Het klopt dan ook als een zwerende vinger. En het sluit als een bus. (Dat klopt als een bus is een contaminatie.)quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef timbob het volgende:
omdat het lekker klinkt maar verder net zo onlogisch is als "klopt als een bus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spetters zitten op de spiegel
Ja, ik weet 't. maar iedereen die ik het probeer uit te leggen kijkt dan met een vieze blik naar me...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het klopt dan ook als een zwerende vinger. En het sluit als een bus. (Dat klopt als een bus is een contaminatie.)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het klopt dan ook als een zwerende vinger. En het sluit als een bus. (Dat klopt als een bus is een contaminatie.)
Zoals jullie het uitleggen is het niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't. maar iedereen die ik het probeer uit te leggen kijkt dan met een vieze blik naar me...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar het klopt als een bus, dat zeg ik ook.. Het is echt zo'n uitdrukking waar je eigenlijk niet over nadenkt omdat je het je hele leven ook hoort.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Een zwerende vinger bijv. om het netjes te houden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Een zwerende vinger bijv. om het netjes te houden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het doet iig extra pijn aan je vinger...
Maargoed, nu weet ik nog niet waar 'op die fiets' vandaan komt?
Je merkt het toch als Lienekien op vakantie is..
Dat is wel een leuke.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef Xessive het volgende:
[..]
Als je nou met een zwerende vinger op een bus klopt, klopt het dan dubbel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |