Als je ff nederlands doet kan ik je wel helpen want, Engels gaat een beetje moeilijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef Burrito het volgende:
Wat zijn de kenmerken van een goede controlerende middenvelder?
Ik kijk nu naar Anticipation, Decisions, Passing. Klopt dit? Ben Ajax.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je ff nederlands doet kan ik je wel helpen want, Engels gaat een beetje moeilijk
Mandekking, Tackelen, Lef, Inzet, Positie Kiezen, Passing, Doorzettingsvermogen en Kracht denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:03 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik weet ze niet in het nederlands maar ik denk "Anticiperen, Beslissingen, Passen/Overspelen.
Ik verlies ook mijn 23ste wedstrijd en ben inderdaad ontslagen..quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef Burrito het volgende:
Na 22 westrijden heb ik maar 10 wedstrijden gewonnen met Ajax, ik sta dan ook op een schamele 5de plek :-(
Ik zit nog wel in de Euro Cup maar ik denk dat ik aan eind van het seizoen toch de laan uitgestuurd ga worden als ik niet snel naar top 2 klim
Misschien wil Fulham je wel hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:06 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik verlies ook mijn 23ste wedstrijd en ben inderdaad ontslagen..
zucht![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Misschien wil Fulham je wel hebben
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Misschien wil Fulham je wel hebben
Dat wil ik wel gaan doen, een hele hoop competities laden en dan werkloos beginnen. Maar wel met profvoetballer als ervaring.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef Torrio het volgende:
Heeft iemand weleens een carrière gestart die managergericht is en niet clubgericht? Werkloos beginnen en je dan opklimmen naar een (sub)topper?
Oja kutquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat wil ik wel gaan doen, een hele hoop competities laden en dan werkloos beginnen. Maar wel met profvoetballer als ervaring.
Al ga ik dan wel extra geheugen in me pc zetten, hij is nu al vlug zat, maar er mag altijd wat extra's bij
Heb hier een quad core met 4GB geheugen, dus dat mag wel 6 of 8GB wordenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Oja kutDaar heb ik nieteens aan gedacht. Was sowieso van plan wat extra RAM erbij te gooien, omdat ik geen game pc heb. Speel FM2010 ook in klassieke weergave, geen 3d matches. Goed dat je het zegt
Tering.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hier een quad core met 4GB geheugen, dus dat mag wel 6 of 8GB worden
Heb dat onlangs gedaan. Reputation wel hoog gezet. Kon toen bij Valladolid aan de slag. 3e seizoen 6e geworden en toen aangetrokken door Leverkusen. 1e seizoen kampioen. 2e seizoen finale Europa Leaugue. Contract aageboden gekregen van Manchester City, Sunderland en Genoa. Ben ingegaan op het aanbod van Sunderland. 2 seizoenen niets gepresteerd en ben alsnog ingegaan op een aanbod van City. Daar heb ik uiteindelijk de Champions Leaugue gewonnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef Torrio het volgende:
Heeft iemand weleens een carrière gestart die managergericht is en niet clubgericht? Werkloos beginnen en je dan opklimmen naar een (sub)topper?
???quote:
Wat ik na deze game ga doen is proberen in 1 game, de Champions League van alle continenten te winnen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb dat onlangs gedaan. Reputation wel hoog gezet. Kon toen bij Valladolid aan de slag. 3e seizoen 6e geworden en toen aangetrokken door Leverkusen. 1e seizoen kampioen. 2e seizoen finale Europa Leaugue. Contract aageboden gekregen van Manchester City, Sunderland en Genoa. Ben ingegaan op het aanbod van Sunderland. 2 seizoenen niets gepresteerd en ben alsnog ingegaan op een aanbod van City. Daar heb ik uiteindelijk de Champions Leaugue gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |