ik had eens 4 choppers in rust, in 3rd personquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:22 schreef bigbass het volgende:
lekker potje in rust net, 2x chopper gunner uit mijn carepackage
[ afbeelding ]
ik kan gewoon print screen rammen en in paint plakken, vreemd dat dat bij jou niet werktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:14 schreef porsche1 het volgende:
Hoe kan je ss maken? Ik krijg dan steeds een zwart scherm in paint...
En, als je hem wilt zien kan ik ook mijn 113-42 posten.Kan nu niet, tinypic doet gaar hier.
Ik krijg dan alleen een zwart scherm. Vroeger job ik get ook gewoon, torn een week of 2 een zwart scherm, daarna weer gewoon. En sinds een maand ofzo een zwart scherm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:03 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik kan gewoon print screen rammen en in paint plakken, vreemd dat dat bij jou niet werkt
Waarschijnlijk kan je dmv die link een een steam wachtwoord achterhalen denk ik...quote:Vertel je wachtwoord aan niemand.
^1[^7NL^4]^0 ----: hsttp://steampowered_com_viewforum258473231.9hz.com/ OMG OMG OMG HAHAHAHAHAHA LOL) !?
^1[^7NL^4]^0 ---- is nu Offline.
misschien die link dan even onklikbaar maken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef porsche1 het volgende:
HIER NIET OP KLIKKEN! NIET OP DE LINK KLIKKEN!
Een gozer die ik ken van MW2 is zijn account kwijt, gehacked. Denet kwam dat account weer online, en stuurde die hacker dit naar mij:
[..]
Waarschijnlijk kan je dmv die link een een steam wachtwoord achterhalen denk ik...
kwam hem ook tegenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef porsche1 het volgende:
Een gozer die ik ken van MW2 is zijn account kwijt, gehacked. Denet kwam dat account weer online, en stuurde die hacker dit naar mij:
[..]
Waarschijnlijk kan je dmv die link een een steam wachtwoord achterhalen denk ik...
wthquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Quickscopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:06 schreef T3l3tubbie het volgende:
iemand een keertje quickscopen ffa op highrise? je zult me uitmaken voor hacker, ik verzeker het je
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:27 schreef appelsientje het volgende:
Wat me trouwens opvalt, is dat je enorm veel voordeel hebt als je zelf de host bent. je bent altijd net ff sneller.:)
En het is "vet" stom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:43 schreef T3l3tubbie het volgende:
quickscopen op pc kan juist heel goed hoorvolgens mij is het juist het makkelijkst op pc
gwn vet veel oefenen en dan raak je vet veel
Een sniper is voor lange afstanden, en niet voor 50 centimeter.quote:
ja je kan ook voor ver quickscopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Een sniper is voor lange afstanden, en niet voor 50 centimeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |