Ik distantieer me hiervan hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij ook al?! Wat een figuren lopen hier rond zeg
Dat is je straf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Christiaan het volgende:
Zo kut, ik kan op mijn Mac de playbacksnelheid van de colleges niet omhoog knallen. KutMicrosoft die Silverlight zo kut maken voor de Mac.
Jou wil ik later echt aan het bed van mn vijanden hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:58 schreef Christiaan het volgende:
YES! M'n stage gehaald, en farmacologie, geheel tegen alle verwachtingen in, ook gehaald. Nu maar even uitgeschreven voor 5 herkansingen, had Klinisch Lijnonderwijs ook nog vergeten uit te schrijven, dat had ik per ongeluk ook gehaald.
Tijd moet je maken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:41 schreef gohan16 het volgende:
als je nog coschap loopt, dan mis je soms een geheel topic
Ligt eraan op welke afdelingquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Pluizel het volgende:
verpicht 2x keer een spoeddienst moeten draaien van 10 tot 22 zuigt overigens echt!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Pluizel het volgende:
allemachtig wat gaat deze topic hard.
in de categorie 'patiënts say the darnest things" de volgend uitspraak van een patiënte:
"volgens de dokter heb ik testikels!"
![]()
ofwel, mevrouw had divertikels en had het niet goed verstaan
verpicht 2x keer een spoeddienst moeten draaien van 10 tot 22 zuigt overigens echt!
Nogmaals, hier geen last vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef MaxC het volgende:
Hoe komt het toch dat al die verpleegkunde-studentes allemaal al samenwonen/getrouwd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |