Ik ook hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou damian nog steeds doen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat ik de enige was die het verschrikkelijk vond..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:28 schreef Ticootje het volgende:
Ja vienna en Katie en Brad. Ik weet niet zo goed wat ik van die vehaallijn moet vinden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou damian nog steeds doen hoor.
mee eensquote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Alleen jammer dat ie een klootzak is gewordenmaarja met de moeder die hij had zou het raar zijn geweest als die goed terecht had gekomen
Jack is annoying
Carly en Craig![]()
Parker cute
Luke is aan het zaniken als een wijf de laatste tijd
Vergeet ik nog iemand?
idd nu je het zegt hahaquote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef purplerose het volgende:
I have no words for that one![]()
ow en die paul en meg verhaallijn, die blijven ze ook maar melken
paul
meg met mannen kaaklijn
dat stotterende ge-'ah ah ah I...' is veel irritanterquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd nu je het zegt hahais me nooit eerder opgevallen bij Meg
eensquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
dat stotterende ge-'ah ah ah I...' is veel irritanter
indeedquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
'Paul, ah-ah-I didn't know you were here.'
'Oh Dusty... ah-ah-I'm so scared...'
de nieuwe lily heeft daar ook last vanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd nu je het zegt hahais me nooit eerder opgevallen bij Meg
Daar irriteer ik me ook iedere keer aan, volgens mij denkt ze zelf dat het op deze manier overtuigender overkomt ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Och arme!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:33 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat het 1 september was, maar gelukkig liep het nog een paar weken door, helaas nooit lang genoeg... Ik heb nog voor een dikke maand afleveringen op mijn pc staan, daarna moet ik een nieuwe verslaving zoeken
Bob en Kimquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef roos85 het volgende:
via deze link is de reportage die Erik Mouthaan voor rtl nieuws op de set van ATWT heeft gemaakt te zien
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/index_video.xml
Jij wilt Bob en Kim kopen?quote:
in amerika?quote:
Weet ook niet of ik het nog twee jaar volhou om niet te kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Lauuwtje het volgende:
Net even gekeken naar de allerlaatste aflevering, kon het niet laten![]()
Maar wat ik zou gauw even zag vond ik wel leuk
YTquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik het nog twee jaar volhou om niet te kijken.
Waar staat ie?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Adelante het volgende:
Kun je die allerlaatste uberhaupt wel volgen als je twee jaat achter loopt, straks mis je allemaal verhaallijnen, intriges, karakters en blikky Carly ineens een man te zijn en Holden homo met z'n zoon
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef Adelante het volgende:
Kun je die allerlaatste uberhaupt wel volgen als je twee jaat achter loopt, straks mis je allemaal verhaallijnen, intriges, karakters en blikky Carly ineens een man te zijn en Holden homo met z'n zoon
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Noah: Misschin is Damian toch geen slecht mensquote:Op woensdag 22 september 2010 14:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wordt trouwens ook een beetje moe van Noah die overal positief over moet zijn..
Misschien..quote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Noah: Misschin is Damian toch geen slecht mens
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Noah: Misschin is Damian toch geen slecht mens
Vienna is niet zwanger van Brad.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t even gemist van Henry-Vienna en Katie-Brad. Wat is er gebeurd?? Zijn ze nou wel of niet zwanger? En wat mag Katie-Brad niet weten? Kan iemand me dat even uitleggen?![]()
Oh en ik heb al een stuk gezien van de aflevering die vanmiddag komt, en daarin doet zelfs Carly () ook een keer eh-eh-eh (alla Meg)...
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vienna is niet zwanger van Brad.
De inseminatie is niet gelukt, waar ze dacht van wel.
In die periode van de inseminatie tot aan de uitslag hebben Henry & Vienna nog seks gehad.
En nu is ze dus van Henry zwanger
ik zat mij net vooral te bedenken dat hij zo een eng hoofd heeftquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
Aargh ik erger me aan Paul, wat een misselijke vent, hij heeft de oppas naar huis gestuurd en brand gesticht.. Alleen maar omdat hij niet tegen zijn 'verlies' kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |