Dit. Ik dacht meteen 'they jumped the shark' tijdens de eerste Buy More scene.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef planethugo het volgende:
vond het eigenlijk maar een matige aflevering. Serie lijkt een beetje een nieuwe stijl te krijgen en ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind. De buy-more als CIA center... ik heb toch liever big-mike daar zitten
Ja, normaal zit er altijd een recap bij (geen previewquote:Op maandag 27 september 2010 11:10 schreef Tegan het volgende:
Natuurlijk is Ellie weer zwanger en kan Chuck het niet zeggen...
Ik vond het jammer dat ik niet meer goed wist hoe het was geeindigd en dat er geen preview bij zat, zoals bij de meeste series.
Buy More was verbrand ofzo? En Chuck's vader is doodgeschoten? Ik weet het gewoon niet eens meer zeker.
Ja!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kerel van die Old Spice Commercial speelt mee met deze aflevering...![]()
Elke keer als ik die stem weer hoor moet ik weer aan dat zinnetje denken: "I'm On A Horse"
Verder natuurlijk nog wel leuke gastrolletjes van Lou Ferrigno (The Hulk) en Karolina Kurkova.
Ik las ergens in een review dat als je ook maar even knipperde, je Bronson gemist hebt. Ik heb 'm ook niet gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef Professional het volgende:
Episode 2 was vele malen beter als de eerste, Jeffster is back!
Zag trouwens tijdens de credits dat Bronson Pinchot meedeed maar die heb ik dus niet gezien. Lou Ferrigno wel
Die bitchfigth was echt geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 12:54 schreef IceBeach het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat dit seizoen s03 nog wel eens zou kunnen overtreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |