ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind Carly en Craig een leuke combo
Begrijp ik nou goed dat Jack niet de biologisch vader van Parker? Hij vraagt om Hall zn hulp.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
Parker was wel wreed tegen mammie
Wat is Paul een triest mannentje
en waarom zegt jack steeds tegen Craig ga uit het huis uhm het is Carlys huis ze bepaalt wie er blijft of niet
Oja en Emily is levenloos
Wat is Lucy van plan?
dankzij jack is parker getrouwd met libby (janet en carly zijn ook schuldig)
Hall is de echte vader van Parkerquote:Op donderdag 9 september 2010 20:42 schreef summer29 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat Jack niet de biologisch vader van Parker? Hij vraagt om Hall zn hulp.
Oke, hij is dus dood. Zou Hall graag willen dat Parker naar kots school gaat?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hall is de echte vader van Parker
vast nietquote:Op donderdag 9 september 2010 21:10 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oke, hij is dus dood. Zou Hall graag willen dat Parker naar kots school gaat?
Nee, maar eerlijk gezegd zou ik niet weten wat wel te doen met zo'n kind..quote:Op donderdag 9 september 2010 21:10 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oke, hij is dus dood. Zou Hall graag willen dat Parker naar kots school gaat?
ik weet zo nog 2 mensen die in de serie speelden die dood zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 21:12 schreef Leipo666 het volgende:
Hall is de enige dode in de serie die echt nooit meer terugkomt
maar zijn zij ook dood gegaan in de serie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik weet zo nog 2 mensen die in de serie speelden die dood zijnNancy Hughes en de eerste Caleb Snyder (ook zelfmoord, correct me if i'm wrong)
volgens mij draait hij al doorquote:
Zeker van zijn vader James Stenbeck!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgens mij draait hij al door
zoals altijd
hij heeft zijn genenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef summer29 het volgende:
[..]
Zeker van zijn vader James Stenbeck!
Helemaal mee eens!quote:
Mijn punt dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef Anonymousz het volgende:
Jack is echt irritant aan het worden
Steeds Carly en Craig maar de schuld geven
Jack is zogenaamd heilig
johquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:53 schreef Leipo666 het volgende:
maar voor Hal is er echt een heel afscheid in de serie geweest.
denk niet dat ze die terug laten komen
Hij heeft hem inmiddels geadopteerd dus het is gewoon zijn vader.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:16 schreef summer29 het volgende:
Hij is niet de vader van Parker, heeft hij recht op om hem hard aan te pakken? Hij begint net als Paul echt irritant te worden.
de vader van Lukequote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
wie is Damien eigenlijkkijk nog niet zolang
wilde ik net postenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zometeen bij Boulevard de cast over de laatste aflevering van komende vrijdag (USA)...!!!!
Damien wasquote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
wie is Damien eigenlijkkijk nog niet zolang
Naar mijn mening heeft Jack nog steeds niks ergs gedaan..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef Anonymousz het volgende:
Jack is echt irritant aan het worden
Steeds Carly en Craig maar de schuld geven
Jack is zogenaamd heilig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
dat zei me moeder ookquote:Op woensdag 15 september 2010 19:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Jack nog steeds niks ergs gedaan..![]()
Parker wou toch lekker volwassen zijn en stoer doen.. Dan maar even voor hem liegen dat hij die 150 dollar niet heeft gestolen? dacht het niet!En Craig bemoeit zich er gewoon te veel mee
Damien is trouwens ook een klojo! Wat komt hij doen? Ben benieuwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |