Wat ben je toch een nare ventquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Idd cardio diensten waren geen zak aan.![]()
Andere diensten ook niet hoor, als je je daardoor beter voeltquote:
Verpleegkundigen van het LUMC zijn idd allemaal al getrouwd of samenwonend. Weet niet waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef MaxC het volgende:
Hoe komt het toch dat al die verpleegkunde-studentes allemaal al samenwonen/getrouwd zijn?
Ik zou een carrière als psycholoog overwegen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Seam het volgende:
Als dit echt geen troll is ben je trouwens kankerzielig
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik zou een carrière als psycholoog overwegen.
Nee man. Lekker chill toch, boekje lezen, WoW spelen. Kankerlekker is dat zo op zaterdagavond. Ik ga mijn lichaam niet vergiftigen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:26 schreef Seam het volgende:
[..]Als ik wil kan ik ontzettend genuanceerd antwoorden hoor, maar in KLB heeft dat toch geen nut.
En zeg nou zelf, een jeugdig persoon die niet graag uitgaat vind ik toch wel een beetje triest hoor
WoW speel je niet, dat beleef je.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee man. Lekker chill toch, boekje lezen, WoW spelen. Kankerlekker is dat zo op zaterdagavond. Ik ga mijn lichaam niet vergiftigen!
WoW speelt jou.quote:
Ik werk op een verpleegafdeling en dit was me al heel snel opgevallen. Ik denk dat het komt om de zvolgende redenen: 1. Relatief gezien veel strengchristelijke mensen onder de verpleegkundigen (ik denk serieus 30-40% in het UMC). 2. Die jongens/meiden zijn klaar met studeren en starten absoluut gezien al 4 jaar eerder met het grote mensenleven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Verpleegkundigen van het LUMC zijn ze idd allemaal al getrouwd of samenwonend. Weet niet waarom eigenlijk.
Dat viel me ook op jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:32 schreef gohan16 het volgende:
Relatief gezien veel strengchristelijke mensen onder de verpleegkundigen (ik denk serieus 30-40% in het UMC).
Echt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:37 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat viel me ook op jaEcht enorm oververtegenwoordigd.
Ik ben een trotse jood ( in heart and kidneysquote:
Met verpleegsters?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Echt?
Nou heb ik het ook nooit over geloof, maar over bier en pils, maar ik vind het wel opvallend.
Bier en pils verbroedert. Anders leer ik het ze welquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:45 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Met verpleegsters?. Die snappen niet eens hoe je een van beiden schrijft man.
Is dat niet per ziekenhuis verschillend? Ik weet dat er in het Bronovo in Den Haag aardig wat christelijke verpleegkundigen rond lopen. Een oud mede-studente van mij werkt daar en ze hangt een nogal orthodoxe tak van het christendom aan. Daarom loopt ze dus altijd in rokken en dergelijke. Volgens mij heeft ze nu (24 jaar) ook al 3 kinderen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:32 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik werk op een verpleegafdeling en dit was me al heel snel opgevallen. Ik denk dat het komt om de zvolgende redenen: 1. Relatief gezien veel strengchristelijke mensen onder de verpleegkundigen (ik denk serieus 30-40% in het UMC). 2. Die jongens/meiden zijn klaar met studeren en starten absoluut gezien al 4 jaar eerder met het grote mensenleven.
Ah ja. Ik heb ook vet hard zitten pilsen op mijn stage toen. Man, je had ze eens moeten horen na een of twee goudgele rakkers.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bier en pils verbroedert. Anders leer ik het ze wel
Bij biochemie was het op vrijdagmiddag altijd frituur en pilsmiddagquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ah ja. Ik heb ook vet hard zitten pilsen op mijn stage toen. Man, je had ze eens moeten horen na een of twee goudgele rakkers.
Pedofilie is niet toegestaan volgens de Thoraquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben een trotse jood ( in heart and kidneys)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |