abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84340385
Dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84340400
Maar is dat niet lastig, zo'n Poolse collega die geen Nederlands spreekt bij mensen met Alzheimer die al zo vaak verward en bang zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84340443
* PdeHoog zet zijn Speedlight 580EX Mk II aan en drukt af
*FLITS*
Zo...nu staan jullie allemaal mooi verlicht op de foto
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:08:46 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84340446
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar is dat niet lastig, zo'n Poolse collega die geen Nederlands spreekt bij mensen met Alzheimer die al zo vaak verward en bang zijn
Die communiceren op hetzelfde niveau en begrijpen elkaar sowieso toch niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:09:08 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84340461
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zet zijn Speedlight 580EX Mk II aan en drukt af
*FLITS*
Zo...nu staan jullie allemaal mooi verlicht op de foto
Flashlight.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84340484
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Ja. En het is dubbel lastig omdat ze én geen tilliften of andere tilhulpmiddelen mogen gebruiken, én omdat ze wel volledig meetellen in de bezetting, én dus geen Nederlands spreken. Je staat dus in de avonddienst met een collega die alleen de lopers naar bed mag brengen. En dat zijn er niet bijzonder veel Mag je zelf de zware bewoners verzorgen. 80% ongeveer

Voordeel is wel dat het studenten Geneeskunde zijn
pi_84340495
P. staat onze afspraak volgende week donderdag nog?
  donderdag 22 juli 2010 @ 01:10:57 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84340511
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat is het toch een slet die P.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84340554
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Als jij hem niet hebt afgezegd wel Ik maak wel een voorbehoud: het moet enigzins redelijk weer zijn. Anders gaan we gewoon gelijk eten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84340564
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is het toch een slet die P.
Ja. En lekker dat het is joh
pi_84340618
Nu slapen
pi_84340674
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:

Als jij hem niet hebt afgezegd wel Ik maak wel een voorbehoud: het moet enigzins redelijk weer zijn. Anders gaan we gewoon gelijk eten
Wat gaan jullie voor hips doen
pi_84340750
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou zeg nu wil ik toffe foto;s ook maar we pmen nog wel ook over waar,hoe laat e.d.
welterusten iig voor nu
pi_84340804
Weltrusten
pi_84340861
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:

Ja. En het is dubbel lastig omdat ze én geen tilliften of andere tilhulpmiddelen mogen gebruiken, én omdat ze wel volledig meetellen in de bezetting, én dus geen Nederlands spreken. Je staat dus in de avonddienst met een collega die alleen de lopers naar bed mag brengen. En dat zijn er niet bijzonder veel Mag je zelf de zware bewoners verzorgen. 80% ongeveer

Voordeel is wel dat het studenten Geneeskunde zijn

Wat is daar het voordeel van? Studenten geneeskunde hebben totaal geen praktische vaardigheden die je als verpleegkundige/verzorgende moet hebben; ze barsten van de medische kennis waar je in de praktijk in een verpleeghuis in de verzorging geen moer aan hebt.
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef golfer het volgende:

Die communiceren op hetzelfde niveau en begrijpen elkaar sowieso toch niet.

Erg kortzichtig.
pi_84340885
Slaap lekker P en MeMo
pi_84340963
MeMo gaat nog niet slapen hoor
pi_84341357
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef Memento-Mori het volgende:
MeMo gaat nog niet slapen hoor

ok

Ben je al naar een kamer in Maastricht aan het zoeken, Memo? Wil dat een beetje?
pi_84341554
ik krijg elke dag een boel mailtjes van kamernet maar meesten zijn opkorte termijn al beschikbaar dus echt actief zoeken is het wat te vroeg voor,moet eerst in okt voorlichtingsdag en metwerkis afgesproken dat ik tot januari 32uur per week ga werken dus veel eerder dan dan ga ik niet weg
pi_84341611
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg elke dag een boel mailtjes van kamernet maar meesten zijn opkorte termijn al beschikbaar dus echt actief zoeken is het wat te vroeg voor,moet eerst in okt voorlichtingsdag en metwerkis afgesproken dat ik tot januari 32uur per week ga werken dus veel eerder dan dan ga ik niet weg

Dan heb je in ieder geval ruim de tijd om te zoeken en ben je niet samen met alle nieuwe eerstejaars aan het zoeken voor september, dat klinkt wel goed. En nu een tijdje 32 uur per week werken is ook lekker zeg
pi_84341799
Daarom. September was zo kort dag en druk en ik wil toch eerst naar de voorlichtingsdag dus lekker even 6maandjes werken en dan weer aan de studie
pi_84342156
zo en nu ga ik ook eens slapen..
pi_84343622
Voor P en zijn Zeeuwse mosselen: laatst in Yerseke gegeten bij 'de Schelde', een aanrader
pi_84343750
SPAM
pi_84343798
Nog 1 nachtje slapen en dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')