Ik heb heerlijk elke dag gefietst hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan ze rustig thuislaten. Zal ze niet missen.
12 km gewandeld hier in de omgeving met de hond van hier.
Nu tour kijken.
Ja, en zoniet dan maak je het waarquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want alles wat daar staat is waar!
Niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want alles wat daar staat is waar!
quote:
We houden allemaal van je lieve Steerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En heb net snel alles teruggebladerd: dank iedereen voor alle zorgen terwijl ik lag te ijlen in het ziekenhuis/hotelkamer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....net een zooi foto's erdoorheen gejaagd. Ik ga nu toch maar eens aankleden en wandelen
Tokkiequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.....net een zooi foto's erdoorheen gejaagd. Ik ga nu toch maar eens aankleden en wandelen
Yeahquote:
Nee. Ik wacht op jou om dat in Rotterdam te gaan doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou die nu op een bierkratje buiten gaan zitten en chickies nafluiten?
ben je wandelend aan t fokken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht op jou om dat in Rotterdam te gaan doen
Ik ben nog niet weg hequote:
Fluitze !quote:
nog steeds niet over terwijl ik dat iedere keer hardop wens. gisteren zou hij laten weten of hij kon afspreken, liet hij niks van zich horen. vandaag ook niet tot ik em (natuurlijk stomme ik) hem om half 1 belde en hij niet doorhad dat hij iets fouts deed. hij had het druk en dacht als ie niks zou laten horen, ik zou weten dat het niet doorgingquote:
jullie zijn idd niet getrouwd...heldere analyse van hemquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog steeds niet over terwijl ik dat iedere keer hardop wens. gisteren zou hij laten weten of hij kon afspreken, liet hij niks van zich horen. vandaag ook niet tot ik em (natuurlijk stomme ik) hem om half 1 belde en hij niet doorhad dat hij iets fouts deed. hij had het druk en dacht als ie niks zou laten horen, ik zou weten dat het niet doorging![]()
en hij begrijpt het nog niet dat ik loop te zuchten hierom, want "we zijn immers toch niet getrouwd"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kost dat nou? Zo'n Tsjechische?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
sommige dingen moet je gewoon ervaren Steer....zoals de Tsjechische dames
Ik bén een slingerquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
Jij bent inmiddels zo slank, jij past wel tussen twee van die slingers
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jullie zijn idd niet getrouwd...heldere analyse van hemhij zit niet op relatie te wachten want hij heeft er net één van 3 jaar achter de rug. dat begrijp ik goed maar hoor soms ook van mensen dat als iemand iemand echt leuk vind het diegene niet uitmaakt dat die net een relatie heeft gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat laatste hoop ik ergens niet
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hij houdt niet van moeilijke gesprekken noemt hij dat. hij is gewoon makkelijk (een echte Amsterdammer) zegt hij. en hij zegt dat hij me leuk vind en als ik iets dieps vraag is het gelijk: "begin je nou alweer"quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Da's spijtig om te horen FF
Het lijkt erop dat hij echt niet verliefd op jou is (je denkt immers bijna continu aan de ander als dat wel zo is, ook als je het druk etc. hebt) en dat hij niet op een relatie of vriendschap zit te wachten.
Wat nu?
je houdt altijd een 'probleemzone'. lichaamsdeel(delen) die stukken moeilijker gaan. je ziet er toch goed uit johquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bén een slinger
Die heupen, buik & maag willen er niet af
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk zijn jullie dus fuckbuddies, want 'vrienden dingen' (regelmatig terrasje pakken, praten met elkaar, delen) doen jullie dus ook niet, omdat hij dat niet wil en jou afhoudt.
Maar wel buddies waarvan eentje meer wil dan af en toe een wip. Klinkt niet alsof je helemaal gelukkig bent met deze situatie?
we doen wel (eens) dingen als terrasje pakken (af en toe ja), maar ik wil gewoon van mn verliefde gevoel voor hem af. hij doet zoveel dingen niet of fout wat gewoon niet goed kan gaan. maar als ik aan zijn glimlach denk dan smelt ik als een 14-jarige naieve puberquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk zijn jullie dus fuckbuddies, want 'vrienden dingen' (regelmatig terrasje pakken, praten met elkaar, delen) doen jullie dus ook niet, omdat hij dat niet wil en jou afhoudt.
Maar wel buddies waarvan eentje meer wil dan af en toe een wip. Klinkt niet alsof je helemaal gelukkig bent met deze situatie?
Stomme foute mannenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
we doen wel (eens) dingen als terrasje pakken (af en toe ja), maar ik wil gewoon van mn verliefde gevoel voor hem af. hij doet zoveel dingen niet of fout wat gewoon niet goed kan gaan. maar als ik aan zijn glimlach denk dan smelt ik als een 14-jarige naieve puber
quote:
Ik heb twee externe 1.5 TB schijven waarvan er eentje bij mijn ouders ligtquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:
heb eindelijk eens tijd gemaakt voor t opschonen van foto's ... zit nog veel crap tussen en tis nu echt eens tijd om te zien wat ik wel wil bewaren en wat niet.
iemand een idee hoe je t beste een backup goed kan bewaren en waarop? dvd's gaan na jaren toch slechter worden?
We hadden onze oordopjes weer inquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:33 schreef Sunnythesun het volgende:ik was jullie kwijt in MAT.. Dacht echt dat ik al wat gezegd had hier
Ik heb voor foto's een stickje gekocht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:
heb eindelijk eens tijd gemaakt voor t opschonen van foto's ... zit nog veel crap tussen en tis nu echt eens tijd om te zien wat ik wel wil bewaren en wat niet.
iemand een idee hoe je t beste een backup goed kan bewaren en waarop? dvd's gaan na jaren toch slechter worden?
de mr zei dat ook al idd... toch maar eens een externe schijf aanschaffen danquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb twee externe 1.5 TB schijven waarvan er eentje bij mijn ouders ligtEn er komt een 2 TB in mijn fileservertje voor nog een kopie. Iig van al mijn originele bestanden.
DVDs zijn idd niet de meest briljante opslagmedia.
Ik denk dat een extern schijfje groot genoeg is om ze erbij te kunnen plaatsen. Ben je iig zeker dat ze op meer plaatsen staan. Je zou ook nog kunnen overwegen een schijf buitenshuis te plaatsen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de mr zei dat ook al idd... toch maar eens een externe schijf aanschaffen dan
heb ook foto's van vroeger 9dia's van heel vroeger die gescand zijn) op dvd, die kan ik dus ook beter op zo een externe gaan zetten?
ja das ook wel een idee idd. Ben al heel veel kwijtgeraakt van vroeger toen onze kelders (we waren net verhuisd dus er stond een hele hoop beneden nog, voor t uitzoeken) ondergelopen waren dus ben wel huiverig voor meer kwijtraken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat een extern schijfje groot genoeg is om ze erbij te kunnen plaatsen. Ben je iig zeker dat ze op meer plaatsen staan. Je zou ook nog kunnen overwegen een schijf buitenshuis te plaatsen.
Wat zonde Elfquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef DarkElf het volgende:
ja das ook wel een idee idd. Ben al heel veel kwijtgeraakt van vroeger toen onze kelders (we waren net verhuisd dus er stond een hele hoop beneden nog, voor t uitzoeken) ondergelopen waren dus ben wel huiverig voor meer kwijtraken.
Dat is ook nog een optie, DEquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als amateurhobbyist heb ik na mijn vorige externe HD crashonline 20 GB aan fotoopslagruimte bij Google Picasa gekocht voor de prijs van een glaasje bier per jaar. Voldoende om alle foto's op 1600x1200 JPG op te slaan als backup.
Dat kan ja! Daar heb je hele mooie scanners voorquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zonde Elf
Wij hebben in de gangkast ook nog een hele doos met dia's van vroegah staan.
Eigelijk wil ik die ook nog een keer uitzoeken, en de leuke, belangrijke plaatjes op CD laten zetten.
(als dat al kan)
doodzonde, moest ook echt even huilen toen ik dozen vol kinderboeken en fotoboeken terugzag onder een dikke laag modder en veel water...quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zonde Elf
Wij hebben in de gangkast ook nog een hele doos met dia's van vroegah staan.
Eigelijk wil ik die ook nog een keer uitzoeken, en de leuke, belangrijke plaatjes op CD laten zetten.
(als dat al kan)
Ervaringsdeskundige hierquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
Tis veel werk maar het is het echt waard
Omdat je van pijn houdtquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ikm 'n pincet niet meegenomen naar m'n werk
airco kan. niet genoeg gegeten kan niet. niet genoeg gedronken.. nou ja, altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Airco, niet genoeg gegeten / gedronken en spanningen mogelijke oorzaken ja.
omdat je zoiets niet meeneemt naar je werk? of ben ik nu een vent?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ikm 'n pincet niet meegenomen naar m'n werk
Nee hoor. Ik vind het wel relaxed, heb ik wat afleiding tijdens m'n werk. En hoef ik het thuis niet meer te doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Omdat je zoiets niet meeneemt naar je werk? of ben ik nu een vent?
Nop, liever op t werk. Thuis neem ik er de tijd niet voor en heb ik slechter lichtquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of eh je epileert je wenkbrauwen liever thuis?
eens in de 5 weken? dat is echt veels te weinig voor mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn zus epileert mijn wenkbrauwen als ik bij haar ben of zij bij mij (eens in de 5 weken)
Jij bent niet zo'n tuttebel hequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik ben zoooo blij dat mijn wenkbrauwen goed zijn van nature.. epileren echt![]()
![]()
ik hoef gelukkig ook nauwelijks iets te doen en heb blond haar natuurlijk, scheelt ook al.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh ik ben zoooo blij dat mijn wenkbrauwen goed zijn van nature.. epileren echt![]()
![]()
Nee, vreselijk! Ik kan bijvoorbeeld ook echt niet met make-up overweg.. dus dat gebruik ik maar gewoon nietquote:
heb ik ook lang volgehouden hoor, tenminste ik dacht dat ze goed warenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik denk niet dat ze goed zijn, ik vind dat ze goed zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik ook lang volgehouden hoor, tenminste ik dacht dat ze goed waren![]()
mn zussen bleven laatste jaren maar vragen waarom ik ze niet epileerde en op een gegeven moment werd ik als het ware gedwongen te gaan zitten en werden ze geëpileerd (half jaar geleden).
om daarna te horen te krijgen dat ik er echt niet uitzag daarvoor
dat scheelt zeker ja! mensen met donker haar (en blanke huid) moeten ook veel eerder hun benen scheren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze goed zijn, ik vind dat ze goed zijn![]()
En ze zijn dun en vrij licht gekleurd, dus als er al iets 'mis' mee zou zijn zie je dat toch niet
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat scheelt zeker ja! mensen met donker haar moeten ook veel eerder hun benen scheren.
Ooit heb ik als wilde dwarsche puber mijn wenkbrauwen afgeschorenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, vreselijk! Ik kan bijvoorbeeld ook echt niet met make-up overweg.. dus dat gebruik ik maar gewoon niet
Dat moet ik dan weer wel jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat scheelt zeker ja! mensen met donker haar (en blanke huid) moeten ook veel eerder hun benen scheren.
wat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Ooit heb ik als wilde dwarsche puber mijn wenkbrauwen afgeschoren![]()
![]()
dat heb ik ook!! dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
En ik trek een lijntje zwart onder mijn ogen, that's it.
(als ik dat laatste niet doe, vragen mensen altijd of ik moe of hoofdpijn heb)
geeft niks toch? je hoeft ze echt niet te epileren hoor. vroeger deden mensen dat sowieso nooitquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat moet ik dan weer wel ja(in de lente/zomer)
Maar ik zou echt niet weten wat er anders aan mijn wenkbrauwen zou moeten.. ze zien er uit zoals ze er uit zien, vind het prima
Ik begin er gewoon niet aan, dan zijn de mensen het gewoon gewend zo..quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Yups, in een 'dark' periode, wilde ik zélf een zwarte strakke lijn tekenen ipv die borstels die ik van nature hebquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Sunnythesun het volgende:
rampzalig lelijk wit met rode stippen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
mafkeesje was je vroegerquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, in een 'dark' periode, wilde ik zélf een zwarte strakke lijn tekenen ipv die borstels die ik van nature heb
Ik was 13 of zo
golfer, ik scheer me tóch
Naar huis
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit heb ik als wilde dwarsche puber mijn wenkbrauwen afgeschoren![]()
![]()
Daarna heeft een kennis ze af en toe geepileerd en nu zit ik met de gebakken peren. 2 volkomen verschillende wenkbrauwen waarvan ik het ergste maar een 'beetje' bijhou
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]haha andersom jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |