Nee en Menchov heeft vanochtend aangegeven niet te gaan aanvallenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Bonzoo het volgende:
Denken jullie dat menchov in de tijdrit sneller kan zijn dan contador?
Kan. Maar is niet gezegd dat ´ie het is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Bonzoo het volgende:
Geen twee minuten. Maar hij kan wel sneller, ligt aan de vorm van de dag wie er beter is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:03 schreef Bonzoo het volgende:
het is niet omdat hij dat smorgens zegt, dat dat ook zo zal zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Nee en Menchov heeft vanochtend aangegeven niet te gaan aanvallenWat een corkee.
ja ik snap ook niet waarom gesink niet iets meer voor eigen kans gaat ipv dalijk weer te moeten lossen als schleck + contador gaan...bergop kan hij weinig nog betekenen voor Menchov...dat zou wel kunnen met een aanval:P boeie dat je dan niet 6e word...magoed hij heeft ook niet de vormquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Vino heeft het dit jaar anders genoeg voorgedaan. Rabo heeft sowieso geen een etappeoverwinning en dat gaat dit jaar ook niet meer gebeuren zo, triest. De Giro heeft ook aangetoond dat aanvallen loont. Maar ja, dit is de Tour he, waar aanvallen verboden is. Ik zie liever iemand strijdend ten onder gaan dan straks weer te moeten afhaken als Schleck en Contador een versnellinkje plaatsen. Respect voor Rabo daalt de laatste jaren flink voor mij.
Dat zei hij gister tijdens de rustdag volgens mij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Nee en Menchov heeft vanochtend aangegeven niet te gaan aanvallenWat een corkee.
Precies, kan ook dat hij zegt van niet en het toch doetquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
het is niet omdat hij dat smorgens zegt, dat dat ook zo zal zijn.
Heel irritant ja, praten ze nou zo overdreven hard of zitten ze daar hutje mutje op elkaar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:05 schreef Lexis het volgende:
Trouwens, die Spanjaarden op de achtergrond.
Daar verbaasde ik me ook al over.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de tijdrit te maken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:04 schreef Cross9 het volgende:
[..]
Delgadoquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:05 schreef Lexis het volgende:
Trouwens, die Spanjaarden op de achtergrond.
beidenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:06 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Heel irritant ja, praten ze nou zo overdreven hard of zitten ze daar hutje mutje op elkaar?
De etappe winnen , podium zou ook nog een sensatie zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie mooier, Gesink op het podium of Gesink die deze etappe wint ?
Normaal gesproken wel ja. Vorig jaar verloor hij rond 1:45 in de lange tijdrit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:06 schreef Breekfast het volgende:
Is Sleck echt zoveel slechter dan Contador in tijdritten trouwens?
Waarom? Denk je dan dat als Menchov als eerste aanvalt hij wel effe Schleck en Contador losrijdt.quote:
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:06 schreef Breekfast het volgende:
Is Sleck echt zoveel slechter dan Contador in tijdritten trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |