Een kilometer of 55 nogquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:53 schreef Lexis het volgende:
Even voor de kenners... Hoelang is het van de top van de soulor naar de voet van de tourdemalet?
en moeten ze dan 18.5 km klimmen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Tourmalet is iets meer dan 18 km lang. Rond 18.5 km voor de finish start de Tourmalet.
ja, wat bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat ook wel weer wat zegt over de bolletjestrui
quote:
en de p van mij smilie met hoofdletter....quote:
wat een non-kenner die herbertquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:55 schreef knep het volgende:
Herbert denkt dat McEwen nog altijd bij Lotto rijdt.
Epic fail![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucien_Van_Impequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie is Van Impel?
En der wordt niets nagepraat
Je Nederlands zuigtquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:59 schreef CaLeX het volgende:
[..]
en de p van mij smilie met hoofdletter....
en je punt is?
Dat is geen Van Impel..quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucien_Van_Impe
quote:
Vino heeft het dit jaar anders genoeg voorgedaan. Rabo heeft sowieso geen een etappeoverwinning en dat gaat dit jaar ook niet meer gebeuren zo, triest. De Giro heeft ook aangetoond dat aanvallen loont. Maar ja, dit is de Tour he, waar aanvallen verboden is. Ik zie liever iemand strijdend ten onder gaan dan straks weer te moeten afhaken als Schleck en Contador een versnellinkje plaatsen. Respect voor Rabo daalt de laatste jaren flink voor mij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien kun jij Gesink even voordoen hoe het moet
Dan is de etappe nog niet klaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:00 schreef Bonzoo het volgende:
Hoelaat denken jullie ongeveer dat de etappe klaar is? Moet kwart over 5 naar m'n werk.
Ah kutquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan is de etappe nog niet klaar.
Rond 17.30
Gesink die de etappe wintquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef tong80 het volgende:
Wat vinden jullie mooier, Gesink op het podium of Gesink die deze etappe wint ?
Beide gebeurt niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef tong80 het volgende:
Gesink die deze etappe wint! 100%quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:01 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |