Alle koeien het land uitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:56 schreef Karina het volgende:
Misschien moeten we, om niet alle Hindoes te beledigen, ook dan maar alle schilderijen met koeien erop weghalen.
Mag hopen dat de betreffende patient die de klacht indiende inmiddels is overleden, extreem politiek correcte mongoolquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heerlijk bericht weer voor je lachspieren over de zelfislamisering van intelligent Nederland.
Zelfs extremistische moslims kunnen een voorbeeld nemen aan debiele kaaskoppen.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:26 schreef Zith het volgende:
OMG EN IK WILDE ZO GRAAG DIT SCHILDERIJ ZIEN
Hoe weet jij dat nou? Omdat een Nederlander heeft geklaagd weet jij dat moslims zich er niet gekwetst door voelen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:52 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Doe effe normaal joh.
JIj stelt heel duidelijk:
[..]
Oftewel, je zegt dat moslims gekwetst zouden moeten zijn door dit schilderij, ook al noem je het niet expliciet. Dat is nu niet het geval, dus je stelling slaat nergens op.
Ik denk eerder een real life troll.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Mag hopen dat de betreffende patient die de klacht indiende inmiddels is overleden, extreem politiek correcte mongool
da's een leuke... iets aantonen wat er niet is... uhmmm nee die houden we erinquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Omdat een Nederlander heeft geklaagd weet jij dat moslims zich er niet gekwetst door voelen?
Toon dat eens even voor me aan.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Omdat een Nederlander heeft geklaagd weet jij dat moslims zich er niet gekwetst door voelen?
Is daarmee bewezen dat ze er geen aanstoot aan nemen? Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:
Waarom zou dat aangetoond moeten worden? Heeft er een moslim geklaagd? Nee.
Wanneer (in het verleden) hebben "de moslims" (allemaal natuurlijk, unaniem) aanstoot genomen van dit schilderij met een varken, hangende in een kliniek in Leerdam?? (bron?)quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Is daarmee bewezen dat ze er geen aanstoot aan nemen? Nee.
Hebben ze in het verleden er aanstoot aangenomen? Ja.
Moet ik hem er nog inkoppen? Al gedaan
Eerlijk gezegd valt het me juist op dat de Nederlandse moslim niet degene is die het aanhaalt. Ik kan me dit herinneren dat het weer een balnke autochtoon (geen moslim) was die ook de moslims op dezelfde wijze wegzette bij fortis door het varkentje te willen vervangen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Achja.... Stellingen zonder bewijs plaatsen, en als iemand daar kritisch op reageert, moet diegene maar met bewijzen komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:34 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Vooral de laatste zin is buitengewoon hilarisch. Je doet alsof je iedereen omver hebt geluld maar niets is minder waarquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ze?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Mijn moeder was fan van en streng christelijk. Je bewijs!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ze?
Omdat er ooit eens een paar moslims geklaagd hebben over een schilderij, klagen ze allemaal altijd over schilderijen. Dat is jouw denkwijze.
Op die manier kan ik net zo goed stellen dat alle christenen een hekel hebben aan muziek. Er was ooit eens een dominee die en bommelding deed om een Madonna concert te voorkomen.
Bewijs jij nu maar eens dat christenen geen probleem hebben met popmuziek.
Dus ik heb mijn kind bij een massamoordenaar in de klas laten zitten? Waarom kom je daar niet eerder mee!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef IHVK het volgende:
Wijze_Appel wil jij bewijzen dat basischoolleraren geen massamoordenaars zijn?
Volgens mij is dat ook nooit bewezen namelijk.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat een baas, gewoon IRL gaan lopen trollen.
Joden klagen juist om de haverklap als er iemand is die ook maar iets negatiefs over ze zegtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En vraag je nou maar eens af waarom moslims zich altijd gekwetst voelen en Joden amper klagen over dat soort onbenulligheden.
Een varken is voor een jood ook onreinquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Joden klagen juist om de haverklap als er iemand is die ook maar iets negatiefs over ze zegt![]()
En bovendien heeft hier geen moslim over geklaagd.
Voor een wijze appel ben je niet heel wijs...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |