En dan doelde ik eigenlijk niet op het openen van een topicquote:
quote:
En dan de echte reden. Peugot zat nel als vele andere automerken in de crisis. Wildde toch met een nieuw model komen, maar de introductie van een compleet nieuw model tijdens een crisis is niet handig dus hebben ze tijdelijk de 206 maar even aangehouden en de + geintroduceerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik dan duidelijkheid geven over de peugeot 206+
Vriend van mij werkt bij de peugeotdealer.
In 2008 is de Peugeot 206 Generation uitgekomen, dit zou het laatste model zijn wat uitgebracht zou worden van de peugeot 206.
Maar omdat de peugeot 206 zo goed liep, en er heel veel van verkocht werd, hebben ze uiteindelijk de peugeot 206+ op de markt gebrachtDie eigenlijk dus bijna gelijkwaardig is aan de peugeot 207
![]()
Verschil zit in de prijs, hij is iets kleiner dan de 207
dat zeg ik toch in principequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:24 schreef crv het volgende:
[..]
En dan de echte reden. Peugot zat nel als vele andere automerken in de crisis. Wildde toch met een nieuw model komen, maar de introductie van een compleet nieuw model tijdens een crisis is niet handig dus hebben ze tijdelijk de 206 maar even aangehouden en de + geintroduceerd
Niks mis mee overigens, stoer karretje
lijkt me wel verstandig van Peugeot. waarom bestsellers wegdoenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik toch in principeIk verwoord het alleen anders
Maar het ziet er naar uit dat de 206+ nog een lange tijd word aangehouden.
Daar dacht ik ook aan, maar kan de 8 niet herleidenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef Rauzer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mario_G%C3%B3mez
Deze 2 kan ik ff snel vinden: pick yoursquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef D. het volgende:
Ben ik weer ff
Ik heb wat hulp nodig
Ik heb een shirt waarop aan de voorzijde GOMEZ staat, en op de achterkant 8
Iemand een idee Welke Gomez hier wordt bedoeld?
Goh, welke zou ik nou kiezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
Deze 2 kan ik ff snel vinden: pick yours
[ afbeelding ][ afbeelding ]
de bovenstquote:
ik denk linksquote:
Mogge iBennyquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen trouwens
Ik was in slaap gevallen op de bank
die is leuk jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |