Hoe vaak ik daar wel neit plaatjes van in mijn mailbox heb gevondenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
Dit is mijn #1 die nog moet:
Alleen is ie zo vaak in onderhoud
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
prijs klopt jah, is altijd duur daar
Ik weet nog dat we vroeger altijd 5 gulden kregen van mijn oma voor de kermisquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer altijd weer niet aan die prijs te denken, maar nee... het is en blijft mij te duur
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Bij Walibi mag je gratis naar binnen als je jarig bent
ik vind dat gewoon mooi. De kermis in het donkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de lampjes naar de kermis?
Hoezo dan?
In Eindhoven is ie altijd goedkoop, volgens mij was het vorig jaar zo dat je max 2 euro betaalde voor een attractie.quote:Ik vind de kermis dus echt belachelijk duur altijd
Ik heb het blijkbaar drie keer gemist. Nou ja, binnenkort toch weer vierde keer Tokio, dus dan pak ik die even mee.quote:
Dat duurt nog even.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Bij jou ook?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
wist ik dat 2 dagen terug maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Discriminatie als je op schrikkeldag jarig bent!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Is dat niet sowieso buiten het seizoen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Discriminatie als je op schrikkeldag jarig bent!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Het is veel meer dan dat. Spookhuis met echte acteurs die je ook echt de stuipen op het lijf jagen + geschiedenisles + een achtbaan!! In een huis in Amsterdam!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht altijd dat het gewoon alleen een spookhuis was ofzo
En ik heb net met mn vriend besproken dat we in de herfstvakantie naar Walibi gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Lachequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik vind dat gewoon mooi. De kermis in het donker. Alles beweegt en knippert en heeft mooie kleuren. Van jongs af aan heb ik al iets met lampjes en lichtjes. Ik vind lampenwinkels ook altijd prachtig
.
quote:[..]
In Eindhoven is ie altijd goedkoop, volgens mij was het vorig jaar zo dat je max 2 euro betaalde voor een attractie.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is veel meer dan dat. Spookhuis met echte acteurs die je ook echt de stuipen op het lijf jagen + geschiedenisles + een achtbaan!! In een huis in Amsterdam!!
Dat heb ik met bv een Tokio bij nacht. Ik blijf er van genieten. In Odaiba met uitzicht over Tokio aan een sushibar zitten, met je gezicht naar het raam. Puur genot.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik vind dat gewoon mooi. De kermis in het donker. Alles beweegt en knippert en heeft mooie kleuren. Van jongs af aan heb ik al iets met lampjes en lichtjes. Ik vind lampenwinkels ook altijd prachtig
.
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Discriminatie als je op schrikkeldag jarig bent!
Oh ik weet er niks van. Ik vind Walibi een schijtpark. Totaal geen sfeer, enorm goedkoop sbs6-volk met bontkraagjes en witte broeken.quote:
Shanghai by night was ook erg mooi.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik met bv een Tokio bij nacht. Ik blijf er van genieten. In Odaiba met uitzicht over Tokio aan een sushibar zitten, met je gezicht naar het raam. Puur genot.
In het diepe springen en watertrappelenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?(vloer van zwembaden bedoel ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |