abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:11:00 #176
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85567594
Dan is het weer een schilderij waar een vrouw net even te schaars is gekleed.
Dan is het weer een kerstboom dat niet door de beugel kan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:13:18 #177
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85567655
:').... Omdat er varkens op staan.
AFC AJAX
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:15:04 #178
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85567702
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:56 schreef Karina het volgende:
Misschien moeten we, om niet alle Hindoes te beledigen, ook dan maar alle schilderijen met koeien erop weghalen.
Alle koeien het land uit :Y
AFC AJAX
pi_85567854
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heerlijk bericht weer voor je lachspieren over de zelfislamisering van intelligent Nederland.

Zelfs extremistische moslims kunnen een voorbeeld nemen aan debiele kaaskoppen.
Mag hopen dat de betreffende patient die de klacht indiende inmiddels is overleden, extreem politiek correcte mongool :r
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2010 @ 13:26:30 #180
230491 Zith
pls tip
pi_85568023
OMG EN IK WILDE ZO GRAAG DIT SCHILDERIJ ZIEN :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85568212
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Zith het volgende:
OMG EN IK WILDE ZO GRAAG DIT SCHILDERIJ ZIEN :(
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_85568261
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:52 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

:D

Doe effe normaal joh.

JIj stelt heel duidelijk:
[..]

Oftewel, je zegt dat moslims gekwetst zouden moeten zijn door dit schilderij, ook al noem je het niet expliciet. Dat is nu niet het geval, dus je stelling slaat nergens op. :)
Hoe weet jij dat nou? Omdat een Nederlander heeft geklaagd weet jij dat moslims zich er niet gekwetst door voelen?
Toon dat eens even voor me aan.
pi_85568282
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Mag hopen dat de betreffende patient die de klacht indiende inmiddels is overleden, extreem politiek correcte mongool :r
Ik denk eerder een real life troll.
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:35:44 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85568306
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Omdat een Nederlander heeft geklaagd weet jij dat moslims zich er niet gekwetst door voelen?
da's een leuke... iets aantonen wat er niet is... uhmmm nee die houden we erin :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_85568336
quote:

[..]

:')

Waarom zou dat aangetoond moeten worden? Heeft er een moslim geklaagd? Nee.

Waarom toch dat gezeik op moslims dan. Zelfde verhaal met die kerstboom en Sinterklaas , moslims klagen er niet over. Maar toch bedenken een paar mensen dat moslims zich wellicht beledigd zouden kunnen voelen erdoor. Zegt meer over die mensen en hoe zij moslims zien eigenlijk.

Er leven al decennia moslims in Nederland en Sinterklaas of een kerstboom is eigenlijk nooit een probleem geweest.
pi_85568492
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:

Waarom zou dat aangetoond moeten worden? Heeft er een moslim geklaagd? Nee.

Is daarmee bewezen dat ze er geen aanstoot aan nemen? Nee.
Hebben ze in het verleden er aanstoot aangenomen? Ja.

Moet ik hem er nog inkoppen? Al gedaan ^O^
pi_85568513
Is dit geen publiciteitsstunt van een 'kunstenares' die wat aan haar tanende roem wil doen?
Cool story, Hansel.
pi_85568698
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Wanneer (in het verleden) hebben "de moslims" (allemaal natuurlijk, unaniem) aanstoot genomen van dit schilderij met een varken, hangende in een kliniek in Leerdam?? (bron?)
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_85569515
Geen wonder dat die mongool van een Wilders zo populair is, omdat mensen nog steeds voor moslims denken. Wat voor hen het beste enzo zou kunnen zijn. Hebben zij zelf een klacht ingediend? Nee, laat het dan toch, kom op zeg. Het zijn gewoon mensen hoor.
pi_85569592
quote:

[..]

Eerlijk gezegd valt het me juist op dat de Nederlandse moslim niet degene is die het aanhaalt. Ik kan me dit herinneren dat het weer een balnke autochtoon (geen moslim) was die ook de moslims op dezelfde wijze wegzette bij fortis door het varkentje te willen vervangen.

Wij hebben voor de gein (gewoon elkaar klieren) eens op een verjaardag een moslim een varkentje van plastick gegeven. tijdens onze gezamelijke vakantie. Hij was net zo aan het ouwehoeren over de Nederlandse vrouwen door ons een boerka te willen kopen want we zaten met zijn allen in een kamer en uiteraard wordt er dan wel eens over dat soort dingen gegeind.. Als antwoord op het plastick varken kregen mijn schoonzusje een heksendiploma. Hij heeft het varken nog.

De meeste moslims in Nederland zitten daar echt niet mee hoor. Kinderen tekenen gewoon een varken (wat er dan voor door moet gaan)op een kleuterschool wanneer ze boerderij dieren moeten tekenen en daar zijn ook nooit klachten over geweest.

Het valt mij dus op dat dit soort dingen juist niet van de Nederlandse moslim (en daar hebben we het toch over) afkomt
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_85569618
Wijze_Appel wil jij bewijzen dat basischoolleraren geen massamoordenaars zijn?

Volgens mij is dat ook nooit bewezen namelijk.
pi_85570664
Ik denk dat er meer aan de hand was.
A. De patiënt was paranoïde, zag dat varken hangen en was bang voor aanslagen van moslims op het ziekenhuis (met gebrek van kennis over moslims, waarschijnlijk Telegraaflezer). De directie was toen ook bang (''we moeten de gezondheid van patiënten niet riskeren'') en heeft ze verwijderd.
B. De patiënt was Fok!er en na de verwijdering van KLB moest hij ergens over klagen zonder de klaagbaak. Hij zag de schilderijen hangen en daar was zijn ideetje.
C. De patiënt was anti-moslim en had een plannetje hoe hij moslims nog zwarter kon maken, als dit aandacht kreeg van de Telegraaf.

Speculaties, ja ik zuig het ook uit mijn duim.
pi_85576164
quote:

[..]

Achja.... Stellingen zonder bewijs plaatsen, en als iemand daar kritisch op reageert, moet diegene maar met bewijzen komen _O-

Wat een kansloze manier van discussie voeren heb jij toch.
Leaf
pi_85576332
quote:

[..]

Vooral de laatste zin is buitengewoon hilarisch. Je doet alsof je iedereen omver hebt geluld maar niets is minder waar :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85576596
quote:

[..]

Ze?

Omdat er ooit eens een paar moslims geklaagd hebben over een schilderij, klagen ze allemaal altijd over schilderijen. Dat is jouw denkwijze.

Op die manier kan ik net zo goed stellen dat alle christenen een hekel hebben aan muziek. Er was ooit eens een dominee die en bommelding deed om een Madonna concert te voorkomen.

Bewijs jij nu maar eens dat christenen geen probleem hebben met popmuziek.
Leaf
pi_85576810
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:15 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ze?

Omdat er ooit eens een paar moslims geklaagd hebben over een schilderij, klagen ze allemaal altijd over schilderijen. Dat is jouw denkwijze.

Op die manier kan ik net zo goed stellen dat alle christenen een hekel hebben aan muziek. Er was ooit eens een dominee die en bommelding deed om een Madonna concert te voorkomen.

Bewijs jij nu maar eens dat christenen geen probleem hebben met popmuziek.
Mijn moeder was fan van en streng christelijk. Je bewijs! :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_85576882
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef IHVK het volgende:
Wijze_Appel wil jij bewijzen dat basischoolleraren geen massamoordenaars zijn?

Volgens mij is dat ook nooit bewezen namelijk.
Dus ik heb mijn kind bij een massamoordenaar in de klas laten zitten? Waarom kom je daar niet eerder mee! o|O
pi_85580250
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef Frollo het volgende:

[..]

Wat een baas, gewoon IRL gaan lopen trollen. :')
:D
pi_85580369
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En vraag je nou maar eens af waarom moslims zich altijd gekwetst voelen en Joden amper klagen over dat soort onbenulligheden.
Joden klagen juist om de haverklap als er iemand is die ook maar iets negatiefs over ze zegt :')

En bovendien heeft hier geen moslim over geklaagd.

Voor een wijze appel ben je niet heel wijs...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2010 20:10:01 ]
pi_85645323
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Joden klagen juist om de haverklap als er iemand is die ook maar iets negatiefs over ze zegt :')

En bovendien heeft hier geen moslim over geklaagd.

Voor een wijze appel ben je niet heel wijs...
Een varken is voor een jood ook onrein
Je zou juist verwachten dat een jood over zoiets als een spaarvarken zou klagen.

Dat eeuwige gejammer van die mongolen

Hier nog zo'n stukje oud nieuws:

Muslims outraged at police advert featuring cute puppy sitting in policeman's hat

http://www.dailymail.co.u(...)-policemans-hat.html.

Je hoort de negers toch ook niet zaniken over het feit dat het hondje zwart is
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')