Met de kleding uit Batman: Arkham Asylumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zou ik heel graag willen gezien.En dan in de gedaante van een Rachel McAdams ofzo.
Ik weet niet. Ik vindquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met de kleding uit Batman: Arkham Asylum
[ afbeelding ]
Vertaalt naar een echte vrouw zou dat wel eens echtkunnen zijn
Op dit moment niet nee. Misschien dat deel 3 daar verandering in kan brengen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vindniet echt in een Christopher Nolan Batman-film passen...
Misschien is dit wat voor je dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee. Misschien dat deel 3 daar verandering in kan brengen.
Het hoeft geen film te worden vol met half naakte chicks, maar wat schoon is niet erg toch
quote:Of Harley Quinn.Op woensdag 27 oktober 2010 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn trouwens ook bezig met een actrice te casten (blijkbaar iemand tussen de 25 en 35). Ze willen niet zeggen voor welke rol en ze zouden ook niet voor de bekende sterren gaan, Nolan wil een "fris" gezicht.
Waarschijnlijk de nieuwe love interest voor Batman. Of Catwoman. Of beide. Of geen van beide. Wie kan het nog volgen?
quote:Ik hoop Harley Quinn.Op woensdag 27 oktober 2010 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn trouwens ook bezig met een actrice te casten (blijkbaar iemand tussen de 25 en 35). Ze willen niet zeggen voor welke rol en ze zouden ook niet voor de bekende sterren gaan, Nolan wil een "fris" gezicht.
Waarschijnlijk de nieuwe love interest voor Batman. Of Catwoman. Of beide. Of geen van beide. Wie kan het nog volgen?
quote:Gezien de titel niet.Op woensdag 27 oktober 2010 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik lees vaak de naam Hugo Strange.
Ik verwacht dat Nolan na The Joker wel iets originelers wil dan Harley Quinn.
quote:Ik zou graag een villain willen zien die niet al door Burton cs is behandeld. Riddler, Penguin, die kennen we wel, iets anders is origineler.
quote:Erg fijn inderdaad.
quote:Of een villain uit een andere DC comic reeksOp woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Nolan nog het liefst zelfs iets of iemand zou bedenken in plaats van een bekende figuur te gebruiken, maar daar zal hij wel niet mee wegkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |