ik denk dat er een back-up van allle info van zijn pa in zit..quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef Orbis het volgende:
Gave aflevering! Dat geklooi van Morgan met het ear piece was prachtig, net als het gezicht van Timothy Dalton (stuntcasting FTW!) toen hij het mes in de rug van die gast wierpt.
En wat zou er in de auto liggen...?
De zoveelste intersect denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:51 schreef Orbis het volgende:
Gave aflevering! Dat geklooi van Morgan met het ear piece was prachtig, net als het gezicht van Timothy Dalton (stuntcasting FTW!) toen hij het mes in de rug van die gast wierpt.
En wat zou er in de auto liggen...?
Jup, dacht precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De zoveelste intersect denk ik.
Jackson is ook een belgquote:Op donderdag 4 november 2010 11:51 schreef tdrone het volgende:
jaa vanavond weer expeditie robinson![]()
![]()
hoop dat er wel wat meer gebeurt dan de vorige aflevering anders begin ik toch te twijfelen over het hele BN ers idee
De varanen kijken wel uit voor zijn kung fu moves.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:41 schreef planethugo het volgende:
maar Chuck doet niet meet aan Robinson toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |