben wel huiverig voor meer kwijtraken.
Dat is ook nog een optie, DEquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als amateurhobbyist heb ik na mijn vorige externe HD crashonline 20 GB aan fotoopslagruimte bij Google Picasa gekocht voor de prijs van een glaasje bier per jaar. Voldoende om alle foto's op 1600x1200 JPG op te slaan als backup.
Dat kan ja! Daar heb je hele mooie scanners voorquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zonde Elf
Wij hebben in de gangkast ook nog een hele doos met dia's van vroegah staan.
Eigelijk wil ik die ook nog een keer uitzoeken, en de leuke, belangrijke plaatjes op CD laten zetten.
(als dat al kan)
doodzonde, moest ook echt even huilen toen ik dozen vol kinderboeken en fotoboeken terugzag onder een dikke laag modder en veel water...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zonde Elf
Wij hebben in de gangkast ook nog een hele doos met dia's van vroegah staan.
Eigelijk wil ik die ook nog een keer uitzoeken, en de leuke, belangrijke plaatjes op CD laten zetten.
(als dat al kan)
Ervaringsdeskundige hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
Tis veel werk maar het is het echt waard
Omdat je van pijn houdtquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ikm 'n pincet niet meegenomen naar m'n werk
airco kan. niet genoeg gegeten kan niet. niet genoeg gedronken.. nou ja, altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Airco, niet genoeg gegeten / gedronken en spanningen mogelijke oorzaken ja.
omdat je zoiets niet meeneemt naar je werk? of ben ik nu een vent?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ikm 'n pincet niet meegenomen naar m'n werk
Nee hoor. Ik vind het wel relaxed, heb ik wat afleiding tijdens m'n werk. En hoef ik het thuis niet meer te doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Omdat je zoiets niet meeneemt naar je werk? of ben ik nu een vent?
Nop, liever op t werk. Thuis neem ik er de tijd niet voor en heb ik slechter lichtquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of eh je epileert je wenkbrauwen liever thuis?
eens in de 5 weken? dat is echt veels te weinig voor mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn zus epileert mijn wenkbrauwen als ik bij haar ben of zij bij mij (eens in de 5 weken)
Jij bent niet zo'n tuttebel hequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik ben zoooo blij dat mijn wenkbrauwen goed zijn van nature.. epileren echt![]()
![]()
ik hoef gelukkig ook nauwelijks iets te doen en heb blond haar natuurlijk, scheelt ook al.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik ben zoooo blij dat mijn wenkbrauwen goed zijn van nature.. epileren echt![]()
![]()
Nee, vreselijk! Ik kan bijvoorbeeld ook echt niet met make-up overweg.. dus dat gebruik ik maar gewoon nietquote:
heb ik ook lang volgehouden hoor, tenminste ik dacht dat ze goed warenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik denk niet dat ze goed zijn, ik vind dat ze goed zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik ook lang volgehouden hoor, tenminste ik dacht dat ze goed waren![]()
mn zussen bleven laatste jaren maar vragen waarom ik ze niet epileerde en op een gegeven moment werd ik als het ware gedwongen te gaan zitten en werden ze geëpileerd (half jaar geleden).
om daarna te horen te krijgen dat ik er echt niet uitzag daarvoor
dat scheelt zeker ja! mensen met donker haar (en blanke huid) moeten ook veel eerder hun benen scheren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze goed zijn, ik vind dat ze goed zijn![]()
En ze zijn dun en vrij licht gekleurd, dus als er al iets 'mis' mee zou zijn zie je dat toch niet
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat scheelt zeker ja! mensen met donker haar moeten ook veel eerder hun benen scheren.
Ooit heb ik als wilde dwarsche puber mijn wenkbrauwen afgeschorenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, vreselijk! Ik kan bijvoorbeeld ook echt niet met make-up overweg.. dus dat gebruik ik maar gewoon niet
Dat moet ik dan weer wel jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat scheelt zeker ja! mensen met donker haar (en blanke huid) moeten ook veel eerder hun benen scheren.
wat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Ooit heb ik als wilde dwarsche puber mijn wenkbrauwen afgeschoren![]()
![]()
dat heb ik ook!! dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
En ik trek een lijntje zwart onder mijn ogen, that's it.
(als ik dat laatste niet doe, vragen mensen altijd of ik moe of hoofdpijn heb)
geeft niks toch? je hoeft ze echt niet te epileren hoor. vroeger deden mensen dat sowieso nooitquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat moet ik dan weer wel ja(in de lente/zomer)
Maar ik zou echt niet weten wat er anders aan mijn wenkbrauwen zou moeten.. ze zien er uit zoals ze er uit zien, vind het prima
Ik begin er gewoon niet aan, dan zijn de mensen het gewoon gewend zo..quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Yups, in een 'dark' periode, wilde ik zélf een zwarte strakke lijn tekenen ipv die borstels die ik van nature hebquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
rampzalig lelijk wit met rode stippen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
mafkeesje was je vroegerquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, in een 'dark' periode, wilde ik zélf een zwarte strakke lijn tekenen ipv die borstels die ik van nature heb
Ik was 13 of zo
golfer, ik scheer me tóch
Naar huis
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit heb ik als wilde dwarsche puber mijn wenkbrauwen afgeschoren![]()
![]()
Daarna heeft een kennis ze af en toe geepileerd en nu zit ik met de gebakken peren. 2 volkomen verschillende wenkbrauwen waarvan ik het ergste maar een 'beetje' bijhou
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]haha andersom jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Metromanquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:06 schreef borisz het volgende:
Ik hou mijn wenkbrauwen ook bij. Anders ben ik net Bert
Daar heb ik niet veel haar zittenquote:
Ìk kon me jou ookal niet echt met borschthaar voorstellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel haar zitten. Die paar haartjes zitten er prima.
hij wil neuken en thats itquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij houdt niet van moeilijke gesprekken noemt hij dat. hij is gewoon makkelijk (een echte Amsterdammer) zegt hij. en hij zegt dat hij me leuk vind en als ik iets dieps vraag is het gelijk: "begin je nou alweer"
een paar is primaquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik niet veel haar zitten. Die paar haartjes zitten er prima.
Daar heb ik dan weer geen zicht opquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ìk kon me jou ookal niet echt met borschthaar voorstellen
of zoals ze bij Oprah zeggen: HE'S NOT THAT INTO YOUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of zoals ze bij Oprah zeggen: HE'S NOT THAT INTO YOU
Dat heeft ze ook maar van iemand gejat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is pas als ze het ook doetquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef SeaOfLove het volgende:
of juist wel als je het letterlijk neemt
Volgens mij van de dames die dat rule-boek hebben geschrevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook maar van iemand gejat!
Dat weet ik eig niet. Kan me wel een aflevering herinneren dat ze het hoorde van een man die een boek had geschreven. Of die even met wat feitjes en weetjes kwam aanzetten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij van de dames die dat rule-boek hebben geschreven
Oehhh ja, gaat hier een TL-buis branden nu. Maar de dames van het rule-boek waren ook hilariesjquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat weet ik eig niet. Kan me wel een aflevering herinneren dat ze het hoorde van een man die een boek had geschreven. Of die even met wat feitjes en weetjes kwam aanzetten.
Dus volgens mij heeft een man dat bedacht en ingebracht bij Oprah.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Volgens mij van de dames die dat rule-boek hebben geschreven
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:04 schreef DarkElf het volgende:
neem aan dat iedereen wel eens iets niet weet hoor en tis echt niet vreemd om t dan na te vragen
maar wat tav zei, als dingen echt 'common knowledge' zijn en dat mensen dat dan niet weten dat vind ik echt gewoon raar en een teken van onontwikkeld zijn op een bepaalde manier. Hoe lullig dat ook moge kinken.
quote:
Je bent serieusquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van diezelfde mensen heb ik het boek 'It's called a breakup because it's broken' over hoe je over je liefdesverdriet heen komt. Geweldig boek
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef Duderella het volgende:
Dames en heertjes, ik ben vandaag een jaar getrouwd.![]()
quote:Nog maar zes tot de itch
Dames en heertjes, ik ben vandaag een jaar getrouwd.Nog maar zes tot de itch
Arty, gefeliciteerd met jouw uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef Duderella het volgende:
Waar hangt die camera?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Arty, gefeliciteerd met jouw uithoudingsvermogen.
Zo voelt het voor Arty wel, denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al jaren getrouwd was
Gefeliciteerd!
neh, itch uitstellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al jaren getrouwd was
Gefeliciteerd!
yepquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eensch is. Korte, heldere analyse van de situatie.
Zal best meevallenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zo voelt het voor Arty wel, denk ik.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:34 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en ik wil dus absoluut niet bot overkomen, sorry als dat wel zo overkomt, denk dat ik niet meer dan realistisch ben?
Neeeeeeeee, de nieuwe Itch is met 12 jaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef Duderella het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:44 schreef Bluezz het volgende:
neeeeeeeee, de nieuwe Itch is met 12 jaar
Ik ben van jou geen halve informatie gewendquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:44 schreef borisz het volgende:
Dude & Arty gefeliciteerd
Tour afgelopen. Zo eens naar het dorp lopen om ergens iets te gaan eten
We hoeven nu geen seks meer te hebben hè? Want er zijn al kinderen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, de nieuwe Itch is met 12 jaar
Feli en ga je hem uitwonen vanavond als de![]()
fluisterslapen
http://www.nu.nl/lifestyl(...)r-meeste-gevaar.htmlquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Hey, toen wilde mijn ex-schoonzus ook scheiden, klopt dus helemaal
Hè lekker gevoel is dat, helemaal gesetteld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:46 schreef Duderella het volgende:
We hoeven nu geen seks meer te hebben hè? Want er zijn al kinderen.
had het niet alleen daar over dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat haar verliefdheid haar realisme iets aantast.
[..]
Een wonder dat er geen supporter, vlag of stok tussen de spaken komt, my god wat een toestand op die smalle bergweggetjes in de mistquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben van jou geen halve informatie gewendWie heeft er gewonnen.
A dream come true.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè lekker gevoel is dat, helemaal gesetteld.
dat maakt het juist zo spannend, om het te doen zonder ze wakker te kreunenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
We hoeven nu geen seks meer te hebben hè? Want er zijn al kinderen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een wonder dat er geen supporter, vlag of stok tussen de spaken komt, my god wat een toestand op die smalle bergweggetjes in de mist
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)r-meeste-gevaar.html
Laten ze ook ff naar je wenkbrauwen kijkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef Duderella het volgende:
Morgen effe naar de kapper voor het kapsel.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef Duderella het volgende:
A dream come true.![]()
Morgen effe naar de kapper voor het kapsel.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef Isabeau het volgende:
Ze hielden nog wel een 12,5 jaar jubileumfeestje waarbij er meer geld binnenkwam dan het feestje kostteToen was er al sprake van een eventuele scheiding (achteraf) en een maand na de party werd bekend gemaakt dat ze uit elkaar gingen
(en ik had veel moeite in mijn cadeau gestopt
)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:51 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Wat ook helpt met uit elkaar gaan : een huis kopen.
Daarna gaan er ook veel stellen uit elkaar
Dat ze dan dat feestje nog gaven zeg. Schone schijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hielden nog wel een 12,5 jaar jubileumfeestje waarbij er meer geld binnenkwam dan het feestje kostteToen was er al sprake van een eventuele scheiding (achteraf) en een maand na de party werd bekend gemaakt dat ze uit elkaar gingen
(en ik had veel moeite in mijn cadeau gestopt
)
Voor Dude gaan we uit van 12 jaar getrouwdquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef DarkElf het volgende:
7 jaar is verleden tijd Dude, tis de 12 jaar itch.
ze weten alleen niet of het 12 jaar samen of 12 jaar getrouwd is
heb t al vaker meegemaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus waar?!Dat had ik nou echt niet verwacht. Ik las dat dingen als kinderen en een koophuis juist brandvertragend werken bij het uit elkaar gaan, dat zijn namelijk grote investeringen in de relatie waardoor mensen toch net iets meer moeite doen om toch bij elkaar te blijven. Maar geeft het veel stress of zo?
ach dat heb je toch in de meeste familie's?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat ze dan dat feestje nog gaven zeg. Schone schijn?
Oh dat doe je goed, een nieuwe autoquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef DarkElf het volgende:
de mr is net vertrokken naar Deutschland, hele dag thuis gewerkt dus tis maar kort dat hij weg is.
Zou kunnen dat Israel wel weer soms op de planning gaat staan maar das natuurlijk prima. En dan heb ik de (nieuwe) auto en kan ik lekker makkelijker naar mijn zus en neefjes om te shoppen en te lunchen enzo...
ouders van iemand die ik vroeger kenden gaven een 25jarig huwelijksfeestje terwijl ze al 'seperated' waren maar wilden nog 1 x gezellig iedereen bij elkaar hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:
leaseauto natuurlijk he maar als de mr in israel is mag ik hem gewoon gebruikenquote:
Geen idee. Ik had zo'n saaie probleemloze familie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ach dat heb je toch in de meeste familie's?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Duderella het volgende:
Heb vanmiddag gelurkt in OUD, ga je die lamp nog wegdoen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eindelijk mag ik me daaraan overgeven.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:56 schreef Duderella het volgende:
![]()
![]()
Eindelijk mag ik me daaraan overgeven.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef DarkElf het volgende:
heb t al vaker meegemaakt.
handtekening moet nog drogen en ineens gaan mensen uit elkaar. heel vreemd.
soms denk ik dat mensen gewoon niet echt stilstaan bij wat ze doen en beloven.
oh en isa dat voorbeeld van de berlijnse muur is wel heel erg ook
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:57 schreef Duderella het volgende:
Geen idee. Ik had zo'n saaie probleemloze familie.![]()
ja idd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mensen te snel 'ik hou van je' zeggen en dergelijkeAlleen besef dan da je een fout maakt vóór je een huis koopt, zwanger wordt of trouwt (niet per se in die volgorde).
Sorry, stond er even niet bij stil dat jij niet zoveel familie meer hebtquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had zo'n saaie probleemloze familie.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef DarkElf het volgende:
ja idd.
maar goed, ik kende iemand die idd terwijl de handtekening de dag ervoor neergezet was, ;s nachts zijn vriendin wakker maakt om te vertellen dat t over was. Drama, want zij wist echt van niets. Net huis gekocht, moeilijke tijd dus schuld overgehouden... en zijn reactie? hij aarzelde al langer maar hoopte dat het koudwater vrees was en naarmate er meer plannen gemaakt werden werd t steeds moeilijker om een einde eraan te maken.... tot er getekend was, toen kon hij t niet meer aan dus toen moest t eruit...
zak.
Nee joh, die vind ik veel te leuk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb vanmiddag gelurkt in OUD, ga je die lamp nog wegdoen?
Zeg, ik mag er net even drie weken uit!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Arty je in de kelder opsluit om het uit je hoofd te praten.
Nou dat geeft toch niets. Het is geen pijnlijk iets voor me hoor, geen zorgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry, stond er even niet bij stil dat jij niet zoveel familie meer hebt![]()
Dat is mooi om te horen.quote:Hier is het ook vrijwel probleemloos gelukkig en dat is na de dood van mijn oma wel gebleken. Iedereen zorgt voor opa
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef DarkElf het volgende:
verschrikkelijk dat soort verhalen..
ik prijs mezelf echt erg gelukkig met mijn relatie. (hoewel doemdenkers altijd zullen roepen: je weet nooit! maar goed, gaat dat niet op voor alles in t leven?)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee joh, die vind ik veel te leuk!![]()
[..]
Ook toen iedereen nog leefde hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je geen contact hebt dan verloopt alles probleemloos ja
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon genieten van wat je hebt en zeker niet stilstaan bij alle 'what if's', heb je helemaal niks aan.
ik word altijd in de meterkast opgeslotenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeg, ik mag er net even drie weken uit!![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
of zoals ze bij Oprah zeggen: HE'S NOT THAT INTO YOU
En ik maar denken dat dat dr. Phil isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Keej, tnxquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou dat geeft toch niets. Het is geen pijnlijk iets voor me hoor, geen zorgen.![]()
[..]
Dat is mooi om te horen.
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat dr. Phil is
de film kwam pas jaaaaaaaaaaaaaaaaaren laterquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef DarkElf het volgende:
he's just not that in to you, volgens mij is dat ook een film en best een grappige.
Feli dudequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef Duderella het volgende:
waarom weet ik ditquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
de film kwam pas jaaaaaaaaaaaaaaaaaren later
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat dr. Phil is
Yeah, in dit soort situaties probeer ik altijd te kijken naar wat de ander *doet* en niet wat de ander *zegt*.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Hij heeft ook al n paar keer gezegd mij leuk te vinden maar wil rustig doen.
quote:Figuranten gezocht voor nieuwe dramaserie ‘Overspel’!
Na de succesvolle serie ‘Vuurzee’ komt de VARA dit jaar met een nieuwe twaalfdelige dramaserie genaamd ‘Overspel’, met hoofdrollen voor o.a. Kees Prins, Fedja van Huêt, Sylvia Hoeks, Ramsey Nasr en Rifka Lodeizen.
Onlangs zijn de opnames begonnen van ‘Overspel’, een psychologische thriller over Iris, een jonge vrouw (Sylvia Hoeks) en moeder van Menno. Ze is getrouwd met Pepijn (Ramsey Nasr), een officier van justitie, en lijkt volmaakt gelukkig. Tot ze op een dag verliefd wordt op Willem (Fedja van Huêt), advocaat van een dubieuze vastgoedmagnaat met wie Pepijn namens het OM juist in een juridische gevecht is verwikkeld. Daar hebben de twee op dat moment nog geen weet van, ze beginnen een hartstochtelijke affaire. Overspel is een productie van de makers van Vuurzee.
Figureren?
Bent u VARA-lid en wilt u figureren in ‘Overspel’? Wij zoeken nu figuranten tussen de 25 en 70 jaar die op 28 en/of 29 augustus willen meespelen in scènes in een rechtzaal te Zaandam. Er is een vergoeding van 10 euro voor reiskosten en een cadeautje.
Doe er nog een klein gesneden appeltje in, succes verzekerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef DarkElf het volgende:
zoeven met de mr een stukje donkerbruin stokbrood gegeten (handig als hij met gevulde maag gaat rijden) maar dat was wat weinig dus ik ga zo maar een tonijnsalade maken..
tonijn op water, 1 gekookt eitje, augurkje, paprika, wat klein beetje yofresh, beetje ketchup, beetje mosterd...
we spreken al 3 maanden af en drinken vaker alleen wat dan ook sex. Samen WK gekeken zonder afloop dus ik weet t niet..quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en FF wat DH zegt en wat ik probeerde te zeggen
quote:Dr. Phil says “Ladies if a man wants you there’s NOTHING you can do to keep him away and if he doesn’t want you there’s NOTHING you can do to make him stay!!”
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Thanks Isa, als het ervan komt zal ik dat tegen haar zeggen, zo voelt t ook. Maar ze kan niet tegen kritiek en als ik zeg dat ik teleurgesteld ben gaat ze gelijk tekeer. Aan de andere kant; ik ben haar toch al kwijt en krijg haar na vnv vast niet terugik ben zenuwachtig dat ik haar en 2 anderen weer zie!
quote:
heb geen appelsquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe er nog een klein gesneden appeltje in, succes verzekerd
Dit zijn echt tekenen dat hij totaal voor je gaat maar relatieangst heeft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
we spreken al 3 maanden af en drinken vaker alleen wat dan ook sex. Samen WK gekeken zonder afloop dus ik weet t niet..
nou eh.. Dan ben ik gelijk weg natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah, in dit soort situaties probeer ik altijd te kijken naar wat de ander *doet* en niet wat de ander *zegt*.
Als iemand zegt 'ik hou van je' maar mept je daarna een paar keer hard in het gezicht dan weet je ook weer wat de waarde van woorden zijn.
quote:
dacht dat ze nog steeds getrouwd waren ondanks alle roddels over vreemdgaan enzo?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn eigen huwelijk ging toch ook stuk? Dus of het nu zo goed helpt betwijfel ik.
Lieve FFT, je gaat je pas irriteren aan een man zijn laksheid als je een relatie hebt met hem. en dan maakt hij het weer goed met een bloemetje ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
mooi liedje is dat van Kate. SOL; ik weet dat ik door verliefdheid blijf proberen maar net zei hij nog tegen me dat ie t wel leuk vond dat ik em graag wil spreken en zien. Hij heeft ook al n paar keer gezegd mij leuk te vinden maar wil rustig doen. En ik irriteer me vaak aan zijn laksheid maar kort daarna bel ik em toch weer en dat wil ik niet. Ik wil een hekel aan em hebben,dat ik niks meer onderneem. Verder heb ik vorige week geprobeerd contact op te nemen met ex-vriendin en sindsdien niet meer dus lijkt me geen stalken. Thanks Isa, als het ervan komt zal ik dat tegen haar zeggen, zo voelt t ook. Maar ze kan niet tegen kritiek en als ik zeg dat ik teleurgesteld ben gaat ze gelijk tekeer. Aan de andere kant; ik ben haar toch al kwijt en krijg haar na vnv vast niet terugik ben zenuwachtig dat ik haar en 2 anderen weer zie!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:34 schreef DarkElf het volgende:
dacht dat ze nog steeds getrouwd waren ondanks alle roddels over vreemdgaan enzo?
QFT!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah, in dit soort situaties probeer ik altijd te kijken naar wat de ander *doet* en niet wat de ander *zegt*.
Als iemand zegt 'ik hou van je' maar mept je daarna een paar keer hard in het gezicht dan weet je ook weer wat de waarde van woorden zijn.
Met meppen bedoel ik natuurlijk figuurlijk je kwetsen he.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou eh.. Dan ben ik gelijk weg natuurlijk. Maar thnx voor de tip. Daarop afgaand vind hij mij niet leuk genoeg. Nu nog aan mij dat te geloven en ophou met mezelf pesten (want dat ben ik aan t doen)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
En als je slim bent hou je hem dan ff lekker aan het lijntjedat zal hem leren!
![]()
Wut, is dr. Phil gescheiden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn eigen huwelijk ging toch ook stuk? Dus of het nu zo goed helpt betwijfel ik.
soms heeft gossip een kern (of meer) van waarheid, zie t john ewbanks topicquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan ben ik helaas bij de gossip blijven steken.
Hence dequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort manipulatief gedrag is nergens goed voor(alleen aantrekkelijk in dagdromen
)
ik ben/doe ook aardigquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht heel klote voor jeJe mag soms best laten zien hoe je je voelt en zeggen dat je ondanks haar huidige houding toch een leuke tijd samen hebt gehad. Gewoon aardig blijven
hij is nog steeds met Robin hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
heb passievruchten en aardbeienquote:
das wel goed zo denk ik ,iig voor jezelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben/doe ook aardig. Ik zal idd dat tegen haar zeggen; dan weet ze iig dat ze echt een vriendin voor me was, ook al is dat nu voorbij. Uit alle ervaringen het positieve aspect boven stellen, dan heb je blije gedachtes
dank je SOLquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lieve FFT, je gaat je pas irriteren aan een man zijn laksheid als je een relatie hebt met hem. en dan maakt hij het weer goed met een bloemetje ofzo![]()
En verder: laat die mensen toch gaan, je bent een leuke meid in al je onnozelheidJe hoeft niet achter mensen aan te lopen en ze te bellen en sms-en om vervolgens een dikke vette nul te krijgen
die zie ik altijd nog met em meelopen aan t einde van zijn shows!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij is nog steeds met Robin hoor!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
die zie ik altijd nog met em meelopen aan t einde van zijn shows!
quote:
Isaquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Het is zeker al meer dan een jaar geleden dat ik Dr Phill heb gezien, dus bedankt voor deze update
Toen mijn ex bij me weg was ben ik op zijn site zelfs tips gaan lezen(hey, ik was wanhopig!)
Volgende keer niet wachten maar meteen luid beginnen te snurkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Zo na 10 minuten zus af kunnen kappen aan de foon met de opening van haar : goh je klinkt moe?
(lees ongeinteresseerd wat ik maar slecht kan verbergen bij dat oeverloze gewauwel van haar) dus ik zeg Já, nogal, ik ga ff tukken.
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Isa![]()
![]()
![]()
Ik kijk het ook nooit meer, ik ergerde me kapot. Ik kijk trouwens nooit meer naar dat soort programma's terwijl ik er vroeger van smulde. Maar toen was het nog 'nieuw' denk ik.
Teveel van hetzelfde.
Zo na 10 minuten zus af kunnen kappen aan de foon met de opening van haar : goh je klinkt moe?
(lees ongeinteresseerd wat ik maar slecht kan verbergen bij dat oeverloze gewauwel van haar) dus ik zeg Já, nogal, ik ga ff tukken.
![]()
![]()
My god, hele verhandelingen over haar bezoek aan een musical en wie wat zei wanneer en waarom en de weg ernaar toe en die zei dat en de turkse taxichauffeur en file en een kat van een kennis die weggelopen was en toen zag ze ook nog een aanbieding bij de aldi en toen dacht ze nou ik denk er nog even over na, maar het kurhaus is echt mooi en moet alles verwerken en heb wakker gelegen alles kwam weer voorbij en die kleding en de teksten en prachtig en oh ja die taxi moest ook nog naar gouda maar dat ............. .......................--------------------------_______________quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Volgende keer niet wachten maar meteen luid beginnen te snurken
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
My god, hele verhandelingen over haar bezoek aan een musical en wie wat zei wanneer en waarom en de weg ernaar toe en die zei dat en de turkse taxichauffeur en file en een kat van een kennis die weggelopen was en toen zag ze ook nog een aanbieding bij de aldi en toen dacht ze nou ik denk er nog even over na, maar het kurhaus is echt mooi en moet alles verwerken en heb wakker gelegen alles kwam weer voorbij en die kleding en de teksten en prachtig en oh ja die taxi moest ook nog naar gouda maar dat ............. .......................--------------------------_______________![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze week in week uit dit soort SC's kunnen vullen met geklets, dan moet je toch steeds in herhaling vallen??
haha je hebt wel goed geluisterd dus. Je onthoudt het zelfs!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
My god, hele verhandelingen over haar bezoek aan een musical en wie wat zei wanneer en waarom en de weg ernaar toe en die zei dat en de turkse taxichauffeur en file en een kat van een kennis die weggelopen was en toen zag ze ook nog een aanbieding bij de aldi en toen dacht ze nou ik denk er nog even over na, maar het kurhaus is echt mooi en moet alles verwerken en heb wakker gelegen alles kwam weer voorbij en die kleding en de teksten en prachtig en oh ja die taxi moest ook nog naar gouda maar dat ............. .......................--------------------------_______________![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mens, ik val er zelfs van in slaap door dat alleen al te lezen
Verdomd het is een vianeesquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:55 schreef DarkElf het volgende:
idd
gisteren anderhalf uur met mijn zus gebeld en ben blij dat zij niet zo is
(je weet t nooit met die Vianezen he maar de mijne is anders)
quote:
Mijne is een importVianees, dat scheeltquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdomd het is een vianees
Ik heb nog een zus en die is something completeley different gelukkig
ik scrolde ook naar boven om te zien wat jij nou had geschrevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging checken of ik dat had geschreven
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wacht op de rest.. Wil liever eerst manager zien dan M. (dat meisje), maar manager belt net dat ze vertraging had. Nu verveel ik jullie he?![]()
ik geef appels en Elf die ze niet heeft de schuldquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Gezellig dysfunctioneel SC'tje is dit tochI luv it
AH![]()
met 35% korting speciaal voor Steerquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik geef appels en Elf die ze niet heeft de schuld
nooit !quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wacht op de rest.. Wil liever eerst manager zien dan M. (dat meisje), maar manager belt net dat ze vertraging had. Nu verveel ik jullie he?![]()
precies, meeting gaat niet door, huis is vermistquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz![]()
![]()
Oh en dat huis van Oksel bestaat gewoon niet![]()
LOL,quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
precies, meeting gaat niet door, huis is vermist
IK!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WIE heeft er geen appels in huis?!
lquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:31 schreef TAV74 het volgende:
hmmm, best bizar dat street view in google maps. Ons huis staat er gewoon echt volledig close en scherp op
http://maps.google.com/quote:
uhu, dat was hier gisteren ook erg jummiquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een tipje van Sun en dat heb ik gemaaktSugarsnaps, haricot verts en groene aspergetips met zalm, gebakken aardappeltjes en een sausje van creme fraiche, mayo en mosterd. Errug ok
En ik heb weer voldoende groentjes op
400 gram of zo
onze niet, we waren niet thuisquote:
mm klinkt lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een tipje van Sun en dat heb ik gemaaktSugarsnaps, haricot verts en groene aspergetips met zalm, gebakken aardappeltjes en een sausje van creme fraiche, mayo en mosterd. Errug ok
En ik heb weer voldoende groentjes op
400 gram of zo
moet je wel google earth geinstalleerd hebben krijg ik hier als melding, en dat doe ik dan weer nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
http://maps.google.com/
adres en woonplaats invoeren, een als het er is kun je dan voor streetview kiezen als je op het `markeerpunt` klikt dat het adres aangeeft
wat is een powerplate?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
OMG! Ik ga dinsdag powerplates doen!Wat lijkt me dat gek!
nee hoor, heb ik ook niet geïnstalleerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
moet je wel google earth geinstalleerd hebben krijg ik hier als melding, en dat doe ik dan weer niet
Net gegoogled, een trilplaat die je spieren heel vaak laat aanspannen.quote:
dan snap ik het gewoon nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee hoor, heb ik ook niet geïnstalleerd
lawl, klinkt leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Net gegoogled, een trilplaat die je spieren heel vaak laat aanspannen.
Als je de link van Tav aanklikt, krijg je een kaart. Dan klik je bovenaan de kaart op kaart of earth en kan je een plaats invoeren.quote:
Het was ookquote:
Ik vind het klinken als een tell-sell reclame, het is overal goed voor. En daar geloof ik niet in.quote:
Of je gaat op vrijdag koken, na de foto business?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was ook![]()
Leuk experimentje ook zo
Misschien moet ik vaker vakantie nemen
Heb ik tenminste de rust om fatsoenlijk te koken
Hmm is dat wat? ik zit telkens te twijfelen of ik het zal gaan kijken.. Maar ik kijk al zoveel series..quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:
tijd om een meisjesserie te kijken (de mr is er toch niet) : Cougar Town
Dat ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of je gaat op vrijdag koken, na de foto business?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
Maar goed dat de super net dicht gaat, anders was ik een bak ijs gaan kopen
heb net de pilot aangezet..quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmm is dat wat? ik zit telkens te twijfelen of ik het zal gaan kijken.. Maar ik kijk al zoveel series..
Hahaquote:
Dat weet je nooit, maar fijn dat je er bent voor haar!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:57 schreef Aure het volgende:
Hoi liefjes![]()
Net uit eten geweest met een vriendin die ik al heeel lang niet heb gezien, was erg gezelligLekker op t terras gezeten!
En morgen ga ik kroelen met mn vriendinneke die dat wel heel hard kan gebruiken, ik had dr vanochtend aan de telefoon en ze klinkt nog steeds zo sterkBen ergens wel bang dat de klap nog moet komen ofzo
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:58 schreef Laydina het volgende:
Maar goed dat de super net dicht gaat, anders was ik een bak ijs gaan kopen
quote:
Ik ook niet. Ik val overal af, behalve bij mijn buik. Ik ga eindigen als een oliebol op dunne pootjes.quote:
plan maar een rustdag in voor de woensdag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
OMG! Ik ga dinsdag powerplates doen!Wat lijkt me dat gek!
appels hangen nog aan de boom in de tuin.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WIE heeft er geen appels in huis?!
Cougar Town is van Bill Lawrence, het project dat hij startte nadat Scrubs was afgelopen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:46 schreef DarkElf het volgende:
tijd om een meisjesserie te kijken (de mr is er toch niet) : Cougar Town
Meer dan fitness? Ik ben dan nogal fanatiek en moet altijd bedenken dat ik nog naar huis moet fietsen.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:11 schreef z80 het volgende:
[..]
plan maar een rustdag in voor de woensdag.
als je een beetje fanatiek de oefeningen doet vreet dit energie.
Dat worden buikspieroefeningen doen enzo dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik val overal af, behalve bij mijn buik. Ik ga eindigen als een oliebol op dunne pootjes.![]()
Maar ik heb wel ijs. En chocoladesaus.......
Vet laat zich niet plaatselijk verbranden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat worden buikspieroefeningen doen enzo dus.
Maar het helpt welquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vet laat zich niet plaatselijk verbranden.
Kennelijk verbrandt het nu wel plaatselijk, maar dat is ook leuk. Opeens heb ik weer polsen en knieeen en ellebogen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vet laat zich niet plaatselijk verbranden.
Ik doe ook buikspier oefeningen hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Helpt nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat worden buikspieroefeningen doen enzo dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |