heb maar wat anders op TV gekeken, ik ga niet naar dit soort onzin kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:21 schreef massy het volgende:
Nou die thema afleveringen hoeven van mij ook niet echt
Ja, ik dacht ook meteen toen ik de figuren uit the Wizard of Oz zag opduiken: "oh, Paul is natuurlijk de leeuw". Ik vond het eigenlijk best een keer grappig, maar het moet nu wel ff klaar zijn met rare scenes in de buitenlucht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
Paul als leeuw.Ik heb het altijd al gezegd!
Dankzij Josiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:14 schreef NouMooiNiet het volgende:YAY CARLY
![]()
Oh en Paul mag dus gewoon vrij rondlopen weer? Irritant ventje...
Josie staat er ook altijd als zo'n indringer bij ofzo. Kweet niet wat het is.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Josie staat er ook altijd als zo'n indringer bij ofzo. Kweet niet wat het is.Zo van: "Betrek mij erbij!
Btw, wat wordt ik dat gedoe tussen Paul en Meg zat zeg. Wel, niet, wel, niet, wel, niet. Hoop dat ze daar snel een einde aan maken. Paul of Meg moet dood of vertrekken. Of kom voor 'eeuwig' samen of ga voor 'eeuwig' uit elkaar.Gezeik. heb het idee dat het elke aflevering hetzelfde is.
noem je dat werken? elke dag lekker al je familieleden over de vloerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:00 schreef vencodark het volgende:
De enige die daar nog werken zijn die politielui.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik begin gewoon sympathie te krijgen voor Craig, wat is dat nou.![]()
& dat kapsel van Alison wordt met de dag 'enger' ze krijgt er een gezicht van alsof ze niet 100% is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |