quote:Dat zou nog best tof kunnen zijn ook.Op woensdag 27 oktober 2010 20:26 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Of een villain uit een andere DC comic reeks.
quote:Alweer? Ik denk het niet. Ik vind het jammer dat Riddler niet in deze film komt, aangezien dat toch best een goede mindfuck kan zijn voor Bruce. Misschien een serieuze versie van Mr. Freeze zonder de slechte one-liners, aangezien Freeze een behoorlijk tof verhaal heeft. Goed uitgewerkt kan dat nog tof worden.
quote:Lex Luthor ofzoOp woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
[..]
Dat zou nog best tof kunnen zijn ook.
quote:En nog een keer Riddler is geen probleem?Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Alweer? Ik denk het niet. Ik vind het jammer dat Riddler niet in deze film komt, aangezien dat toch best een goede mindfuck kan zijn voor Bruce. Misschien een serieuze versie van Mr. Freeze zonder de slechte one-liners, aangezien Freeze een behoorlijk tof verhaal heeft. Goed uitgewerkt kan dat nog tof worden.
quote:Riddler is, net als The Joker, voor mijn gevoel een veel grotere naam dan Poison Ivy. Misschien ligt het aan mij.Op woensdag 27 oktober 2010 21:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En nog een keer Riddler is geen probleem?
Interessante opties, buiten de gangbare namen:
- Black Mask (dan wel met Jeremiah Arkham)
- Hugo Strange
- Ventriloquist
quote:Ik heb BB en TDK afgelopen zondag zitten kijken, en er staat me geen Victor Zasz bij. Klopt Wikipedia wel?Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Raqualad het volgende:
Dus ik ben even op Wikipedia aan het kijken (of er nog toffe vijanden zijn die ik vergeten ben in de loop der tijd) en ik lees iets over ene Victor Zsasz, een moordenaar die erg slim is en allerlei mensen ombrengt omdat het leven zinloos is. Deze vijand zat ook in Batman Begins en The Dark Night. Misschien komt hij terug in deel drie? Ik ken deze Victor Zsasz niet. Is het een beetje een toffe villain?
quote:KloptOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mr. Freeze wordt het ook niet, dat is al eerder bevestigd (ik geloof ook door Nolan).
quote:Past dat in Nolans wereld?Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Killer Croc niet eens tof als new villian vond hem in Arkem Asylum echt creapy
quote:Nolan heeft het zelfs gepresteerd om Two Face realistisch neer te zetten dan kan Killer Croc toch ook welOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Past dat in Nolans wereld?
Laat zo'n Lizard maar met Spider-Man vechten
quote:Mwah, vond ik wel goed gedaan.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Bij Two-Face ergerde ik me al kapot aan die neppe computeranimaties.
quote:Was voor mij betreft geloofwaardig genoeg. Behalve dat het anatomisch volgens mij onmogelijk is om de ene helft van je gezicht normaal te houden als de andere helft dat niet ondersteunt, vond ik de CGI er niet "als CGI" uitzien.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Bij Two-Face ergerde ik me al kapot aan die neppe computeranimaties.
quote:Dat is precies wat ik bedoel.Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef Tanin het volgende:
het was meer zeer ongeloofwaardig hoe sommige delen van het gezicht (mond) bewogen terwijl de spieren aan 1 kant weg waren.
quote:Victor Zsasz was wel heel tof in de game maar ik denk niet dat hij groot genoeg is om een hele film te dragen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Riddler is, net als The Joker, voor mijn gevoel een veel grotere naam dan Poison Ivy. Misschien ligt het aan mij.
Clay-face is ook wel tof trouwens. Maar die zal dan meer CGI worden dan 'echt' een acteur.
Dus ik ben even op Wikipedia aan het kijken (of er nog toffe vijanden zijn die ik vergeten ben in de loop der tijd) en ik lees iets over ene Victor Zsasz, een moordenaar die erg slim is en allerlei mensen ombrengt omdat het leven zinloos is. Deze vijand zat ook in Batman Begins en The Dark Night. Misschien komt hij terug in deel drie? Ik ken deze Victor Zsasz niet. Is het een beetje een toffe villain?
quote:Hij speelde toch die kerel die Bruce zijn bedrijf probeerde af te pakken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef Tanin het volgende:
ah op die manier.
Ik vond het vet gedaan. Eng, maar toch niet afstotend.
@ Dr. Mikey: hoezo terug komen (mbt Rutger Hauer)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |