Die communiceren op hetzelfde niveau en begrijpen elkaar sowieso toch niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar is dat niet lastig, zo'n Poolse collega die geen Nederlands spreekt bij mensen met Alzheimer die al zo vaak verward en bang zijn
Flashlight.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zet zijn Speedlight 580EX Mk II aan en drukt af
*FLITS*
Zo...nu staan jullie allemaal mooi verlicht op de foto
Ja. En het is dubbel lastig omdat ze én geen tilliften of andere tilhulpmiddelen mogen gebruiken, én omdat ze wel volledig meetellen in de bezetting, én dus geen Nederlands spreken. Je staat dus in de avonddienst met een collega die alleen de lopers naar bed mag brengen. En dat zijn er niet bijzonder veelquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar is dat niet lastig, zo'n Poolse collega die geen Nederlands spreekt bij mensen met Alzheimer die al zo vaak verward en bang zijn
Wat is het toch een slet die P.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
P. staat onze afspraak volgende week donderdag nog?
Als jij hem niet hebt afgezegd welquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:10 schreef Memento-Mori het volgende:
P. staat onze afspraak volgende week donderdag nog?
Ja. En lekker dat het is johquote:
Wat gaan jullie voor hips doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
Als jij hem niet hebt afgezegd welIk maak wel een voorbehoud: het moet enigzins redelijk weer zijn. Anders gaan we gewoon gelijk eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij hem niet hebt afgezegd welIk maak wel een voorbehoud: het moet enigzins redelijk weer zijn. Anders gaan we gewoon gelijk eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. En het is dubbel lastig omdat ze én geen tilliften of andere tilhulpmiddelen mogen gebruiken, én omdat ze wel volledig meetellen in de bezetting, én dus geen Nederlands spreken. Je staat dus in de avonddienst met een collega die alleen de lopers naar bed mag brengen. En dat zijn er niet bijzonder veelMag je zelf de zware bewoners verzorgen. 80% ongeveer
Voordeel is wel dat het studenten Geneeskunde zijn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:08 schreef golfer het volgende:
Die communiceren op hetzelfde niveau en begrijpen elkaar sowieso toch niet.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg elke dag een boel mailtjes van kamernet maar meesten zijn opkorte termijn al beschikbaar dus echt actief zoeken is het wat te vroeg voor,moet eerst in okt voorlichtingsdag en metwerkis afgesproken dat ik tot januari 32uur per week ga werken dus veel eerder dan dan ga ik niet weg
quote:Op donderdag 22 juli 2010 06:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan [ afbeelding ]![]()
![]()
was het lekker? (lopen)quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen allemaal
Alweer een rondje hardgelopentoch lekker zo op de vroege ochtend
Nu ontbijten
Help! Ik herken het huis op zeker, zit alleen ontzettend mijn hoofd te breken waar het nu staat. het kan zomaar eens bij mijn ouders in de straat zijn (maar dan een stuk verderop).quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:07 schreef Bluezz het volgende:
SunKap : de 11 jaars fokmeet wordt gehouden bij jullie buren
hopelijk valt dat allemaal op te lossen. en goede buren is belangrijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren in mijn nieuwe woning wezen kijken en kennis gemaakt met de huidige bewoners. Erg aardige, gastvrije en vriendelijke mensen. Ze lieten de woning nog eens zien en alle punten die de makelaar nog niet genoemd had, zoals putten in de deur (stomme bouwvakkers), slecht schilderwerk (stomme bouwvakkers) en nog meer van zulke dingen. Ook heb ik kennis gemaakt met mijn nieuwe buren en dat zijn net zulke aardige mensen. Ik ga het daar wel uithouden. Erg leuk gepraat en we zien elkaar vast nog wel een aantal keer.
Jammer alleen dat de dakopbouw naar het dakterras lekt. Constructie fout (stomme bouwvakkers), maar er zit 10 jaar garantie op. Vandaag werd er naar gekeken en wordt het opgelost. Zoniet, dan kon ik altijd terugbellen naar het bouw bedrijf. Toch wel jammer ergens, maar de buren (iedereen met dit type woning) heeft al lekkage gehad en opgelost.
Na 2.5 uur was ik nog niet weg.
nee heb gisteravond nog gelopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
heb jij ook nog gelopen vanochtend DE?
Als dat zo is, dan liegt ie wel.. dat is absoluut geen 1km van het station namelijk..quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Help! Ik herken het huis op zeker, zit alleen ontzettend mijn hoofd te breken waar het nu staat. het kan zomaar eens bij mijn ouders in de straat zijn (maar dan een stuk verderop).
Ik verwacht van wel. Bij de buren is het zelfde ook gewoon goed opgelostquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat je leuke buren krijgtje hoeft de deur niet plat te lopen bij elkaar maar tis wel prettig om leuk contact te hebben
hopen dat die lekkage goed opgelost kan worden maar als de rest er al ervaring mee heeft zal t heus wel toch?
Hmm, dan is het toch richting Vriezenveen of idd de weg naar Hoge Hexel, ik herken het op zeker wel namelijk. Even een rondje in de auto rijden vanavondquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn dat je zulke aardige buren krijgt Ann!! En hopen dat het opgelost wordt idd..
[..]
Als dat zo is, dan liegt ie wel.. dat is absoluut geen 1km van het station namelijk..![]()
Neuh! Wat mij betreft absoluut nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
Gaan jullie er heen nu het zo in de buurt is?
Waarom zouden we?? Ik ken al die lui niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
Gaan jullie er heen nu het zo in de buurt is?
Die stond inmiddels op de shortlist jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 04:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Voor P en zijn Zeeuwse mosselen: laatst in Yerseke gegeten bij 'de Schelde', een aanrader
Jij krijgt je foto'squote:Op donderdag 22 juli 2010 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou zegnu wil ik toffe foto;s ook
maar we pmen nog wel ook over waar,hoe laat e.d.
welterusten iig voor nu
En als ze daar wel heen gaan komen ze voor of na die tijd maar een bakkie bij ons doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarom zouden we?? Ik ken al die lui niet hoorDe enige mensen die ik irl zou willen ontmoeten zitten hier en die gaan daar niet heen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 06:37 schreef SeaOfLove het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En als ze daar wel heen gaan komen ze voor of na die tijd maar een bakkie bij ons doen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, een alternatief adres met Whisky. Tijd om eens te gaan plannen.
Wortelchocoladetaart met whisky bij de koffiequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, een alternatief adres met Whisky. Tijd om eens te gaan plannen.
Deal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wortelchocoladetaart met whisky bij de koffie![]()
![]()
Maar dan moet je zelf ook een fles mee nemen om te proeven, dat is de regel hier![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wortelchocoladetaart met whisky bij de koffie![]()
![]()
Maar dan moet je zelf ook een fles mee nemen om te proeven, dat is de regel hier![]()
![]()
Wedden dat ik eerder weer bij jullie op de stoep sta?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha! Wij komen eerst nog een keer naar jou toe geloof ik
Volgens mij kom ik zondag boekjes afleveren?quote:
Dus zo noem je whisky drinken tegenwoordig?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik zondag boekjes afleveren?
Oh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik zondag boekjes afleveren?
is de 'schaam dus ik verberg het maar onder een saai woord' fasequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus zo noem je whisky drinken tegenwoordig?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus zo noem je whisky drinken tegenwoordig?
In je ferkansie de wekker op 6 uur zetten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Leuk die plannen om vroeg op te staanWekkers ingesteld. Eentje om 6 uur, ander om 6:15. Ik ben net wakker
Gaat goed
Blij dat het geen belangrijke afspraken waren
Nouquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:58 schreef Bluezz het volgende:
In je ferkansie de wekker op 6 uur zetten?
Spoor je wel Pee![]()
Nee hoorquote:
Wel lekker toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En veel gezelliger natuurlijk
k snap trouwens niets van de weegschaal. Ik was tijden aan het stabiliseren op 144 en ik heb gister echt niet subtiel gegeven en nu opeens ben ik weer .1.2 kg kwijtWTF
'quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel lekker toch?
Ik heb al een tijdje niet op de weegschaal gestaan, ben van plan het zo te houden
Dat zeggen ze allemaal jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Teveel op de weegschaal staan is inderdaad een slecht plan:Y
Tofquote:Hallo leuteIk ben weer terug uit Dublin, was superleuk!
Oké daar zou ik dus echt agressief van worden maar dat zal dan wel door mijn verleden komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
'
eergisteren was ik in de badkamer; komt mn moeder. zegt ze; "ga es op de weegschaal staan"![]()
dus ik stond erop, ze zag het en zei: "goed zo, houden zo"![]()
zalmquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh DE! Wat stopte jij ook al weer allemaal in dan zalm'taartje'/salade??
welcome back! fijn dat je hebt genotenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Teveel op de weegschaal staan is inderdaad een slecht plan:Y
Hallo leuteIk ben weer terug uit Dublin, was superleuk!
oh mag ik weten wat er is gebeurd ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oké daar zou ik dus echt agressief van worden maar dat zal dan wel door mijn verleden komen
Ow het is niet zo erg als het klinkt hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh mag ik weten wat er is gebeurd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's moet ik nog uitzoeken en bewerkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welcome back! fijn dat je hebt genoten![]()
pics/verhalen/hoogtepunten?
nee ik gebruik gewoon gerookte zalm.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zalm met zout en suiker in de koelkast doen (doe jij dat, DE?).
Dan avocado in blokjes, citroensap erover. Bleekselderij, wortel, gele paprika in blikjes, sjalotje, cherrytomaatjes in kwarten, bieslook en olijven mengen. Beetje olie erover, lepeltje mosterd en de avocado erdoor. En dan leuk opmaken met een kookring.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
Zalm met zout en suiker in de koelkast doen (doe jij dat, DE?).
Dan avocado in blokjes, citroensap erover. Bleekselderij, wortel, gele paprika in blikjes, sjalotje, cherrytomaatjes in kwarten, bieslook en olijven mengen. Beetje olie erover, lepeltje mosterd en de avocado erdoor. En dan leuk opmaken met een kookring.
ken het probleemquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
Kookblaadjes doorkijken als je nog niet gegeten hebt, is niet goedIk zie teveel lekkere dingen die ik vanavond zou kunnen maken
Da's jezelf martelenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken het probleem
toen ik nog in het ziekenhuis aan de sondevoeding lag ging ik een kookprogramma kijkenIk dacht, dat dat niet zoveel zou uitmaken... je had mijn maag moeten horen toen de pan lekker siste omdat ze een mooi stukje vlees erin kieperden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |