Phillipe Leonardquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
Of die linksback die niet kon spelen tegen een rechtsbuiten.
Ja ook een topper gebleken. Je snapt echt werkelijk niet hoe zoiets kan.quote:
Idd een pareltjequote:
Goor was een topaankoop anders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:11 schreef Righteous het volgende:
[..]
Idd een pareltje
Eigenlijk zoek ik die lijst die ik een keer ergens gezien heb met alle mislukte spelers van Feyenoord de afgelopen 10 jaar. Circuleert ergens op het net![]()
Dat zijn echt iets van 100 spelers waar flink voor betaald is en stuk voor stuk zijn ze keihard mislukt![]()
En diezelfde scouts die zulke gasten hebben aangeraden bij de clubleiding zitten nog gewoon bij de club![]()
Weet ook niet waarom ALLE spelers mislukken , Kuyt niet nee maar verder ? Enige wat aardig werkt zijn onze jeugdspelers .
Al zijn we straks weer gezond ga please geen spelers meer kopen zoals Tiendalli, Hofs, Buijs, Babos,Bosschaart, Ekramy , Saïdi , Charisteas, Greene, Boussabon, Léonard , Schreuder, Pardo, Huysegems , Kolka , Bandalovski ,Gibbs, Mtiliga, Dondé , Ösltlund, Goor,Lurling, Magraõ
Niet te vergeten deze topper Thumbs up![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja die had het gehad met het Legioen en is toen voor 1.7 miljoen naar Belgie opgerotquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goor was een topaankoop anders.En Bosschaart en Hofs waren op dat moment ook geen onlogische aankopen.
Niet met het Legioen toch? Vooral met de beleidsbepalers destijds, en dat was voor 100 % terecht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:15 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja die had het gehad met het Legioen en is toen voor 1.7 miljoen naar Belgie opgerot
Ik heb het niet over logica maar of ze feitelijk geslaagd of gefaald hebben bij Feyenoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goor was een topaankoop anders.En Bosschaart en Hofs waren op dat moment ook geen onlogische aankopen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet met het Legioen toch? Vooral met de beleidsbepalers destijds, en dat was voor 100 % terecht.
Daarna kreeg ie onterecht idd het hele Legioen over zich heen, maar hij had gewoon gelijk. Had alleen niet zo in het openbaar kritiek moeten hebben.
Maar het was wel gewoon een hele goede voetballer.
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .quote:Niet Salomon Kalou, maar Bart Goor was hét onderwerp van gesprek op de eerste Feyenoord-training. 'Ik zit met Goor in mijn maag', bekende de nieuwbakken trainer Erwin Koeman.
De Belg werd naast de Kuip uiterst vijandig bejegend door het massaal opgekomen Legioen. 'En ook tegen mij persoonlijk heeft Goor verteld dat hij het helemaal met Feyenoord heeft gehad', aldus Koeman tegenover het ANP.
Koeman wil de 32-jarige linkermiddenvelder niet graag kwijt. 'Misschien moet hij door de zure appel heenbijten', vervolgde Koeman. 'Hij moet zich in ieder geval niet laten kennen nu de fans hem even niet zien zitten.'
Technisch directeur Mark Wotte liet weten dat Goor in principe bij Feyenoord blijft. De Belg wil zelf graag naar Anderlecht, maar de prijs die Feyenoord voor Goor vraagt (zo'n twee miljoen euro) is voor paarswit veel te hoog.
'Feyenoord vraagt te veel geld', aldus Anderlecht-manager Herman van Holsbeck in het Rotterdams Dagblad. 'Dat is begrijpelijk, want Goor is een belangrijke speler.'
Probleem voor de Brusselse club is echter dat Goor met zijn 32 jaar na zijn contract periode geen restwaarde meer heeft. Van Holsbeeck: 'Wij hebben ons laatste bod gedaan en gaan echt niet verder.'
http://www.mixfight.nl/fo(...)et-Goor-in-mijn-maag
Even kijken welke aankoop hebben we de afgelopen jaren met flinke winst doorverkocht :quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:21 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar geen enkele TD/club heeft een 100 % score wat betreft aankopen. Alleen bij Feyenoord is dat percentage wel heel laag.
Onacceptabel laag idd .quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:21 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar geen enkele TD/club heeft een 100 % score wat betreft aankopen, dus de spelers die ik noemde kun je ze niet echt kwalijk nemen. Alleen bij Feyenoord is dat percentage geslaagde aankopen wel heel laag.
Dat komt omdat het Legioen toen zo achterlijk reageerde... Weet nog wel die zwakzinnige tokkies die hem uit stonden te maken voor 'Kankerbelg'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
[..]
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .
Sneue bedoening was dat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:22 schreef Righteous het volgende:
[..]
[..]
Goor had het zélf gehad met Feyenoord , was een goede speler maar wel weer vertrokken voor veel minder .
Klopt, maar daar kunnen Been en Beenhakker weinig aan doen. Ze hebben echter wel de eerste stap gezet om straks weer bij de eerste 3 te kunnen eindigen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:30 schreef Righteous het volgende:
Ik vind als je de 4e begroting van Nederland hebt het niet echt speciaal als je dan ook 4e wordt
De jaren daarvoor waren gewoon een complete wanvertoning
Al die dure jongens zoals Gio en Makaay waren gehaald zodat we weer CL konden gaan spelen remember ?
Waaruit precies blijkt dan dat Leo goed beleid voert ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kunnen Been en Beenhakker weinig aan doen. Ze hebben echter wel de eerste stap gezet om straks weer bij de eerste 3 te kunnen eindigen.
Hij kan nauwelijks beleid voeren, maar als je ziet dat ie al 4 spelers heeft gehaald en bezig is met de 5e kun je dat toch gewoon netjes noemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 01:39 schreef Righteous het volgende:
[..]
Waaruit precies blijkt dan dat Leo goed beleid voert ?
Nee, maar hij heeft wel de rust terug gebracht en z'n doelstellingen behaald.quote:En Mario doet het aardig ja , al moet die de pionnetjes neerzetten en geen beleid voeren oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |